دکتر معماریان می‌گوید: در کشور‌های اسکاندیناوی و کانادا و آمریکا اختصاصا درباره خرس رایج است که می‌گویند “A Fed Bear Is A Dead Bear” یعنی "خرسی که غذا داده می‌شود، خرس مُرده است. "، چون آن خرس به انسان نزدیک می‌شود و در مرحله بعد، آسیب‌رسان می‌شود و درنهایت مجبور می‌شوند او را بکشند. چون آسیب می‌رساند و دیگر نمی‌خواهد از پیش انسان برود. در واقع لطف اشتباه انسان‌ها باعث چنین نتیجه‌ای می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه حمایت از تولید داخل کشور را از واردات بی‌نیاز می کند، گفت: وزارت جهاد کشاورزی تأمین غذای مردم با حمایت از تولید داخل را اصل راهبردی خود قرار داده است.
حداقل ۱۳ اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذا زده‌اند.
اگر موقع کشیدن و سرو کردن غذا متوجه شدی که خورش شل و وارفته است و عن‌قریب است که آبرویت برود، اصلا هول نشو! یک تابه بردار و دو قاشق غذاخوری روغن درونش بریز و بعد یک قاشق آرد هم بریز توش و خوب هم بزن. وقتی رنگ آرد تغییر کرد مواد داخل تابه را بریز توی ظرف خورش و بگذار ۱۰ دقیقه خوب بجوشد. با این کلک، خورش خوشمزه و جاافتاده می‌شود. ولی یادت باشد این کلک را رو نکن! نگذار همسرت متوجه شود.
توکل 50 ساله که در روستای شیرین کشور آذربایجان زندگی می کند، به واسطه آشپزی در طبیعت حیرت آور محل زندگی اش به شهرت رسیده است. او به تازگی ویدئویی از بریانی یک بز کامل 17 کیلوگرمی در تنور منتشر کرده است.
صدها تن از زندانیان سیاسی در بحرین برای دستیابی به حقوق اولیه خود برای دومین روز پیاپی اعتصاب غذا کردند.
ویتامین B ۱۲ که به نام کوبالامین نیز شناخته می‌شود، نقش مهمی در حفظ سلامت بدن و ذهن دارد.
رنگ لیوانی که در آن می‌نوشیم می‌تواند تأثیر زیادی روی تصور ما از مزه‌ی نوشیدنی داشته باشد. تحقیقات نشان داده وقتی هات چاکلت در لیوان نارنجی یا کرم رنگ سرو می‌شود، آدم‌ها مزه‌ی آن را بیشتر می‌پسندند.
جو دوسر یک غذای بسیار کم‌کالری است که مزایای متعددی برای سلامتی دارد. از میان این مزایا می‌توان به بهبود باکتری‌های روده و خواص ضدالتهابی اشاره کرد. فیبر محلول در جو دوسر می‌تواند به کاهش سطح LDL کمک کند. همچنین، وجود آنتی اکسیدانی به نام Avenanthramides نیز می‌تواند به محافظت از سلامت قلب کمک کند. یک فنجان جو دوسر پخته حاوی ۱۵۰ کالری، ۲.۵ گرم چربی، ۲۷ گرم کربوهیدرات، ۴ گرم فیبر و ۵ گرم پروتئین است.
نوشابه رژیمی به دلیل نداشتن کالری اغلب به‌عنوان یک نوشیدنی سالم در نظر گرفته می‌شود، اما تحقیقات نشان می‌دهند که مصرف این نوشیدنی نه‌تنها باعث کاهش وزن نمی‌شود بلکه با افزایش وزن نیز ارتباط دارد. علاوه بر این، مصرف نوشابه رژیمی می‌تواند با قند خون و فشار خون بالا همراه باشد.
ایجاد یک رژیم سالم و متعادل خوردن انواع غذا‌ها باعث می‌شود که وعده‌های غذایی ما جذاب و خوش طعم باشد. همچنین کلید یک رژیم غذایی سالم و متعادل است، زیرا هر غذا دارای ترکیب منحصر به فردی از مواد مغذی است، هم درشت مغذی‌ها (کربوهیدرات، پروتئین و چربی) و هم ریز مغذی‌ها (ویتأمین‌ها و مواد معدنی). بشقاب غذای سالم کودک طرحی را ارائه می‌دهد که به ما کمک می‌کند بهترین انتخاب‌های غذایی را داشته باشیم.
غذا برای ما تغذیه شادی و متاسفانه گاهی اوقات بیماری به ارمغان می‌آورد. زمانی که غذایی که می‌خوریم به عوامل بیماری زا مانند باکتری ها، انگل‌ها و ویروس‌ها آلوده باشد می‌تواند باعث بیماری شدید شود.
اگر دوست دارید در تعطیلات مهمانی برگزار کنید، خورش ماست بهترین گزینه برای پذیرایی از مهمان‌های شماست.
گاهی در رستوران‌های چینی سوشی سرو می‌شود؛ در صورتی که این غذای سنتی ژاپنی‌هاست و همچنین جزء محبوب‌ترین غذا‌هایی است که در منوی غذای ژاپنی‌ها به چشم می‌خورد.
اگر می‌خواهید برای یک شام سبک و بدون برنج نیز تهیه کنید گزینه بسیار خوبی در کنار نان تازه می‌شود. شما می‌توانید به دلخواه در کنار این خوراک یک نیمرو نیز تهیه کنید و یک خوراک فوق العاده تهیه کنید حتی یک صبحانه عالی پر انرژی نیز می‌باشد که شما می‌توانید به راحتی با گوشت چرخ کرده و سبزیجان مخلتف تهیه کنید.
رئیس هیئت امور اسرا و آزادگان فلسطین اعلام کرد که اسرای فلسطینی اعتصاب غذای خود که قرار بود از امروز یکشنبه آغاز شود را به ماه آینده موکول کردند.
کشک گردو یکی از غذا‌های اصیل ایرانی است که میتوان آن را به عنوان پیش غذا در میهمانی‌ها سرو کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با اشاره به اهمیت دسترسی به غذای سالم، گفت: در بوفه بسیاری از مدارس دسترسی به غذای سالم، ایمن و ارزان قیمت، سخت یا غیر ممکن است.
در پایگاه TasteAtla، در خصوص طعم نازخاتون نوشت اگر چه نازخاتون غذای ساده‌ای است، اما طعم نهایی آن پیچیده است و طعم بادمجان دودی با طراوت سبزی و تند بودن آب آن، این چاشنی را فوق العاده می‌کند.
براساس تحقیقات جدید، افرادی که بیش از ۵۰ گرم فلفل در روز مصرف می‌کنند، به میزان دو برابر کاهش حافظه و مشکلات فکری را تجربه خواهند کرد. کاهش حافظه برای افرادی که لاغر هستند و فلفل قرمز مصرف می‌کنند، بیشتر است.
هیچ‌کسی از داشتن چهره‌ای زیبا که آثار خستگی و سوءتغذیه در آن نیست، بدش نمی‌آید و تقریباً همه آدم‌ها، چه مرد باشند و چه زن و چه پیر یا جوان از داشتن اندام متناسب لذت می‌برند و دوست دارند با چند ترفند کوچک غذایی، جذاب‌تر هم بشوند.
رژیم مصری‌های باستان به موقعیت اجتماعی و ثروت آن‌ها بستگی داشت. نقاشی‌های موجود در مقبره‌ها، رساله‌های پزشکی و باستان شناسی انواع غذا‌ها را برای نجیب‌زادگان و اشراف و فراعنه مصر نشان می‌دهد.
نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که رژیم غذایی حاوی ادویه با فلفل قرمز با افزایش خطر زوال عقل مرتبط است.
در طول ۳۶ ماه اول زندگی فرزند شما، مغز او در حال رشد است، زیرا او همه چیز را در اطراف خود جذب می‌کند و می‌فهمد که چگونه فکر کند، واکنش نشان می‌دهد و مشکلات مهم را حل می‌کند.
غذا‌های ایرانی بسیار متنوع هستند و با عطر و طعم منحصربه‌فردی که دارند هوش از سر همه آدم‌ها می‌پراند. به همین دلیل است که بهترین غذا‌ها برای مهمانی‌ها، غذا‌های ایرانی هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ