اگر می‌خواهید برای یک شام سبک و بدون برنج نیز تهیه کنید گزینه بسیار خوبی در کنار نان تازه می‌شود. شما می‌توانید به دلخواه در کنار این خوراک یک نیمرو نیز تهیه کنید و یک خوراک فوق العاده تهیه کنید حتی یک صبحانه عالی پر انرژی نیز می‌باشد که شما می‌توانید به راحتی با گوشت چرخ کرده و سبزیجان مخلتف تهیه کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خورشت زرشک نوعی خورشت مجلسی است که اگر شما هم جز افرادی هستید که از خوردن خورشت های سنتی همیشگی خسته شده اید می توانید این غذای خوشمزه را تجربه کنید.
خورشت کدو سیب زمینی یک غذای گیاهی بسیار لذیذ است که در عین سادگی بسیار ارزان و به صرفه است و می تواند انتخاب خوبی برای گیاهخواران باشد.
حلیم عدس یک غذای بسیار خوشمزه و لذیذ است که وعده ای مناسب برای گیاهخواران است.
کوکو گوشت و بادمجان غذای ناب و اسان و لذیذی است که در کمترین زمان آماده و بسیار مقوی است.
کوکوی لوبیا چشم بلبلی یک غذای گیاهی بسیار لذیذ است که با مواد ساده ای اماده می شود و بسیار طعم و عطری بینظیر دارد.
ترکیب گوشت و بادمجان همیشه لذیذ بوده است؛ موساکا هم از این ترکیب استفاده کرده و باب میل‌تان خواهد بود.
خوراک بروکلی یک غذای بسیار لذیذ است که استفاده از کلم بروکلی در کنار مرغ باعث شده این غذای خوشمزه ارزش غذایی بسیار بالایی داشته باشد.
چیکن کوردن بلو به عنوان یک غذای سریع و خوشمزه شناخته شده است و در روز‌های خاصی مانند مهمانی‌ها، پیک‌نیک‌ها یا یک وعده ناهار یا شام محبوب است.
کدو سوخاری یک میان وعده لذیذ یا غذای ساده برای وعده شام است که می توانید با کمترین مواد غذایی در دسترس آن را آماده کنید.
پژوهشگران غذایی بر این باورند که یکی از دلایل رونق آبگوشت در تهران دوران قحطی است؛ چرا که در این دوران باید با کمترین مواد غذایی جمعیت زیادی را سیر کرد. کافی بود کمی گوشت به همراه مقدار زیادی سیب‌زمینی، حبوبات و گوجه‌فرنگی در دیگی پر از آب پخته شود تا خوراکی لذیذ برای جمعیت قابل‌توجهی تهیه شود.
اگر زمان اندکی برای پخت غذا دارید و همین طور مواد غذایی زیادی نیز در خانه برای درست کردن غذا ندارید اینجا بهترین جا برای شماست چرا که نحوه پخت یک پاستای سریع و لذیذ را خواهیم گفت.
کتلت سویا را می توانید با سیب زمینی خام یا آبپز تهیه کنید و بهتر است سویا را کمی خیس کرده سپس میکس کنید. مطمئن باشید با یک بار تهیه این کتلت جزء روتین غذایی شما می شود.
کتلت سویا را می توانید با سیب زمینی خام یا آبپز تهیه کنید و بهتر است سویا را کمی خیس کرده سپس میکس کنید. مطمئن باشید با یک بار تهیه این کتلت جزء روتین غذایی شما می شود.
املت قارچ و اسفناج بسیار لذیذ است و بخاطر استفاده از اسفناج این غذا دارای آهن بسیاری است و برای کسیانی که کم خونی دارند بسیار مفید است.
خوراک لوبیا سبز وعده‌ای بسیار سبک است که می‌توانید آن را در زمان کوتاهی تهیه کرده و حتی در مهمانی‌های خود با آن پذیرایی متفاوتی داشته باشید.
لازانیا قارچ و بادمجان غذایی بسیار خوشمزه است که می توانید آن را در دسته غذاهای فست فودی قرار بدهید.
یکی از نکاتی که در مورد این خورش مهم است این است که زمان پختن عدس دقیقا مشخص نیست چرا که گاهی عدس زود می‌پزد و گاهی دیرپز است، وقتی که عدس‌ها نرم شدند خورش آماده است.
امگشت پلو با تن ماهی یکی از پلو‌های بسیار خوشمزه و ساده است و شما می‌توانید این غذای خوزستانی را با تن ماهی این بار تهیه کنید.
همبرگر عدس یک غذای فست فودی آسان و خوشمزه است که می‌تواند وعده‌ای بسیار مقوی و عالی برای گیاهخواران باشد.
املت تن ماهی یک غذای بسیار سریع و خوشمزه است که می‌توانید آن را در روز‌هایی که مشغله زیاد کاری دارید درست کنید و از خوردنش لذت ببرید.
اگر شما هم از آن دسته افزادی هستید که به تنوع غذایی اهمیت بالایی می‌دهید می‌توانید این غذای لذیذ و خشومزه را هم در منوی غذایی تان قرار دهید.
خورش به یک غذای بسیار لذیذ است که می‌توانید در فصل پاییز و زمستان آن را درست کنید و در مهمانی‌ها و مجالس خود در میز پذیرایی تان بهره ببرید.
خوراک عدس و اسفناج یکی از انواع خوشمزه خوراک‌هاست که به دلیل داشتن اسفناج و دال عدس در ترکیباتش بسیار مقوی و سرشار از مواد مغذی است.
در همبرگر گیاهی سویا جایگزین گوشت قرمز شده است و این غذا سرشار از پروتئین گیاهی است که طعمی بینظیر دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ