باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی طی چند وقت اخیر اعتراض تندی نسبت به موضوع برگزاری دیدار تدارکاتی سپاهان با حریف روسی داشته‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مستند این یک اعتراض است، پشت پرده فعالیت‌های جنبش‌های دانشجویی با تمرکز بر روی دوره دولت سیدمحمد خاتمی و شکل‌گیری جریان دوم خرداد روایت را می‌کند.
باشگاه یوونتوس در تلاش است تا بار دیگر رای کسر امتیاز علیه خود را شکسته و به جمع 4 تیم برتر سری A برگردد.
مرکز توسعه آموزش مجازی، وزارت آموزش و پرورش از فراهم شدن امکان ثبت درخواست رسیدگی به موارد خاص فرهنگیان مشمول رتبه‌بندی جهت ویرایش و تکمیل اعتراض به نتایج رتبه‌بندی در سامانه مربوطه خبر داد.
سرپرست استقلال اعتراضات شدیدی نسبت به برگزاری دیدار پیکان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی کرده است.
نماینده عالی اتحادیه اروپا خواست تا ایران از اعدام شارمهد خودداری کند و بدون تاخیر حقوق اساسی وی ذیل قوانین بین‌المللی را مهیا کند.
غلام تنها مظنون این پرونده چند روز بعد با ردیابی‌های پلیسی بازداشت شد، اما غلام ادعا می‌کرد مقتول را نمی‌شناسد تا اینکه پس از تحقیقات بیشتر لب به اعتراف گشود و پرده از راز جنایتش برداشت.
خوزه ماریا خیمنز معتقد است داور برخورد توپ به دست بوسکتس را پنالتی نگرفت و یکی از مهمترین دلایل شکست اتلتیکو برابر بارسا بود.
کاپیتان نفتی می گوید چاره ای جز جنگیدن ندارند و تلاششان را برای بقا می کنند.
دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به گزارش‌ها درباره مداخله سازمان اطلاعات جاسوسی این رژیم در اعتراضات اخیر در اراضی اشغالی واکنش نشان داد.
شب گذشته، یائیر نتانیاهو، پست توئیتری یک کارشناس صهیونیست روابط بین‌الملل در این خصوص را مجدد پست کرد که نوشته بود: «مارک لوین گزارش می‌دهد که وزارت امور خارجه آمریکا با هدف سرنگونی نتانیاهو، احتمالا ًبه منظور بستن توافق با ایرانیان، پشت اعتراضات کنونی در اسرائیل قرار دارد».
مجمع انتخابات فدراسیون کاراته تا ساعاتی دیگر در حالی برگزار خواهد شد که تا این لحظه اسامی نهایی نامزدهای انتخابات از سوی وزارت ورزش اعلام نشده است.
استرالیا در حمایت از اعتراضات و ادعای کمک نظامی ایران به روسیه، شماری از مقامات ارشد نظامی ایران و یک نهاد را تحریم کرد.
عباس عبدی روزنامه نگار در توئیتی ادعای ارتباط افزایش نرخ ارز با حوادث اخیر کشور را زیر سوال برد.
محمدرضا نقدی در خصوص دلایلی که نشان می‌دهد فوت خانم امینی ناشی از ضرب و شتم نبوده است، گفت: دلیل اول آنکه این ماجرا در مقابل دوربین‌ها به وقوع پیوسته و اتفاقات رخ‌داده از ابتدا تا انتهای ماجرا توسط دوربین‌ها به ثبت رسیده است که در هیچ تصویری اعمال رفتار خشونت آمیز و صحنه ضرب و جرح وجود ندارد. دلیل دوم آنکه افراد دیگری همراه با خانم امینی در سالن ارشاد حضور داشتند و شاهد و ناظر اتفاقات آنجا بودند. بیش از دوماه از آن اتفاق می‌گذرد، اما تاکنون هیچ کدام از آن افراد روایتی در خصوص ضرب و جرح ایشان بیان نکرده‌اند.
گزارشی از فعالیت‌های گروهک های کومله؛ از اعتراض های عادی تا تغییر فاز و تشویق مردم به اغتشاشات و آسیب به اموال دولتی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
وزیر خارجه آمریکا با حمایت از اعتراضات در ایران مدعی شد که این اعتراضات مربوط به ایرانیان است و نه هیچ کشور دیگری.
فواد ایزدی، کارشناس شبکه افق صداوسیما گفت: دانشجوها برای اینکه ترسشان در اعتراضات بریزد، مشروب می‌خوردند.
رسانه‌های امریکایی در پوشش گزارش‌های مربوط به ادعای وجود خطر حمله ایران به عربستان به موضع‌گیری‌ها و عملکرد اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سخنان حسین سلامی، فرمانده سپاه اشاره کردند. سپاه پاسداران در چند هفته اخیر حداقل دو بار مواضع گروه‌های مخالف را در اقلیم کردستان عراق هدف قرار داده است و دشمن و از جمله عربستان سعودی را به دست داشتن و تحریک در ناآرامی‌های اخیر، به ویژه پوشش اعتراضات توسط شبکه تلویزیونی فارسی زبان مستقر در لندن (ایران اینترنشنال) که تهران آن را وابسته به ریاض می‌داند، متهم کرده است. فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تازگی هشدار داده بود که عربستان باید در انتظار پاسخ ایران باشد.
سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با هوادار، نسبت به حکم کمیته انضباطی، اشتباهات داوری و مکان سوپرجام اعتراض کرد.
آصفری می‌گوید: اعتراض هم غیرقانونی نیست، اما یک جریانی به دنبال این است که اجازه ندهد که این اعتراض‌ها تبدیل به مطالبه‌گری و یک اصلاح در بعضی از امور شود و به دنبال ایجاد بحران، ناامنی و آشوب‌کردن هستند و می‌خواهند با ایجاد ناامنی، صدای معترضین شنیده نشود و به دنبال منافع و مصالح خود و در پی از هم پاشیدگی و تجزیه ایران هستند.
وی افرادی که در اعتراضات شرکت می‌کنند را شجاع خواند که به ادعای وی از بسیاری از جهات خسته‌اند و آماده‌اند خطر تظاهرات کردن را بپذیرند.
مرد گروگانگیر از انگیزه عجیبش برای گروگانگیری گفت. او مدعی شد که قصد داشته پول‌های ثروتمندان را بگیرد و به نیازمندان بدهد تا تعادل اقتصادی به‌ وجود بیاید و مشکلات مالی از بین برود. او همچنین ادعا کرد که می‌خواسته جامعه را اصلاح کند و به سراغ مفسدان اقتصادی برود و از آن‌ها اعتراف بگیرد و با پخش اعترافات‌شان، آن‌ها را نزد مردم رسوا کند.
مرد گروگانگیر از انگیزه عجیبش برای گروگانگیری گفت. او مدعی شد که قصد داشته پول‌های ثروتمندان را بگیرد و به نیازمندان بدهد تا تعادل اقتصادی به‌ وجود بیاید و مشکلات مالی از بین برود. او همچنین ادعا کرد که می‌خواسته جامعه را اصلاح کند و به سراغ مفسدان اقتصادی برود و از آن‌ها اعتراف بگیرد و با پخش اعترافات‌شان، آن‌ها را نزد مردم رسوا کند.
بحث‌برانگیزترین صحنه بازی، اعلام نشدن پنالتی برای استقلال بود که سرمربی پرتغالی معتقد بود شاید جریان بازی عوض می‌شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ