اخیراً عضو هیئت علمی دانشگاه الزهرا ادعا کرده است که «۵۰ درصد مردم ایران زیر خط فقر مطلق قرار دارند»، اما آیا این ادعا حقیقت دارد؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه نزدیک به باشگاه پاری سن ژرمن امروز ادعا کرد که امباپه اگر در فهرست بازی برابر لوریان قرار نگیرد، اعلام جدایی خواهد کرد.
در شهری مثل تهران بالاتر از ۶۰ درصد هزینه‌های خانواده صرف اجاره بها می‌شود. خانواده‌ای که ۲۰ میلیون تومان درامد دارد گاهی تا ۱۵ میلیون تومان بابت اجاره واحد هزینه می‌کند، این درحالی است که حقوق و دستمزد زیر بیست درصد افزایش پیدا می‌کند و دولت نیز تورم را ۴۶ درصدی می‌داند و ادعای کنترل تورم را دارد. در برخی دیگر از اقلام پر مصرف از جمله مرغ، گوشت و لبنیات نیز وضعیت به همین ترتیب است و مردم می‌بینند که این اقلام با تورم بالاتر از تورم ۴۶ درصدی که دولت اعلام کرده است فروخته می‌شود. در نتیجه این شائبه پیش می‌آید که تورم اعلام شده از سوی دولت با واقعیت بازار، همخوانی ندارد.
دبیرکل ناتو امروز در کنفرانس مطبوعاتی نشست سران ناتو در لیتوانی ادعا کرد: تا زمانیکه لازم باشد در کنار اوکراین خواهیم بود!
گاهی اخبار کمی غیر قابل باور می‌شود مثلا روز گذشته برخی رسانه‌ها ادعا کردند یک پل عابر پیاده در مشهد به دلیل بی‌حجابی پلمپ شده است.
سخنگوی دولت: از دوران دفاع مقدس گرفته تا دوران مبارزه با کرونا و نهضت کمک­‌های مومنانه، ایرانیان نشان داده­‌اند اجازه نخواهند داد برخی اختلاف سلیقه­‌ها، به عاملی جهت دودستگی و شکاف جدی در جامعه تبدیل شود و در بزنگاه­‌ها با تدبیر و تفاهم نسبی، مسائل را حل­‌و­فصل می­‌کنند. امر حجاب نیز جزئی از مفهوم کلی حیا و عفت است که جامعه ایرانی نسبت به اصل آن اتفاق نظر و اشتراک دیدگاه دارد. اساساً حیا و عفت عاملی برای وحدت ملی و امور هویت­‌ساز در جامعه ایرانی است.
بررسی تحویل خودروی شاسی‌بلند به نمایندگان مجلس را در این ویدیو ببینید.
نشریه آاس امروز ادعا کرد که قرارداد کریم بنزما پس از توافق شخصی فلورنتینو پرز با او تا ژوئن 2024 تمدید شده است.
شهاب، سردسته باند اظهاراتی متفاوت از شاکی بیان کرد و گفت: من سنگتراشی داشتم. شاکی سنگ هایش را پیش من می‌آورد تا برش بزنم. من آبدارچی او نبودم. بعد هم نمایندگی فروش محصولات یکی از شرکت‌های خودروسازی را داشتم و سال ۹۵ من حدود ۳۰۰ خودرو پیش خرید کردم. اما از آنجایی که این خرید و فروش هایم باعث برهم زدن نظم بازار شده بود مرا به اتهام اخلال در نظام اقتصادی دستگیر کرده و به زندان افتادم و محکوم به اعدام شدم.
باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی طی چند وقت اخیر اعتراض تندی نسبت به موضوع برگزاری دیدار تدارکاتی سپاهان با حریف روسی داشته‌اند.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، مدعی شده که پیش از این هرگز تیمش در یک نیمه چهار گل دریافت نکرده بود اما این ادعا حقیقت ندارد.
وزیر مشاور در امور خارجه عربستان سعودی پس از این ادعا کرد در صورتی که تهران رفتار خود را تغییر دهد، ریاض آماده است تا روابط با تهران را بهبود بخشد.وزیر مشاور در امور خارجه عربستان سعودی پس از این ادعا کرد در صورتی که تهران رفتار خود را تغییر دهد، ریاض آماده است تا روابط با تهران را بهبود بخشد.
دستگیری سرشبکه گروه «جوانان محلات» خیانت‌ دیگری از اپوزیسیون خارج نشین را عیان کرد؛ گروهی که با ارتباط گیری بدون واسطه با سرویس‌های جاسوسی به دنبال آشوب و تخریب در کشور بودند.
نشریه لوپاریزین امروز ادعا کرد که نوئل لوگرائه، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، به دیدیه دشان پیشنهاد تمدید تا 2024 را داده و دو طرف به توافق اولیه رسیده اند.
انزو فرناندز با پیشنهاد چلسی موافقت کرده و حالا تنها کافی است تا بند فسخ 120 میلیون یورویی او به بنفیکا پرداخت شود.
آمارهای بانک مرکزی نشان می دهد ادعای خروج ۷۰ میلیارد دلار، غیرمنطقی وناسازگار با آمارهای اقتصادی است.
زاکانی همچنین در اظهار نظر دیگری درباره ادعای ناسا مبنی بر وجود توده عظیم گاز متان در آسمان جنوب تهران در تاریخ ۱۸ آبان گفت: «تیم دانشگاهی تشکیل شده تا این موضوع را بررسی کند، البته تا به حال شرایطی یا دلیلی که ادعای ناسا را تایید کند پیدا نکردیم، اما چون شائبه برای مردم ایجاد شده است، این مورد را بررسی و نتایج را اعلام خواهیم کرد.»
محمدرضا نقدی در خصوص دلایلی که نشان می‌دهد فوت خانم امینی ناشی از ضرب و شتم نبوده است، گفت: دلیل اول آنکه این ماجرا در مقابل دوربین‌ها به وقوع پیوسته و اتفاقات رخ‌داده از ابتدا تا انتهای ماجرا توسط دوربین‌ها به ثبت رسیده است که در هیچ تصویری اعمال رفتار خشونت آمیز و صحنه ضرب و جرح وجود ندارد. دلیل دوم آنکه افراد دیگری همراه با خانم امینی در سالن ارشاد حضور داشتند و شاهد و ناظر اتفاقات آنجا بودند. بیش از دوماه از آن اتفاق می‌گذرد، اما تاکنون هیچ کدام از آن افراد روایتی در خصوص ضرب و جرح ایشان بیان نکرده‌اند.
وزیر دفاع آمریکا امروز در کنفرانس خبری مشترک با همتای خود از اندونزی خود ادعا کرد: تا هر وقت که طول بکشد از اوکراین حمایت می‌ کنیم!
یک رسانه اسپانیایی ادعایی جنجالی درباره انتقال لیونل مسی از بارسلونا به پی‌اس‌جی مطرح کرده و می‌‌گوید مسی تا لحظه آخر اعتقاد داشت در بارسا ماندگار خواهد شد.
در شرایط جنگ سایبری که در بزنگاههای حساس برای هر کشوری اتفاق می افتد، شناسایی و آگاهی بخشی درباره گروههای خرابکار به جامعه ضمن ارتقای زیرساختهای امنیت سایبری ضروری است.
امسال نه دولت حسن روحانی بود و نه آن‌چنان که خبرگزاری تسنیم قبل‌تر ادعا کرده بود، مانع‌تراشی دولت؛ اما آن‌چه در مرزهای منتهی ایران به عراق امروز در جریان است، تنها مایه حزن است و اندوه.
اردوغان با بیان اینکه اگر آمریکا به وعده خود برای فروش جنگنده اف ۱۶ به ترکیه عمل نکند، کشورش آن را از جای دیگری تأمین می کند، گفت: مبارزه غربی ها با داعش تا کنون فقط در حد حرف بوده است.
لوبو کاراسکو، مهاجم سابق بارسلونا و از نزدیکان به لیونل مسی، ادعا کرد که لیونل مسی قصد بازگشت به بارسا را دارد و ژانویه 2023 تصمیم نهایی را خواهد گرفت.
مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ادعا کرد: «تا ۲۳ فوریه ۲۰۲۱، آژانس اجرای تعهدات هسته‌ای ایران تحت برجام را راستی‌آزمایی و نظارت کرد. با این حال از آن تاریخ، این فعالیت‌ها به‌طور جدی تحت تاثیر تصمیم ایران برای توقف اجرای تعهدات هسته‌ای برجامی خود، از جمله پروتکل الحاقی قرار گرفته است».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ