وزیر دفاع آمریکا امروز در کنفرانس خبری مشترک با همتای خود از اندونزی خود ادعا کرد: تا هر وقت که طول بکشد از اوکراین حمایت می‌ کنیم!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ریکو لویس، پدیده 18 ساله منچسترسیتی، قراردادش را به مدت پنج سال دیگر با این باشگاه تمدید کرد.
دنیل لوی، مدیر تاتنهام، با انتشار بیانیه‌ای به جدایی هری کین از این باشگاه واکنش نشان داد.
منابع خبری از ورود خودرو‌های برقی لوسید به خیابان‌های شهر ریاض عربستان خبر دادند.
باشگاه تاتنهام قصد دارد میزان اشتیاق بایرن مونیخ به هری کین را سنجیده و در صورت دریافت رقم مورد نظر این بازیکن را بفروشد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی قرار است در بروکسل با همتای آمریکایی خود، «لوید آستین» درباره ایران گفتگو کنند.
«لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا در تشریح سیاست واشنگتن در قبال چین به نمایندگان مجلس سنا هشدار داد که کاهش بودجه نظامی باعث تضعیف توانایی واشنگتن در رقابت با چین می‌شود.
کالورت-لوین، مهاجم اورتون، به دلیل فرصت سوزی بزرگ مقابل لسترسیتی در فضای مجازی مورد تمسخر قرار گرفته است.
هواداران تاتنهام در جریان بازی امشب مقابل منچستریونایتد اعتراض گسترده ای علیه رئیس باشگاه انجام دادند.
لیونل مسی این بار بدون کریستیانو رونالدو در کمپین تبلیغاتی برند لوکس فرانسوی لویی ویتون حاضر شده است.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به صورت تلفنی با لوید آستین وزیر دفاع آمریکا گفتگو کرد.
مسئول امنیتی گردانهای حزب الله عراق به سفر وزیر دفاع آمریکا به عراق واکنش نشان داد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در گفتگوی تلفنی با لوید آستین وزیر دفاع آمریکا خواستار جلوگیری از ارتقای توانمندی هسته ای ایران شده است.
سرمربی تیم ملی جودوی ناشنوایان از تاثیر منفی عدم پرداخت پاداش‌ها بر روحیه ملی‌پوشان این رشته در آستانه اعزام به مسابقات اسیا و اقیانوسیه سخن گفت.
لوید آستین وزیر دفاع آمریکا (رئیس پنتاگون) روز پنجشنبه با طرح ادعا حمله به استونی گفت: در صورت حمله یا تهاجم روسیه به استونی، آمریکا وارد جنگ خواهد شد.
پاتریک رایدر، سخنگوی پنتاگون با انتشار بیانیه‌ای عنوان داشت: متاسفانه جمهوری خلق چین درخواست ما را برای برقراری تماس تلفنی میان لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا و وی فنگه، وزیر دفاع چین رد کرد؛ اما با این حال تعهد ما نسبت به خطوط باز ارتباطی میان این دو کشور ادامه خواهد یافت.
لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا با اشاره به این بالون اظهار کرد: به دلیل آنکه این بالون ارتفاع زیادی دارد، هیچ تهدیدی برای هواپیما‌ها ایجاد نمی‌کند.
یوآف گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به صورت تلفنی با لوید آستین وزیر دفاع آمریکا رایزنی کرد.
طبق ادعای سیمون چادویک، استاد اقتصاد ورزش، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو سفیران عربستان برای میزبانی جام جهانی 2030 خواهند بود.
لویس انریکه در مصاحبه با ایبای یانوس، استریمر معروف اسپانیایی، گفت که اگر به عقب برگردد، یک بازیکن را در فهرست تیم اسپانیا برای جام جهانی قرار نخواهد داد.
لوید آستین با اشاره به ادعاها درباره احتمال استفاده روسیه از سلاح‌های اتمی گفت: «صحبت کردن درباره استفاده از چنین سلاح‌هایی خطرناک و غیرمسئولانه است.»
لوی دوشمان نخستین خاخام صهیونیست که به طور رسمی در امارات حضور دارد، گفت: زندگی یهودیان در اینجا رونق دارد و من امیدوارم که جمعیت یهودیان در امارات در ۱۰ سال آینده به ۲۰ هزار نفر برسد.
وزیر دفاع آمریکا مدعی شد که ناتو به دنبال تقابل با روسیه و تهدید این کشور نیست و فقط از کشورهای حوزه خود دفاع می کند.
دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد که که برنیاع با مسؤولان آمریکایی از جمله ویلیام برنز رییس «سیا»، کریستوفر ری رییس «اف‌بی‌آی»، جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید، لوید آستن وزیر دفاع آمریکا و دیگر مقامات بلندپایه وزارت امورخارجه ایالات متحده دیدار کرده است.
وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا از ابتلای مجدد لوید آستین وزیر دفاع این کشور به ویروس کرونا خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ