رسانه نزدیک به باشگاه پاری سن ژرمن امروز ادعا کرد که امباپه اگر در فهرست بازی برابر لوریان قرار نگیرد، اعلام جدایی خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: همان‌طور که می‌دانید، قانون انتخابات در تاریخ ۷ مرداد به ستاد انتخابات ابلاغ شد. بنابراین با توجه به آنکه مهلت پیش ثبت نام ۷ روزه است، قابل تمدید نیست و ما هم استفتا کردیم و همان ۷ روز را تصویب کردند و به هرجهت باید به قانون عمل کنیم.
صالحی گفت: با توجه به اینکه هزار و ۸۰۳ دستگاه کشنده در گمرکات استان تهران (گمرک تهران و گمرک غرب تهران) وجود دارد، به منظور تسهیل در تعیین تکلیف و فرآیند ترخیص آن‎ها، مهلت اعتبار تاییدیه استاندارد از ۳ ماه به ۶ ماه بدون اخذ هزینه افزایش پیدا کرد.
دادستان تهران از مهلت یک ماه به مالکان مبنی بر اعلام منشاء ارز پرداختی جهت واردات کشنده‌‎‌ها خبر داد.
شب گذشته مهلت فعال شدن بند تمدید امباپه به اتمام رسید و او حاضر به تمدید نشد. اتفاقی که در قطر باعث خشم فراوانی شده است.
امروز دوشنبه 31 جولای آخرین مهلت تمدید یا عدم تمدید کیلیان امباپه تا سال 2025 در PSG است.
داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۲ لازم است با مراجعه به سامانه پنجره خدمات یکپارچه دولت، نسبت به تأیید یا اعلام مغایرت سوابق تحصیلی خود اقدام کنند.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۲ با مراجعه به سامانه پنجره خدمات یکپارچه دولت، نسبت به تأیید یا اعلام مغایرت سوابق تحصیلی خود اقدام کنند.
تمدید مهلت استفاده از طرح بخشش وجه التزام تأخیر تأدیه دین موضوع بسته وصول مطالبات غیرجاری با تأکید بر رعایت کامل قوانین و مقررات در دستور کار شعب بانک سپه قرار گرفت.
بر اساس تصمیم کمیته ارزی، مهلت رفع تعهد ارزی صادرات سال ۱۴۰۱ تا پایان شهریورماه تمدید شد.
کیلیان امباپه هفت روز دیگر به پاری سن ژرمن ملحق می‌شود، در 22 جولای باید به ژاپن سفر کند و 31 جولای هم تاریخ مهلت تعیین شده توسط باشگاه است.
باشگاه پاری سن ژرمن قصد دارد بند بازگشت 6 میلیون یورویی ژاوی سیمونز را فعال کند و به او تا 20 روز دیگر برای پاسخ نهایی مهلت داد.
باوجود تلاش‌های کیانوش رستمی برای تغییر نظر سرمربی تیم ملی وزنه برداری و حضور در مسابقات قهرمانی جهان، با پایان مهلت قانونی‌ این فرصت برای او از دست رفت.
با پایان‌یافن مهلت قانونی ارسال اسامی وزنه‌برداران برای قهرمانی جهان ۲۰۲۳ عربستان، کیانوش رستمی بازی‌های المپیک پاریس را از دست داد.
در حالی که فرانسه روزهای گذشته شاهد بی‌سابقه‌ترین اعتراضات علیه حاکمیت خود است، دولت این کشور با حمایت از برگزاری نشست گروهک تروریستی منافقین، بار دیگر دشمنی خود با ملت ایران را اثبات کرد.
بنا بر اعلام سازمان سنجش، برای داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام نموده‌اند، امکان ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی وجود ندارد.
نمایندگان مردم در خانه ملت، با تکیه بر ابزار نظارتی خود در نشست امروز، استنکاف و نقض قانون عوامل اجرایی در حادثه فروریزش ساختمان متروپل را بررسی و پرونده متخلفان را به قوه قضاییه ارسال کردند.
نمایندگان مردم در خانه ملت، با تکیه بر ابزار نظارتی خود در نشست امروز استنکاف و نقض قانون عوامل اجرایی در حادثه فروریزش ساختمان متروپل را بررسی و پرونده متخلفان را به قوه قضاییه ارسال کردند.
نمایندگان مردم در خانه ملت، با تکیه بر ابزار نظارتی خود در نشست امروز استنکاف و نقض قانون عوامل اجرایی در حادثه فروریزش ساختمان متروپل را بررسی و پرونده متخلفان را به قوه قضاییه ارسال کردند.
وزارت خارجه فرانسه در واکنش به مهلت یک ماهه بورکینافاسو به پاریس برای خروج نیروهایش، سفیر خود در آواگادوگو را فراخواند.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: عراق یکی از شرکای ماست. آمریکا شریکی مصمم برای ملت و دولت عراق است. من فکر می‌کنم وقتی فرصتی برای رایزنی دوجانبه داشته باشیم، نه‌تنها درباره مسائل دوجانبه، بلکه مسائل گسترده‌تر منطقه‌ای از جمله چالش‌های ناشی از ایران گفتگو می‌کنیم.
سه شنبه هفته جاری سه خودروی هایما (ایران خودرو)، لاماری ایما (آرین پارس موتور) و خودروی T۵ اتوماتیک (فرداموتور) در بورس کالا عرضه خواهند شد. شرایط و مبلغ پیش پرداخت این خودروها چگونه است؟
هواداران باشگاه فوتبال پاریسن ژرمن در بازی شب گذشته مقابل یک تیم از رژیم صهیونیستی، با برافراشتن پارچه نوشته هایی از ملت فلسطین و اهالی غزه حمایت کردند.
سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، نماینده تبریز و آذرشهر و اسکو گفت: هر چند تاریخ نشان داده کشور‌هایی مانند فرانسه همواره در صف دشمنان ملت ایران ایستاده‌اند لذا اقدامات اخیر آن‌ها تازگی ندارد؛ به عنوان مثال میراژ‌های فرانسوی که برای بمباران در اختیار صدام قرار داشت یکی از اقدامات ضدایرانی پاریس محسوب می‌شود.
ایوار اکلاند نویسنده فرانسوی ضمن انتقاد از استانداردهای دوگانه کشورهای غربی در قبال ملت فلسطین به شدت مواضع پاریس را زیر سئوال برده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ