نشریه لوپاریزین امروز ادعا کرد که نوئل لوگرائه، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، به دیدیه دشان پیشنهاد تمدید تا 2024 را داده و دو طرف به توافق اولیه رسیده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تاکید کرد: بر این اساس به مردم اطمینان می‌دهیم که ما در بررسی لایحه به تمامی جوانب موضوع توجه داشتیم و مصوبات با مدنظر قرار دادن حق و حقوق مردم و شرع مقدس است، همچنین موارد اجتماعی و حقوق اساسی را مورد توجه قرار دادیم.
معاون اقتصادی وقت بانک مرکزی ادامه داد: در داخل به او فشار آوردند و توضیح خواستند و او هم در نهایت همه چیز را کتمان کرد و گفت اطلاعات صندوق غلط است!
کارلو آنچلوتی تحت هیچ شرایطی دوست ندارد رسانه پخش کننده بازی‌های لالیگا دوربین‌های خود را به رختکن رئال ببرد.
لروی سانه، ستاره آلمانی، پیشنهادی را از بارسلونا دریافت کرده اما ترجیح داده به حضورش در بایرن مونیخ ادامه دهد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت سیزدهم براساس وعده خود در ایجاد سالانه یک میلیون فرصت شغلی از ابتدای تشکیل تاکنون موفق به اشتغال‌آفرینی برای بیش از ۱میلیون و ۹۷۰هزار نفر شده است.
به نظر می‌رسد سردار آزمون در آستانه انتقال به میلان قرار گرفته است.
حسین شهریاری در مورد رقم قرارداد علیرضا بیرانوند صحبت کرد.
جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که تصمیم منچستریونایتد برای جذب کاسمیرو اشتباه بوده است.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، مشکلش برای بازی روی چمن مصنوعی را رد کرد و مدعی شد که منتظر است تا ز‌ودتر این تجربه را به دست آورد.
میگل سوریو ادعا کرد که ژرژ مندس و دکو نقش اصلی را در برکناری متئو آلمانی از مدیریت ورزشی بارسا داشتند تا خودشان بر باشگاه کاتالان مسلط شوند.
کیهان نوشت: مرعشی دبیرکل حزب کارگزاران و از منسوبین نزدیک خانواده آقای ‌هاشمی گفته است من به ‌اندازۀ چند نمایندۀ مجلس قدرت دارم.
طبق ادعای موندودپورتیوو، بارسلونا بالاخره حاضر نشد 10 میلیون یورویی که قرار بود به ایجنت دمبله بدهد را پرداخت کند.
پی اس جی برای خرید رندال کولو موآنی، حاضر است رناتو سانچس و اکیتیکه را به آینتراخت فرانکفورت بدهد.
پی اس جی برای خرید رندال کولو موآنی، حاضر است رناتو سانچس و اکیتیکه را به آینتراخت فرانکفورت بدهد.
طبق ادعای لوپاریزین، پی اس جی دلیل غیبت کیلیان امباپه در کاور معرفی بازی فیفا 24 کمپانی EA Sports است.
لوپاریزین، نشریه نزدیک به باشگاه پاری سن ژرمن، ادعا کرد که لوئیس انریکه چهارشنبه به عنوان مربی جدید پاریسی‌ها معرفی خواهد شد.
پی اس جی برنامه ای برای مذاکره با ژوزه مورینیو ندارد و تاکنون نیز با او برای جانشینی گالتیه صحبت نشده است.
کریستوف گالتیه که شایعات برکناری‌اش در صورت حذف پی‌اس‌جی از لیگ قهرمانان شنیده می‌شود، تحت هر شرایطی تا پایان فصل ماندنی است.
لو پاریزین ادعا کرد تاد بولی، مالک چلسی، سه شنبه شب راهی پاریس شد تا با ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، در مورد انتقال نیمار مذاکره کند.
برناردو سیلوا مهمترین هدف نقل و انتقالاتی تابستان بارسلوناست و بازیکنی است که ژاوی به او علاقه زیادی دارد ولی بارسا تنها باشگاه خواهان ستاره پرتغالی نیست.
رافائل واران تصمیم به بازنشستگی از بازی های ملی گرفته و این تصمیم را به زودی اعلام خواهد کرد.
در فرانسه ادعا می کنند که پی اس جی پس از بازی برابر بایرن مونیخ در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، در مورد آینده سرخیو راموس تصمیم‌گیری خواهد کرد.
در فرانسه ادعا کرده اند که به احتمال زیاد پی اس جی به سرخیو راموس پیشنهاد تمدید قرارداد ارائه نخواهد کرد.
طبق ادعای نشریه لوپاریزین، سه نفر توسط پلیس فرانسه و به عنوان بخشی از تحقیقاتی که شامل PSG و ناصر الخلیفی، رئیس این باشگاه می شود، بازداشت شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ