شعبانی در پاسخ به این سوال که آیا لازم است برای افرادی‌که از نظر سلامت عمومی مشکلی ندارند داروی خاصی هم مصرف شود یا خیر؟ عنوان کرد: قرص اسیدفولیک یا یدوفولیک در افراد سالمی که از نظر جسمی مشکلی ندارند پیش از اقدام به بارداری توصیه می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه هم‌میهن نوشت: کسی برای پفک نمکی در صف نمی‌ایستد، ولی مردم برای کالاهای ضروری در صف می‌ایستند. کیفیت انتخابات را باید چنان بالا برد که به یکی از ضروری‌ترین کالاهای شهروندان تبدیل شود.
جهانگیری نوشت: در شرایط دشوار اقتصادی کنونى و مشکلات معیشتی مردم، که مورد توجه و اولویت کشور هم قرار گرفته است، تأمین امنیت سرمایه‌گذاری و حمایت از اشتغال و کسب‌وکارها، ضروری‌ترین وظیفه همه نهاد‌های حاکمیتی و همه قوا است.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ایران و پاکستان هر دو از اتفاقات افغانستان به طور مستقیم تأثیر می‌پذیرند و همین نکته، تقویت بیش از پیش اشتراکات و همکاری‌ها را ضروری‌تر می‌سازد.
زمان وقوع بلا‌های طبیعی، امدادرسانی ضروری‌ترین کاری است که هر دولتی باید برای مردم خود انجام دهد. در این میان کمک‌های داوطلبانه، نقدی و غیرنقدی، بسیار موثرند و معمولا چهره‌ها و افراد اثرگذار جوامع مختلف در صف اول کمک‌های داوطلبانه قرار می‌گیرند.
بر خلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر آتش تنش علیه ایران دمیده است. حالا به نظر می‌رسد صبر استراتژیک ایران نمی‌تواند همیشگی باشد. رویکرد تعامل‌جویانه، به هیچ عنوان نمی‌تواند در مقابل رویکرد تنش‌جویانه باکو کارایی داشته باشد. حالا از هر زمانی ضروری‌تر است که تهران رویکرد جدیدی را در تقابل با مخاصمه‌جویی‌های باکو اتخاذ کند
مشهد ـ مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: یکی از ضروری‌ترین نیازهای افراد دارای معلولیت رفع مشکلات محیطی و مناسب سازی معابر و محیط فضای شهری است.
محمدرضا خباز گفت: احزاب می توانند جلو تندروی ها و کندروی ها را بگیرند، احزاب به عنوان نماینده مردم می توانند در هر یک از مسائل کشور نظر و اندیشه مخاطبین خود را منعکس کنند بنابراین بنظر بنده حزب از شام شب برای یک جامعه ضروری‌تر است.
رهبر انقلاب اسلامی در پیامی با تشکر از فعالان دلسوز حوزه جمعیت، تلاش برای افزایش نسل و جوان شدن نیروی انسانی کشور و چاره‌جویی برای نجات کشور از آینده‌ی هولناک پیری جمعیت را سیاستی حیاتی و از ضروری‌ترین فرائض دانستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ