بررسی تحویل خودروی شاسی‌بلند به نمایندگان مجلس را در این ویدیو ببینید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بی ام و در ماه دسامبر سال ۲۰۲۳ اقدام به تحویل سری ۷ نسخه ضدگلوله خواهد کرد.
شرکت ایران‌خودرو در حال عرضه خودروی ۲۰۷ با موتور و داشبورد خودروی از رده خارج شده ۲۰۶ است و حالا مردم پول ۲۰۷ را پرداخت می‌کنند، اما عملا ۲۰۶ سوار می‌شوند.
با تصویب پارلمان بلغارستان، این کشور ۱۰۰ دستگاه خودروی نظامی «قدیمی» ساخت روسیه را به اوکراین تحویل می‌دهد.
گروه صنعتی ایران خودرو، ضمن عذرخواهی از مشتریان بابت تاخیر در تحویل خودروی تارا دستی فروش رفته در بورس کالا تاکید کرد، تحویل خودرو به خریداران با افزایش تولید، شتاب می گیرد.
آزادی خواه گفت: بهتر است اعلام شود که ارگان‌ها و سازمان‌های مرتبط دولتی نیز از خودروسازان داخلی یا نمایندگی‌های خودرو سازی، خودرو دریافت کرده‌اند یا خیر؟ و از سوی دیگر مردم بداند توسط نهاد‌های دولتی نیز خودرو خارج از نوبت تحویل گرفته شده است یا خیر؟
متقاضیان خرید خودرو که نوبت تحویل خودروی آن‌ها سال 1403 است می‌توانند با مراجعه به سامانه یکپارچه، خودرو دیگری انتخاب کنند تا نوبت تحویل خودرو آن‌ها به 1402 تغییر کند.
متقاضیانی که نوبت تحویل خودروی آن‌ها سال ۱۴۰۳ اعلام شده است از امروز به‌مدت ۵ روز می‌توانند خودروی دیگری را انتخاب کنند.
برند تولید کننده سوئدی "لوولی" (Luvly) روشی را برای کاهش هزینه‌های حمل و نقل خودروی برقی کوچک خود ایجاد کرده خودرویی که قیمت اولیه آن ۱۰ هزار یورو است و طول آن کم‌تر از ۲۷۴ سانتی متر می‌باشد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: سه شنبه پنجم اردیبهشت سامانه یکپارچه فروش خودرو برای متقاضیانی که نوبت تحویل خودروی آنها سال ۱۴۰۳ اعلام شده است باز می شود تا در صورت تمایل خودرو دیگری را انتخاب کنند.
سخنگوی وزارت صمت خبر داد: از فردا مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان که متقاضیان جهت ثبت نام در حساب خود (به نام سازمان حمایت) مسدود کرده اند با حفظ نوبت تحویل خودرو آزاد می‌شود و انتظار می‌رود بانک‌ها همکاری لازم را در این رابطه داشته باشند.
مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت گفت: اولین عرضه خودروهای وارداتی قبل از عید انجام و به دست مردم هم می رسد.
مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت با بیان اینکه قیمت خودروهای وارداتی توسط سازمان حمایت تعیین می شود، از تحویل اولین خودروها تا پایان سال خبر داد.
بر خلاف روش‌های گذشته، فروش خودرو‌های وارداتی که متقاضیان، کل پول را در همان زمان نام نویسی پرداخت می‌کردند، در سامانه یکپارچه، خریداران قطعی تا زمان تحویل خودرو طی سه مرحله اقدام به تکمیل وجه می‌کنند که مراحل آن در بخشنامه ذکر شده است.
برخلاف روش‌های گذشته فروش خودرو‌های وارداتی که متقاضیان، کل پول را در همان زمان ثبت‌نام پرداخت می‌کردند، در سامانه یکپارچه، خریداران قطعی تا زمان تحویل خودرو طی ۳ مرحله اقدام به تکمیل وجه می‌کنند که مراحل آن در بخشنامه ذکر شده است.
مدیرکل دفتر صنایع خودروی وزارت صمت ضمن تشریح آخرین وضعیت تولید خودرو و اشاره به رشد ۲۰ درصدی تولید، پیش بینی کرد که تا پایان سال ۱.۲ میلوین دستگاه خودرو در کشور تولید شود.
در پی انتشار مطلبی درخصوص عدم تطابق خودروهای ثبت نامی دنا پس از تحویل به مشتریان در برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی، گروه صنعتی ایران خودرو اطلاعیه ای در این خصوص منتشر کرد.
خودروی دنا پلاس دنده دستی عرضه شده در بورس کالا که قرار بود ۲۷ اسفند ماه به دست خریداران برسد، ۵۰ روز زودتر از موعد تحویل درج شده در اطلاعیه عرضه در حال تحویل به خریداران است.
به منظور ارتقای کیفیت تحویل محصولات به مشتریان، از ابتدای دی ماه امسال، محصولات گروه هایما و خودروی سورن پلاس، از خدمات «کنترل ویژه قبل از تحویل» (+PDS) بهره‌مند خواهند شد.
به منظور ارتقای کیفیت تحویل محصولات به مشتریان، از ابتدای دی ماه امسال، محصولات گروه هایما و خودروی سورن پلاس، از خدمات «کنترل ویژه قبل از تحویل» (+PDS) بهره‌مند خواهند شد.
اگرچه برندگان قرعه کشی خرداد ماه شرکت ایران خودرو باید تاکنون خودروی خود را تحویل می گرفتند اما با وجود تسویه حساب خبری از تحویل نیست و صرفا یک پیام تبدیل اختیاری برای مشتریان ارسال شده است.
رئیس سازمان اموال تملیکی اظهار داشت: بر اساس قانون مناقصات، اگر برنده اول نتوانست به دلایلی مانند فراهم نشدن مبلغ پیشنهادی خودرو، خودرو را تحویل بگیرد، به صورت اتوماتیک خودرو به برنده دوم می‌رسد، اما در صورتی که اختلاف قیمت بیش از مبلغ تضمین نباشد.
بر اساس آخرین اخبار، ۱۰۰ دستگاه خودروی شاهین گروه سایپا برای تحویل ۲۳ مهر ۱۴۰۱ در بورس کالای ایران عرضه شد که در همان ابتدا ۳۹ دستگاه مورد معامله قرار گرفت.
معاونت اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهور در خصوص در اختیار قرار داشتن یک دستگاه خودروی غیر ایرانی از سوی تیم حفاظت معاون اول رئیس جمهور توضیحاتی را ارائه کرد.
معاونت اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهور در خصوص در اختیار قرار داشتن یک دستگاه خودروی غیر ایرانی از سوی تیم حفاظت معاون اول رئیس جمهور توضیحاتی را ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ