مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ادعا کرد: «تا ۲۳ فوریه ۲۰۲۱، آژانس اجرای تعهدات هسته‌ای ایران تحت برجام را راستی‌آزمایی و نظارت کرد. با این حال از آن تاریخ، این فعالیت‌ها به‌طور جدی تحت تاثیر تصمیم ایران برای توقف اجرای تعهدات هسته‌ای برجامی خود، از جمله پروتکل الحاقی قرار گرفته است».
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران اعلام کرد که امروز بیش از ۳۰۰ نوع مشتقات سنگین داریم که هر گرم از آن گاهی ده‌ها هزار دلار می‌ارزد.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران به همه تهدیدات، فتنه‌های مرموز و پیچیده، سناریوهای اسرارآمیز و رمزآلود و کینه‌ورزی‌ها در لحظه پاسخ‌های پشیمان‌کننده می‌دهد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی پاسخ‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره عملکرد شستا و تاپیکو را قانع‌کننده دانستند.
اسلامی گفت: کار‌های عملی و اجرایی در سازمان انرژی اتمی در دستور کار داریم که دانش و فناوری هسته‌ای و نقش آن در زندگی مردم در کتاب‌های درسی از مقطع دبستان به بالا بیاید تا بچه‌ها با این علم و دانش بیشتر و اصولی‌تر آشنا شوند.
محمد اسلامی در جمع خبرنگاران در حاشیه نشست هیات دولت در پاسخ به اینکه گفته شده است که در اصفهان دوربین بیش از تعهدات نصب شده است؟ گفت: خیر، اینطور نیست.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به صورت مشروط از پاسخ های وزیر اقتصاد قانع شد.
هم اسرائیل و هم جامعه جهانی، نسبت به تبعات هر گونه اقدام نظامی علیه ایران واقف هستند. آن‌ها به خوبی می‌دانند که ایران در شرایطی فعلی، عراق سال ۱۹۹۱ یا افغانستان ۲۰۰۱ و حتی بغداد سال ۲۰۰۳ نیست که بتوان به آسانی در میدان نظامی به پیروزی دست پیدا کرد. هم در سطح نظامی مستقیم و هم در سطح نیابتی، جمهوری اسلامی ایرانی از توانایی مانور قابل توجهی برای پاسخ‌گویی برخوردار است. حتی در بدبینانه‌ترین حالت، ایران توانایی ورود به یک درگیری تمام‌عیار کوتاه مدت را دارد
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز با تاکید بر شکست خوردن حملات صهیونیست‌ها در ایران، گفت که پاسخهای دردناکی به صهیونیست‌ها داده شده است.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر شکست خوردن حملات صهیونیست‌ها در ایران، گفت: پاسخ‌های دردناکی به صهیونیست‌ها داده شده است.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر شکست خوردن حملات صهیونیست‌ها در ایران، گفت: پاسخ‌های دردناکی به صهیونیست‌ها داده شده است.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر شکست خوردن حملات صهیونیست‌ها در ایران، گفت: پاسخ‌های دردناکی به صهیونیست‌ها داده شده است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از پاسخ های وزیر نفت مبنی بر ساماندهی توزیع گاز مایع برای خانوار و خودروها به صورت مشروط قانع شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی از پاسخ‌های وزیر ارتباطات به سوال نماینده مردم اصفهان قانع نشدند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی پاسخ‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره علت عدم اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت مخابرات را قانع‌کننده ندانستند.
وزیر بهداشت در رابطه با کارت زرد گرفتنش از مجلس شورای اسلامی گفت: ویا از پاسخ‌ها قانع نشدند و اشکالی هم ندارد. ۹۰ درصد سوالات مربوط به عملکرد فدراسیون‌ها بود.
افرادی که به بهانه فوت مهسا امینی برای جابه‌جایی مرزهای ایران، میلیاردها دلار هزینه کردند، با پاسخ نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی ایران مواجه شدند.
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی، افزایش تیراژ تولید در ایران خودرو را گام موثری در پاسخ‌گویی به نیاز مشتریان خواند و گفت: خروج محصولات قدیمی مانند سمند و پژو ۴۰۵ که با استانداردهای ۸۵ گانه هم‌خوانی نداشت و طراحی و تولید محصولات جدید از اقدامات مهم ایران خودرو به شمار می‌رود.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان درباره وضعیت پیش‌آمده در کریدور لاچین پاسخ‌های لازم را ارائه کرد.
نماینده نجف آباد در مجلس شورای اسلامی از پاسخ های وزیر دادگستری قانع شد.
نماینده مردم نجف‌‎آباد در مجلس شورای اسلامی از پاسخ های وزیر دادگستری درباره علت عدم اجرای قانون اعاده اموال نامشروع مسئولان قانع شد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به صورت مشروط از پاسخ‌های وزیر ارتباطات درباره میزان توسعه شبکه ملی اطلاعات قانع شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی پاسخ‌های وزیر بهداشت درباره واکسیناسیون کرونا را قانع کننده دانستند.
جدیدترین گزارش ماهانه اوپک نشان داد که قیمت نفت سنگین ایران ماه میلادی گذشته ۵.۴ درصد ارزان شده است.
محمد صفایی دلوئی به نمایندگی تعدادی از نمایندگان در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۲۱ تیر) مجلس شورای اسلامی در جریان سوال ملی خود از سید جواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی درخصوص علت تخلفات گسترده مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، از پاسخ‌های وزیر قانع نشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ