بسیاری از افرادی که به آن ویروس مبتلا شدند احتمالا حتی نمی‌دانستند که به چنین ویروسی مبتلا شده اند. معمولا افراد مبتلا به آن ویروس در خارج از بیمارستان یا اورژانس مورد آزمایش قرار نمی‌گیرند. برخلاف کووید – ۱۹ و آنفولانزا هیچ واکسن یا داروی ضد ویروسی‌ای برای درمان متاپنوموویروس انسانی وجود ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با تایید فابریتزیو رومانو، برناردو سیلوا قراردادی جدید با منچسترسیتی امضا خواهد کرد.
یک تحلیلگر آمریکایی می‌گوید که دست آمریکا و ناتو در اوکراین بیش از حد بسته شده است و در نتیجه تهدید مستقیم نیجر به حمله و سرنگونی حکومت نظامی جدید این کشور، موثق و معتبر نیست.
روایتگران و تصویرسازان از وقایع و رخدادها وظیفه مهمی بر دوش دارند. آن‌کسی که باید در دنیای امروز با همه پیشرفت‌ها، اخبار را تولید و تحلیل کند، یک انسان است و او باید اطمینان‌ساز و اعتمادساز باشد.
روایتگران و تصویرسازان از وقایع و رخدادها وظیفه مهمی بر دوش دارند. آن‌کسی که باید در دنیای امروز با همه پیشرفت‌ها اخبار را تولید و تحلیل کند یک انسان است و او باید اطمینان‌ساز و اعتمادساز باشد.
باشگاه پرسپولیس پس از تمدید قرارداد با علیرضا بیرانوند به دنبال گلر جوان مدنظر استقلال است.
صرف نظر از نتیجه ای که در جام حذفی به دست می آید، باشگاه استقلال علاقمند به تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو دست کم به مدت یک فصل دیگر است.
دولت در شرایطی که مردم با تورم بالای ۵۰ درصد مواجه هستند، جمعیت زیر خط فقر دو برابر شده و با مسائلی مثل تشدید فقر مسکن و فقر غذایی به دلیل روند فزاینده تورم مواجه هستیم، عملاً بخش بزرگی از مسئولیت‌ها را از سر خود باز کرده و نظام اقتصادی جدیدی به وجود آورده که دست‌کم در ۸۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده است. این وضعیت می‌تواند به یک موقعیت فاجعه‌بار منجر شود.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه حکمرانی در داخل کشور، در منطقه و در عرصه بین الملل در یک پیچ تاریخی قرار داریم، تأکید کرد: امروز در حالی باید به حکمرانی نو توجه کنیم که هندسه نظم جهانی در حال تغییر است و ما نیز در کانون این تغییرات قرار داریم؛ لذا اگر برای قرار گرفتن در یک موقعیت درست در نظم جهانی تلاش نکنیم، هم فرصت بزرگی را از دست داده ایم و هم به سمت یک تهدید بزرگ پیش رفته ایم.
یحیی این حرف‌ها را در روز‌هایی زد که پرسپولیس نتایج درخوری نمی‌گرفت و امتیاز از دست می‌داد. شایعه شده بود که هشت نفر از بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم فراخوانده و به‌شدت مؤاخذه شده بودند. خود یحیی، ولی همان روز‌ها با انتشار یک توییت خبرساز، از این گفت که تهدید در او اثری ندارد: «قراردادم را کسر می‌کنند، کمیته انضباطی مرا احضار می‌کند، تهدید می‌کنند، ولی من میان همین مردم بزرگ شده و پشت همین مردمم می‌مانم»
اولی زنی به نام «آمنه» است؛ ۱۰ ساله بوده که پدر معتادش او را به یک مرد افغان در ازای پول می‌فروشد و راهی مشهد می‌شود. اولین بچه‌اش را در سن ۱۴ سالگی، یک فروردین ماه ۹۳ به دنیا آورد و دومی را ۲۸ فروردین ماه ۹۴، اما با فلج مغزی؛ نه راه می‌رود و نه صحبت می‌کند. در یک خانه همراه با برادر شوهری که او را بار‌ها و بار‌ها تهدید می‌کند که باید رابطه ... داشته باشد، اگرنه شرایط زندگی را برایش سخت‌تر خواهد کرد؛ زندگی با مردی که نه هزینه‌های زندگی او و بچه‌هایش را می‌دهد و نه دست از کتک زدن‌های هر روزه بر می‌دارد.
دی لورنتیس مالک باشگاه ناپولی به دنبال این است در یک مهمانی خصوصی با اسپالتی درباره تمدید قراردادش صحبت کند.
چالش «کمبود برق» در تابستان قرار است با تولید چالش‌های جدید، از سر راه برداشته شود. با تصویب دولت، ساعت شروع کار از نیمه خرداد به مدت یک فصل، به ۶صبح تغییر می‌کند. این عقب‌رفت «ساعت کار» دست‌کم سه چالش (اختلال) در پایتخت و دیگر شهر‌ها ایجاد خواهد کرد که مهم‌ترین آن، نحوه ارتباط بخش خصوصی با دولت با توجه به تشدید اختلاف ساعت‌کار بین شرکت‌ها و دستگاه‌ها است. دولت می‌توانست تهدید کمبود برق را به فرصت تبدیل کند و با کاهش ساعت‌کار هفته، از تجربه موفق جهان به نفع افزایش بهره‌وری نیروی کار استفاده کند.
سازمان ملل نسبت به وخامت اوضاع کودکان در یمن و تشدید سو تغذیه در این کشور هشدار داد.
همکارم تازه ازدواج کرده بود و همسرش خانه‌دار بود. روز حادثه قبل از ساعت ۴ مرخصی گرفتم و راهی خانه همکارم شدم. از قبل یک بسته تهیه کردم و به‌عنوان اینکه پیک هستم زنگ خانه را زدم. زن جوان مقابل در آمد تا بسته را بگیرد، اما من با کاتری که داشتم او را تهدید کرده و وارد شدم. دست و پای زن جوان را با سیم بستم که در این حین فتانه به صورت من چنگ کشید و ماسک از صورتم افتاد. فکر کردم ممکن است مرا شناخته باشد. به همین دلیل با پتو او را خفه کردم و برای اطمینان با کاتر رگ دست راستش را بریدم.
دست صهیونیست‌ها پشت این قضایاست. آن‌ها در تلاشند ایران را به عنوان یک تهدید و یک نظام غیرقابل قبول معرفی کنند. این اثرات خود را در روابط خارجی ما می‌گذارد و باعث کاهش همکاری‌های ما با کشور‌های دیگر می‌شود؛ یعنی فضایی را به وجود می‌آورند که کشور‌ها برای همکاری با ایران تردید پیدا کنند.
دست صهیونیست‌ها در پشت این قضایا قرار دارد. آنها در تلاشند که ایران را به عنوان یک تهدید و یک نظام غیرقابل قبول معرفی کنند. این اثرات خود را در روابط خارجی ما می‌گذارد و باعث کاهش همکاری‌های ما با کشورهای دیگر می‌شود؛ یعنی فضایی را به وجود می‌آورند که کشورها برای همکاری با ایران تردید پیدا کنند.
دست صهیونیست‌ها در پشت این قضایا قرار دارد. آنها در تلاشند که ایران را به عنوان یک تهدید و یک نظام غیرقابل قبول معرفی کنند. این اثرات خود را در روابط خارجی ما می‌گذارد و باعث کاهش همکاری‌های ما با کشورهای دیگر می‌شود؛ یعنی فضایی را به وجود می‌آورند که کشورها برای همکاری با ایران تردید پیدا کنند.
پایگاه سعودی لیکس "سیاست حذف مخالفان و تعقیب قضایی آن‌ها در سراسر دنیا را یک رویکرد ثابت در رژیم سعودی برای تداوم ظلم و حکومت سرکوبگرانه" دانست و علاوه بر افشاگری درباره حذف مسئول بلندپایه امنیتی سعودی به دست بن سلمان، به موارد دیگری از حذف مخالفان و تهدید و بدنام کردن آن‌ها در سطح جهان اشاره کرد.
فرمانده انتظامی مشهد گفت: راننده ۳۷ ساله در بیان جزئیات حادثه ادامه داد: حدود ساعت ۲۰:۱۵ شب بود که مسافری از طریق نرم افزار شرکت درخواست تاکسی کرد و من هم از توس ۹۷ یک زوج را به مقصد شهرک نوید (کشف) سوار کردم و دوباره به محل توس ۹۷ بازگرداندم، اما آن‌ها در مقصد از خودرو پیاده نشدند و ناگهان با تبر و اسید مرا تهدید کردند و به بیابان‌های انتهای توس بردند. مرد جوان با تبر، به دست و پشتم ضربه زد که من از ترس خودرو را رها کردم و پیاده پا به فرار گذاشتم
غرب نمی‌تواند تصور کند که رئیس جمهور روسیه اگر ملت و رژیم خود را در معرض تهدید وجودی ببیند یک بازیگر منطقی خواهد بود. اگر پوتین نتواند به طور متعارف از کریمه دفاع کند در آن صورت‌ عدم استفاده از تمام ابزار‌های در اختیارش از جمله تسلیحات هسته‌ای می‌تواند منجر به ضعیف شدن موضع‌اش در مسکو شود. دست کم از دید پوتین این امر می‌تواند تهدیدی برای بقای سیاسی داخلی او در روسیه باشد.
تیم‌ملی فوتبال ایران با صعود به جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین، تاریخ‌سازی کرد، اما پس از این صعود تاریخی، پاداش‌ها پرداخت نشد تا بازیکنان دست به اعتصاب بزنند. این اعتصاب با وعده و وعید مدیران فدراسیون فوتبال شکسته شد، اما در نهایت یک بازیکن، آن هم با تهدید موفق به گرفتن این پاداش شد؛ آن بازیکن کسی نبود جز ناصر حجازی!
در رژیم‌های تمامیت خواه (توتالیتر) مانند رژیم‌های سیاسی چین و اتحاد جماهیر شوروی سابق دولت بر تمام عرصه‌های زندگی تسلط دارد و اجازه نمی‌دهد یک جامعه مدنی مستقل توسعه یابد. حزب کمونیست چین بر همه چیز در چین مسلط است. هنگامی که یک جنبش اجتماعی خارج از حزب مانند فالون گونگ برمی خیزد حزب آن را یک تهدید مرگبار قلمداد می‌کند و آن را تعطیل کرده و دست به سرکوب اعضایش می‌زند.
نادی‌پور سفیر جمهوری اسلامی ایران در دانمارک گفت: فرد مهاجم پس از ورود به محوطه سفارت، در حالی‌که سلاح سرد در دست داشت ضمن تهدید، اقدام به ایجاد رعب و وحشت و وارد آوردن خسارات به خودرو‌های مستقر در پارکینک سفارت کرد.
چند روز قبل فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که واکنش‌های زیادی از سوی کاربران به دنبال داشت. در این فیلم مردی جوان در ترافیک بزرگراه نیایش در حالی که یک قمه در دست داشت به سمت خودروی پژو ۲۰۶ که راننده آن یک زن بود رفت و با تهدید در خودرو را باز کرد و پس از سرقت گوشی تلفن وی با ورود به فضای سبز وسط بزرگراه ناپدید شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ