اقلیت یهودیان فرانسه با توجه به سیاست‌های افراط گرایانه وزیر دارایی رژیم صهیونیستی، وی در سفر به این کشور تحریم کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با ادامه پافشاری کابینه رژیم صهیونیستی بر کاهش اختیارات دیوان قضایی، منابع عبری فاش ساختند که نتانیاهو در جریان بستری شدن چند ساعته در بیمارستان با یوآف گالانت بر سر اصلاحات مشاجره کرده است.
منابع عبری از دیدار یکی از وزرای کابینه نتانیاهو با مسئولان عمرانی، نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی در راستای تشدید شهرک‌سازی در منطقه موسوم به C کرانه باختری خبر دادند.
یکی از وزرای کابینه نتانیاهو، آمریکا را به حمایت پشت‌پرده از اعتراضات در اراضی اشغالی متهم کرد.
وزیر دارایی کابینه نتانیاهو که با مواضع افراط‌گرایانه خودش شناخته می‌شود، بر ادامه شهرک‌سازی از سوی رژیم صهیونیستی با وجود مخالفت‌ها تاکید کرد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی حادثه امروز در نقاط مرزی اراضی اشغالی با مصر که طی آن سه نظامی صهیونیست کشته شدند را دردناک توصیف کرد.
جنبش حماس، تشکیلات خودگردان و وزارت‌خارجه اردن با صدور بیانیه‌هایی جداگانه تعرض امروز وزیر امنیت داخلی کابینه نتانیاهو به مسجدالاقصی را به شدت محکوم کردند.
منابع عبری فاش کردند که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی مورد باج گیری گسترده از سوی تعدادی از وزرای کابینه خود قرار گرفته است.
وزیر امنیت داخلی کابینه نتانیاهو امروز به لغو سخنرانی‌های مراسم «روز اروپا» در تل‌آویو از سوی اروپا واکنش نشان داد.
نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی از کشورهای جهان خواست کابینه بنیامین نتانیاهو را تحریم کنند.
شمار زیادی از آمریکایی ها در اعتراض به سفر وزیر دارایی رژیم صهیونیستی به این کشور، اقدام به برگزاری تظاهرات کردند.
یک منبع آمریکایی از بایکوت کامل سفر وزیر دارایی رژیم صهیونیستی به واشنگتن از سوی مقامات دولت آمریکا خبر داد.
در پی اظهارات ضد فلسطینی وزیر دارایی کابینه رژیم صهیونیستی، شماری از آمریکایی ها خواستار ممانعت از ورود وی به خاک آمریکا شدند.
سفیر آمریکا در اراضی اشغالی وزیر دارایی کابینه رژیم صهیونیستی را یک احمق توصیف کرد.
وزیر دارایی رژیم صهیونیستی که از وزرای افراط گرای کابینه نتانیاهو محسوب می شود، به طور جدی بر لزوم مصادره منازل مجریان عملیات تاکید کرد.
وزیر دارایی رژیم صهیونیستی که از وزرای افراط گرای کابینه نتانیاهو محسوب می شود، به طور جدی بر لزوم مصادره منازل مجریان عملیات تاکید کرد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشست حمایت از «آریه درعی» وزیر برکنار شده امور داخلی و بهداشت مشارکت و از وی تمجید به عمل آورد.
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پی مخالفت دادگاه عالی این رژیم با انتصاب آریه درعی به عنوان وزیر امور داخلی و بهداشت، وی را از این مقام برکنار کرد.
«یواو گالنت»، به عنوان وزیر جنگ دولت جدید رژیم صهیونیستی انتخاب شده است.
نخست وزیر مکلف به تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی در یاوه گویی های جدید خود مدعی شد که رژیم صهیونیستی حتی بدون اطلاع واشنگتن، تاسیسات اتمی ایران را هدف قرار می دهد.
بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که در آخرین روزهای حضور در این مقام قرار دارد، بار دیگر درباره قدرت گرفتن «ایتمار بن گویر» در کابینه جدید این رژیم به نخست وزیری نتانیاهو هشدار داد.
آویگدور لیبرمن وزیر دارایی رژیم صهیونیستی که در روزهای آینده در صورت تشکیل کابینه جدید از سوی بنیامین نتانیاهو باید از این پست خداحافظی کند، درباره اهداف مدنظر وی هشدار داد.
رسانه های رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه گزارش دادند که اسحاق هرتزوگ رئیس این رژیم، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر پیروز در انتخابات اخیر کنست را رسما مامور تشکیل کابینه کرده است.
رسانه های رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه گزارش دادند که اسحاق هرتزوگ رئیس این رژیم بنیامین نتانیاهو نخست وزیر پیروز در انتخابات اخیر کنست را رسما مامور تشکیل کابینه کرده است.
با ابلاغ نتایج نهایی انتخابات کنست به رئیس رژیم صهیونیستی، روند تشکیل کابینه جدید این رژیم نزدیک‌تر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ