اگر موقع کشیدن و سرو کردن غذا متوجه شدی که خورش شل و وارفته است و عن‌قریب است که آبرویت برود، اصلا هول نشو! یک تابه بردار و دو قاشق غذاخوری روغن درونش بریز و بعد یک قاشق آرد هم بریز توش و خوب هم بزن. وقتی رنگ آرد تغییر کرد مواد داخل تابه را بریز توی ظرف خورش و بگذار ۱۰ دقیقه خوب بجوشد. با این کلک، خورش خوشمزه و جاافتاده می‌شود. ولی یادت باشد این کلک را رو نکن! نگذار همسرت متوجه شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هر چه باشد، همه می‌دانیم چیزی که ماکارونی را به یک غذای خوشمزه تبدیل می‌کند، رنگ قرمز و اشتها آور آن است؛ و البته که ترکیب ادویه‌ها و شل و سفت نبودن و خمیر نبودن رشته‌های ماکارونی را هم باید در نظر داشته باشید.
کوکو تن ماهی غذایی لذیذ و خوشمزه است که با مواد غذایی کمی تهیه می شود و می تواند بسیار به صرفه و اقتصادی باشد.
کوکو تن ماهی غذایی لذیذ و خوشمزه است که با مواد غذایی کمی تهیه می شود و می تواند بسیار به صرفه و اقتصادی باشد.
به عنوان فردی مبتلا به دیابت بزرگترین سوالی که در ذهن تان وجود دارد این است که چه چیزی می‌توانم بخورم؟ خوشبختانه پاسخ این است: مواد غذایی خوشمزه فراوان. مواردی وجود دارد که باید آن را کاهش دهید یا حذف کنی، مانند نوشابه‌های شیرین و غذا‌های سرخ شده، اما فهرست غذا‌های مفید برای قند خون شما گسترده و دلچسب است.
ترکیب گوشت و بادمجان همیشه خوشمزه و راحت است و اگر دوست دارید یک غذای مجلسی و شیک برای مهمانی‌ها تهیه کنید بهتر است اسلیم کباب را در نظر داشته باشید و در کنار دیگر غذا‌های خود سرو کنید.
ماست خیار خوشمزه و رستورانی که در این بخش آموزش خواهیم داد، پیش غذایی سالم و مقوی است که برای تنوع حتما باید امتحانش کرد.
در تهیه و پخت گوشت در این غذا باید از پیاز فراوان و خلالی شده استفاده کنید تا طعم و مزه فوق العاده‌ای داشته باشد و گوشت و پیاز را به صورت لایه‌ی روی هم بریزید و داخل قابلمه قرار دهید و آب اضافه نکنید.
خوراک بروکلی یک غذای بسیار لذیذ است که استفاده از کلم بروکلی در کنار مرغ باعث شده این غذای خوشمزه ارزش غذایی بسیار بالایی داشته باشد.
اگر قصد دارید یک صبحانه مفصل و متفاوت تدارک ببینید این ساندویچ خوشمزه را حتما امتحان کنید.
اگر میهمانی در پیش دارید و دوست دارید با طبخ غذایی خوشمزه و متنوع، سلیقه خود را به رخ بکشید پس پیشنهاد این بخش مناسب شما خواهد بود. در این قسمت می‌خواهیم طرز تهیه مرغ طعم دار در فر که یکی از غذا‌های محبوب حتی در کشور‌های دیگر است را به شما آموزش دهیم، با ما همراه باشید.
یکی از راحت‌ترین و خوشمزه‌ترین غذا‌های تابستانی ایرانی، دیپ ماست و خیار است. دیپ ماست و خیار را می‌توانید در کنار چیپس، نان پیتا و… سرو کرده و یا در کنار غذا‌های اصیل ایرانی همچون قرمه‌سبزی میل کنید.
آنچیلادا رژیمی نسخه‌ای از غذای سنتی مکزیکی، آنچیلادا است که برای سلامتی بیشتر و مناسب برای افرادی که رژیم دارند، اصلاح شده است. آنچیلادا‌ها معمولاً تورتیلا‌های ذرت هستند که دور موادی پیچیده می‌شوند، که می‌تواند شامل مواد مختلفی مانند گوشت، پنیر، لوبیا و سبزیجات باشد و سپس با سس آنچیلادا پوشانده شود. در این مطلب شما را با دستور تهیه این غذای خوشمزه آشنا می‌کنیم.
سوپ خیار سرد برای فصل تابستان عالی است. سوپی خامه‌ای، خنک، سبک و با طراوت که می‌تواند یک پیش غذای خوشمزه و مغذی باشد؛ اما یک غذایی رژیمی مناسب نیز است.
شاید تا به حال اسم رژیم غذایی BRAT را نشنیده باشید. BRAT مخفف موز، برنج، سس سیب و نان تست است. ادعا می‌شود که دنبال کردن این رژیم غذایی در درمان اسهال اثرگذار است. موز و سس سیب استفاده شده در این رژیم غذایی یک ترکیب خوشمزه را تشکیل می‌دهند. حواستان باشد در مصرف مواد غذایی زیر زیاده روی نکنید، چون این کار ممکن است ناراحتی بیشتر معده را به دنبال داشته باشد.
زمان تقریبی درست کردن سیب زمینی شکم پر ۱ ساعت است. همه ما سیب زمینی را دوست داریم و می‌دانیم با سیب زمینی غذا‌های زیادی می‌توانیم درست کنیم.
شله ماهی یا آش ماهی یکی از آش‌های سنتی و اصیل بوشهر و لارستان فارس است که کمتر شناخته شده است، این آش خوشمزه و مقوی معمولا در روز‌های سرد بارانی تهیه می‌شود. اضافه شدن ماهی به این آش باعث شده که ارزش غذایی بالایی داشته باشد و انواع ویتامین‌ها، مواد معدنی و پروتئین و امگا ۳ لازم برای بدن را تامین کند.
دو تا نکته کنکوری هم هست که اگر به عرضتان نرسانم، می‌ترسم مشغول‌الذمه شما بشوم! اول اینکه بعضی‌ها برای افزایش طعم و رنگ کشک و کدو، گوجه هم به آن می‌افزایند. عده‌ دیگری هم، کشک و کدو را تبدیل به کشک و کدو و بادمجان می‌کنند. دوم اینکه، کشک و کدو را می‌توان به عنوان یک پیش‌غذا در نظر گرفت و در سفره مهمانی هم برایش جایی باز کرد.
برنج لیمو ترش غذایی است که در این مطلب با روش پخت و مواد موجود در آن آشنا می شویم. ماده اصلی این غذا برنج است. بنابراین برای وعده ناهار مناسب می باشد.
همبرگر عدس یک غذای فست فودی آسان و خوشمزه است که می‌تواند وعده‌ای بسیار مقوی و عالی برای گیاهخواران باشد.
خاگینه خرما یکی انواع خاگینه‌ها می‌باشد که خیلی راحت و ساده می‌توانید این خاگینه را بدون فر و داخل تابه تهیه کنید.
آبمیوه می‌تواند راهی خوشمزه و با طراوت برای تامین برخی از مواد مغذی مورد نیاز بدن باشد که ممکن است به صورت روزانه از طریق غذا دریافت نکنید. آبمیوه نه تنها طعمی عالی دارد بلکه راهی سریع و آسان برای مصرف این مواد مغذی در طول سفر و یا در روز‌های پرمشغله از نظر کاری می‌باشد.
شوید پلو قالبی با تن ماهی نوعی پلوی مخلوط است که از ترکیب برنج با شوید، تن ماهی، پیاز داغ و... تهیه می‌شود و یک غذای بسیار آسان، کم هزینه و خوشمزه است.
این انتخاب‌های خوشمزه و مغذی می‌تواند به بدن و ذهن شما کمک کند تا در فصل پاییز و در تمام طول سال در وضعیت مناسبی قرار گیرد.
کافیست سری به مغازه‌های فست‌فود و اغذیه‌فروشی‌های نقاط مختلف شهر بزنیم تا دستمان بیاید که این نان پرملات و خوشمزه که قرن‌ها پیش به عنوان غذای فقرا ابداع شد و تا مدتی پیش جزو پرفروش‌ترین غذای فست‌فود‌ها بود، با رشد سرسام‌آور قیمت مواد غذایی، از سبد غذایی بسیاری از خانوار‌ها خارج شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ