وزیر دارایی رژیم صهیونیستی که از وزرای افراط گرای کابینه نتانیاهو محسوب می شود، به طور جدی بر لزوم مصادره منازل مجریان عملیات تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هوش مصنوعی به تازگی تصاویری از خانه‌های ایرانی را ترسیم کرده است که در آن را خواهید دید.
این عادت از هزاران سال پیش برای مردم این روستا در ترکیه باقی مانده طوری که هنوز هم به رغم جمعیت اندکشان باز خانه‌ها فقط از پشت‌بام به بیرون راه دارند.
شبکه‌های فارسی زبان خارجی در اقدامی اسناد و فایل‌های صوتی مجرمان حمله خانه اصفهان را سانسور کردند.
عوامل حمله مسلحانه تروریستی در محله خانه ‌اصفهان اعدام شدند.
عوامل حمله مسلحانه تروریستی در محله خانه ‌اصفهان اعدام شدند.
مرکز رسانه قوه قضاییه نوشت: حکم اعدام محکومان صالح میرهاشمی، مجید کاظمی شیخ شبانی و سعید یعقوبی کردسفلی از عوامل حمله تروریستی محله خانه اصفهان در آبان ماه ۱۴۰۱ که منجر به شهادت تعدادی از نیرو‌های حافظ امنیت شد، بامداد امروز ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ به اجرا درآمد.
زنی در فلوریدا متوجه شد تمساحی با جثه‌ای بزرگ و طول ۲.۵ متری با خیال راحت در استخر خانه غوطه‌ورست. او بلافاصله با کلانتری محل تماس گرفت و کلانتر هم با فرستادن معاون خود به همراه یک شکارچی حرفه‌ای تمساح به خانه زن، تمساح را از استخر بیرون آورد.
یک راننده خودرو ساینا قسمت صندوق و صندلی عقب را به یکدیگر متصل کرده و تخت خواب درست کرده است.
بر اساس مصوبه مجلس، نیروهای مسلح مکلفند کمک‌هزینه مسکن کارکنان ساکن در خانه‌های سازمانی را از حقوق ماهانه آنان کسر و به حساب خزانه‌داری کل کشور واریز کنند.
نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه پاسخ دهد در شهرستان‌هایی که نزدیک به ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد، چند درصد خانه‌های ۲۰ میلیارد به بالا وجود دارد.
وزیر دارایی رژیم صهیونیستی که از وزرای افراط گرای کابینه نتانیاهو محسوب می شود، به طور جدی بر لزوم مصادره منازل مجریان عملیات تاکید کرد.
احکام اولیه متهمین پرونده حادثه تروریستی محله خانه اصفهان که منجر به شهادت ۳ نفر از نیروهای مدافع امنیت شده بود صادر و ۳ تن از متهمین به اعدام محکوم شدند.
متهم گفت: من یک خشاب تیراندازی هوایی انجام دادم. به هیچ ماموری تیراندازی نکردم. اگر من یک خشاب تیر را به سمت ماموران می‌زدم که به جای سه نفر ۵۰ مامور کشته می‌شد. اشتباه من فقط این بود که با اسلحه و با اصرار سعید یعقوبی تیراندازی هوایی انجام دادم.
ایرادهای رفع نشده ورزشگاه وطنی قائمشهر ممکن است بار دیگر میزبانی را از نساجی بگیرد.
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: ۱۵ هزار خانه روستایی تحت پوشش خدمات بیمه‌ای بنیاد برکت قرار گرفتند.
منابع فلسطینی صبح امروز سه شنبه با اشاره به یورش گسترده نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری از بازداشت هفت فلسطینی خبر داد.
حکم تخریب خانه مجریان عملیات ضدصهیونیستی در جنین از سوی نظامیان صهیونیستی صادر شد.
در پی وقوع حمله مسلحانه به خانه‌ ای در ایالت مریلند آمریکا ۵ نفر جان باختند.
مجریان خانه مسافرها در واکنش به بخشنامه حذف«مجوز مجری» که چند روز پیش توسط وزارت میراث فرهنگی به اداره های کل میراث فرهنگی ابلاغ شد واکنش نشان داده و آن را مخالف اصل ۴۴ قانونی اساسی دانستند.
ملاقات بهمن فرمان آرا با ضرغامی،تدوین طرح جامع آموزش میراث‌فرهنگی، تسهیل تردد زمینی ایران و عراق، نامه برای حذف مجریان خانه مسافر از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری درهفته گذشته بود.
«رودی جولیانی» شهردار سابق نیویورک و از افراد وفادار به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا به نیویورک پست گفت که اگر ترامپ دوباره رئیس‌جمهور شود، توسط اف‌بی‌آی «اقدامی تلافی‌جویانه» را علیه جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا انجام خواهد داد.
سخنگو و دبیر هیات دولت ضمن تشریح فواید طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها از صبر و همراهی مردم با این طرح تشکر کرد و از افزایش نظارتها خبر داد. بهادری جهرمی تاکید کرد: هیچ کالای اساسی در کشور با کمبود مواجه نیست و توزیع این کالا‌ها نیز در مراکز عرضه بدون مشکل ادامه خواهد داشت.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست علنی امروز قوه مقننه بر ابزار نظارتی خود تکیه کردند که به موجب آن چندین طرح تحقیق و تفحص مورد تصویب قرار گرفت تا روند اجرای قانون از سوی دستگاه های اجرایی مورد بررسی قرار بگیرد و همچنین بر عملکرد وزیر جهاد کشاورزی نیز انتقاد کردند.
ساخته درخشان ژانگ ییمو یادآور فیلم‌های تماشایی پیشینش نظیر «قهرمان» و «خانه‌ خنجرهای پران» است؛ اما این اثر سبک بصری متفاوتی نسبت به آنچه تاکنون از مبارزه هنرهای رزمی دیده‌ایم، با خود به همراه دارد که علاوه بر برخورداری از قدرت سرگرمی، جهان بصری بی‌نظیر و به شدت خاصی دارد که از سبک نقاشی قلم‌موی جوهری مخصوص چین نشات گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ