اردوغان با بیان اینکه اگر آمریکا به وعده خود برای فروش جنگنده اف ۱۶ به ترکیه عمل نکند، کشورش آن را از جای دیگری تأمین می کند، گفت: مبارزه غربی ها با داعش تا کنون فقط در حد حرف بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با وزیر خارجه عربستان، مبارزه با تروریسم را در راستای امنیت مشترک دو کشور و کشورهای منطقه دانست.
زاکربرگ در بیانیه‌ای تند در شبکه اجتماعی تریدز، ایلان ماسک را مستقیماً به اجتناب از مبارزه و جدی نگرفتن آن متهم کرده است: «فکر می‌کنم ما موافقیم که ایلان جدی نیست و زمان آن رسیده است که آن را متوقف کنیم. من به او یک قرار واقعی پیشنهاد دادم، دانا وایت هم پیشنهاد داد که مبارزه را به یک رویداد رسمی با اهداف خیریه تبدیل کند.»
دو مرد با معرفی خود به عنوان سرهنگ و سرگرد پلیس مبارزه با مواد مخدر، در یکی از بوستان‌های غرب تهران گروگانگیری کردند.
یک جریان سیاسی خاص که دهه اول انقلاب پرچمدار مبارزه با غرب بود در سه دهه اخیر با چرخش ۱۸۰ درجه‌ای، آنچنان دلباخته ارتباط با غرب شده که سیاست خارجی کشور را بدلیل تعامل با کشور‌های آمریکای لاتین، آفریقا و آسیا، مورد نقد و حتی حمله قرار می‌دهد!
فدوی گفت: جمهوری اسلامی همواره پیروز میدان مبارزه با غرب و شرق بوده و راز بزرگ جمهوری اسلامی وجود شهدا و تمسک جستن مردم و مسئولان به شهدا و دفاع از حق است، در حالی که در فرهنگ جهان استکبار از جمله آمریکا مفاهیمی، چون حق و حقانیت یا شهید و شهادت معنا و جایگاهی ندارد و کشور ما با وجود هجمه‌های سنگین و ناملایمات مخاطره‌آمیز به برکت مقام شامخ شهدا سرپا و مقاوم مانده است.
جامعه روحانیت مبارز اعلام کرد: تکرار اقدام جنون آمیز و هتک حرمت و اهانت سازمان یافته به ساحت قدسی قرآن کریم با مجوز رسمی و پشتیبانی دولت سوئد، نشان از اوج استیصال غرب است.
وزیر کشور با اشاره به عدم تاثیر fatf در مبارزه با پولشویی و مواد مخدر به دلیل عملکرد کشورهای غربی گفت:باید با منافع اقتصادی قاچاقچیان مقابله شود.
شهریار- دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران از شناسایی دو شبکه قاچاق موادمخدر در غرب این استان خبر داد و گفت: ۹۰۸ کیلوگرم تریاک از این دو شبکه کشف شد.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف ۶۵ کیلوگرم هروئین و شیشه از یک منزل مسکونی در جنوب غرب تهران خبر داد.
در حال حاضر این مار‌ها محدود به منطقه‌ای در غرب میامی هستند، اگر این شکارچیان به جنگل‌ها بروند و با غول مهاجم دیگری - پیتون‌های برمه‌ای - آمیخته شوند، می‌توانند یک مار فوق‌العاده انسان‌خوار به دنیا بیاورند. مقامات در حال مبارزه برای متوقف کردن این بیگانگان قاتل وحشی هستند.
«الهام علی اف» در جلسه اجلاس گروه تماس وابسته به جنبش غیرمتعهد‌ها درباره مبارزه با کووید ۱۹ که امروز پنج شنبه۹ در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان آغاز شده، اظهار کرد: «نظم نوین جهانی در مرحله تحول است و تمام جهان اکنون شاهد خطرناک‌ترین تقابل شرق و غرق از زمان جنگ سرد است.»
آبادان- نایب رئیس کمیسیون مجلس گفت: انقلاب ۵۷ مردمی‌ترین انقلاب جهان است و حاج قاسم سلیمانی تفکر مبارزه با تروریسم را بنیانگذاری کرد که غرب به نمی‌تواند این تفکر را از بین ببرد.
نمایندگان مجلس در بیانیه‌ای تاکید کردند که سپاه و بسیج مستضعفین نقشی ماندگار و انکارنشدنی در مبارزه با تروریسم در منطقه غرب آسیا ایفا کرده است.
صبح امروز میزگرد تخصصی شهید سلیمانی و مبارزه با تروریسم و افراطی گری در منطقه غرب آسیا در مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه برگزار شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در میزگرد تخصصی شهید سلیمانی و مبارزه با تروریسم و افراطی‌گری در منطقه غرب آسیا گفت: شهید سلیمانی چهره بین‌المللی مقاومت بود و ما آثار تجلی این چهره را می‌بینیم.
یگان مبارزه با تروریسم عراق از هلاکت سرکرده داعش در استان الانبار واقع در غرب این کشور خبر داد.
امام جمعه کرج بیان کرد: ایران اسلامی گفتمان جدیدی به وجود آورده که نظام غرب را به چالش کشانده است؛ دشمنان در مقابل این گفتمان همه ابزارها، دلبستگی‌ها و وابستگی را به کار گرفته اند تا در مقابل نظام اسلامی مفری یابند. ما براساس گفتمان امام راحل (ره) مبارزه سخت و بی امان علیه آمریکا شروع کرده ایم.
رئیس مرکز مبارزه با تروریسم کشورهای مشترک المنافع گفت که توانایی طالبان برای کنترل اوضاع افغانستان به دلیل عمق شکاف بین جناح های میانه رو و رادیکال در رهبری این گروه بسیار محدود شده است.
وزارت خارجه سوریه تاکید کرد که مبارزه با گروه های تروریستی در شمال غرب و جنوب این کشور تا پاکسازی کامل خاک این کشور ادامه خواهد داشت.
رئیس‌جمهور با یادآوری اهمیت روایتگری حق‌طلبانه و مقابله با غرض‌ورزی امپراتوری رسانه‌ای غرب در موضوع مبارزه با تروریسم، گفت: دشمنان می‌خواهند واقعیت را وارونه و جای جلاد و شهید را عوض کنند.
رئیس‌جمهور با یادآوری اهمیت روایتگری حق‌طلبانه و مقابله با غرض‌ورزی امپراتوری رسانه‌ای غرب در موضوع مبارزه با تروریسم، گفت: دشمنان می‌خواهند واقعیت را وارونه و جای جلاد و شهید را عوض کنند.
رهبر جریان صدر عراق با بیان اینکه او همراهانش به شرق و غرب تعلق ندارند، از طرفداران خود خواست به راه اصلاحات و مبارزه با فساد ادامه دهند.
در خبر‌ها و برخی رسانه‌ها ادعا شده، شرکت فولاد مبارکه با همسر رئیس دفتر رئیس جمهور سابق قرارداد یک میلیارد تومانی امضا کرده است؛ چنانکه پیش از این تصاویر قرارداد در رسانه‌ها منتشر شده و در دسترس همگان قرار دارد، این قرارداد نه با یک شخص که با مجموعه دانشگاه آزاد واحد تهران غرب منعقد شده است.
اگر اسرائیل فکر می‌کند که فلسطینی‌ها از بین خواهند رفت دچار توهم عمیقی شده است. این آخرین چیزی است که در ذهن این نسل می‌گذرد. فلسطینیان خواهند ایستاد و مبارزه خواهند کرد. آنان به پرواز با هواپیما و خروج از فلسطین فکر نمی‌کنند در ذهن آنان اندیشه رهایی وجود داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ