در شرایط جنگ سایبری که در بزنگاههای حساس برای هر کشوری اتفاق می افتد، شناسایی و آگاهی بخشی درباره گروههای خرابکار به جامعه ضمن ارتقای زیرساختهای امنیت سایبری ضروری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هلیا اصغری نماینده تنیس روی میز و ورزش ایران در نشست سفیران جوان کمیته‌های ملی المپیک در آکادمی بین‌المللی المپیک حاضر شد و به عنوان سخنران در مراسم اختتامیه هم شرکت کرد.
هلیا اصغری نماینده تنیس روی میز و ورزش ایران در نشست سفیران جوان کمیته‌های ملی المپیک در آکادمی بین‌المللی المپیک حاضر شد و به عنوان سخنران در مراسم اختتامیه هم شرکت کرد.
هک اطلاعات هزاران کاربر یک صرافی دیجیتال ایرانی !
میامی- «هلیا» یوز ماده همچنان محل تصادف فرزند خودش را ترک نمی‌کند.
میامی-«هلیا»، یوزپلنگ ماده که توله خود را دو روز قبل در حاشیه محور میامی-سبزوار بر اثر تصادف با خودرو از دست داده، همچنان کنار جاده به انتظار فرزند می نشیند.
صبح امروز برخی از کانال‌ها از استعفای سلاح ورزی خبر دادند. خبرگزاری دولت دراین باره نوشت حسین سلاح‌ورزی که هفته گذشته با حواشی بسیار به عنوان رئیس اتاق بازرگانی ایران انتخاب شده بود، از این سمت کنار رفت.
مدیرکل روابط عمومی دفتر رئیس جمهور با رد شایعه هک سایت ریاست جمهوری، گفت: هفته گذشته از نسخه جدید سایت رونمایی شد و امروز در تکمیل پروژه ارتقای امنیت، سایت به طور موقت از دسترس خارج شد.
پلیس فتای تهران از دستگیری دو نفر به جرم هک حساب کاربری مردم در پیامرسان تلگرام خبرداد.
بانوی پینگ‌پنگ‌باز کشورمان به عنوان رهبر جوان ورزش ایران انتخاب و معرفی شد.
بانوی پینگ‌پنگ‌باز کشورمان به عنوان رهبر جوان ورزش ایران انتخاب و معرفی شد.
امیر سرتیپ امیر رستگاری گفت: چند وقت پیش یک هواپیمای دشمن در مرز‌های FIR (مرز هوایی) ما حرکت و شروع به انتشار امواج برای جمع‌آوری اطلاعات کرد، ما این هواپیما را مختل کردیم.
امیردریادار رستگاری از هک دو هواپیمای جاسوسی دشمن با استفاده از سامانه‌های جنگ الکترونیک ایرانی در نزدیکی مرزهای هوایی کشور خبر داد.
تیلور برای ورود به کامپیوتر قربانیان، از بدافزاری به نام «Cammy» استفاده می‌کرد. او با ترفندی برخی از قربانیان خود را فریب داده بود تا کامپیوترشان را موقع غذا خوردن، مطالعه کردن یا انجام یوگا، بدون کنترل و محافظ بگذارند و سپس بدون توجه آنها، بدافزاری را در کامپیوتر آن‌ها نصب کرده بود.
برخی از حملات اخیر علیه کاربرانی که حالت قفل یا Lockdown اخیرا معرفی شده اپل را فعال کرده بودند شکست خوردند قابلیتی که برخی از ارتباطات تماس گیرندگان ناشناس را متوقف می‌کند و تعداد برنامه‌هایی که به طور خودکار فراخوانی می‌شوند را کاهش می‌دهد.
یک بد افزار شایع در میان کاربران واتس اپی وجود دارد و آن، کنترل اکانت و ارسال پیام‌های ناخواسته به کاربران است. اما ویژگی Device Verification مانع از به کنترل گرفتن اکانت توسط این بد افزار شده و بررسی‌هایی انجام می‌دهد تا مطمئن شود هیچ بد افزاری نمی‌تواند برای کسی پیام ارسال کند، آن هم بدون اطلاع کاربر.
یک کارشناس امنیت سایبری نسبت به هک شدن دوربین وب‌کم یا گوشی هوشمند به منظور جاسوسی هشدار داده است.
دفتر دادستانی پاریس با تایید اطلاعات منتشر شده از سوی ایستگاه رادیویی Europe ۱ اعلام کرد: تحقیقاتی در روز پنجشنبه به دنبال شکایت هفته‌نامه شارلی ابدو در ارتباط با هکی که وبسایت آن هدفش بوده، آغاز شد.
طبق گزارش واشنگتن پست، این اطلاعات احتمالاً در اواخر سال ۲۰۲۱ با سوءاستفاده از یک آسیب‌پذیری توییتر جمع‌آوری شده‌اند که به کاربران اجازه می‌دهد با در اختیار داشتن آدرس ایمیل یا شماره تلفن سایر افراد، حساب دیگران را در این شبکه اجتماعی پیدا کنند.
خبر‌های خوبی از یوزپلنگ‌های ایرانی در پارک ملی توران به گوش می‌رسد که از حال خوش «هلیا» و توله‌هایش حکایت دارد.
فارس اعلام کرد: در حمله اخیر هکر‌ها فقط توانسته‌اند اطلاعات و اخبار روز جمعه را از بین ببرند و سایر اطلاعات و دیتابیس‌های خبرگزاری در دسترس است. همچنین ادعا‌های مربوط به حذف ۲۵۰ ترابایت اطلاعات یا پخش فیلمی به نام دوربین مدار بسته، صحت نداشته و مربوط به خبرگزاری فارس نیست.
با توجه به بعضی شایعات در فضای مجازی درباره دختری به نام هلیا که نوه آیت‌الله مصباح یزدی معرفی شده است یکی از نزدیکان بیت آیت‌الله مصباح یزدی گفت: شخصی به نام هلیا که نوه آن مرحوم باشد، وجود خارجی ندارد و هیچ کدام از نزدیکان ایشان در خارج از کشور به سر نمی‌برند.
بسیاری از ما هنگام استفاده از اینترنت خانگی احساس ناراحتی می‌کنیم و به خصوص زمانی که در حال مطالعه یا انجام یک کار ضروری هستیم، از سرعت پایین اینترنت رنج می‌بریم، در حالی که افراد در حال استفاده از وای فای بسیار کم هستند؛ بنابراین این احتمال وجود دارد که وای فای شما هک شده باشد.
هلیا یوز ماده که حاصل زایمان هرب در سال ۱۳۹۸ است، حالا مادر بزرگترین سرمایه ثبت شده جمعیت یوز‌های آسیایی ایران است. او به دور از اسارت و در دل طبیعت در زایمانی موفق صاحب ۴ توله شده که اگرچه هنوز جنسیت شان اعلام نشده، اما حالا نوید بخش تداوم زنجیره حیات یوز‌های آسیایی و نماد زیبای حیات وحش ایران است.
گیاه هویا یا پیچ شمعی یکی از گیاهان آویزی مقاوم و گل‌دار آپارتمانی است که روش نگهداری ساده‌ای دارد. این گیاه با داشتن گل‌های زیبا و رنگارنگ چشم‌انداز زیبایی را در منزل یا محل کار شما به وجود می‌آورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ