رئیس هیئت امور اسرا و آزادگان فلسطین اعلام کرد که اسرای فلسطینی اعتصاب غذای خود که قرار بود از امروز یکشنبه آغاز شود را به ماه آینده موکول کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک هزار اسیر فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی اعلام کردند که در واکنش به حملات وحشیانه و بی سابقه نظامیان این رژیم به اسرا، اعتصاب غذای نامحدود خواهند کرد.
یک هزار اسیر فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی اعلام کردند که در واکنش به حملات وحشیانه و بی سابقه نظامیان این رژیم به اسرا، اعتصاب غذای نامحدود خواهند کرد.
حداقل ۱۳ اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذا زده‌اند.
صدها تن از زندانیان سیاسی در بحرین برای دستیابی به حقوق اولیه خود برای دومین روز پیاپی اعتصاب غذا کردند.
سازمان ملل متحد در گزارشی به تشدید حملات شهرک نشینان صهیونیست علیه فلسطینیان از ابتدای سال ۲۰۲۳ اشاره کرده است.
اسرای فلسطینی در نظر دارند از روز هجدهم ژوئن جاری (۲۸ خرداد) در اعتراض به شرایط بغرنج خود در زندان‌های رژیم صهیونیستی به ویژه موضوع بازداشت موقت، دست به اعتصاب غذای دسته‌جمعی بزنند.
اسرای جبهه خلق برای آزادی فلسطین در تدارک اعتصاب غذای نامحدود هستند.
تمامی اسرا بر اعتصاب غذای متحد و یکپارچه تاکید دارند و همین مسئله به اقدام آنان اهمیت بیشتری خواهد داد.
منابع فلسطینی از ادامه اعتصاب غذای یک اسیر فلسطینی برای یازدهمین روز پیاپی خبر می‌دهند.
اسرای فلسطینی دربند زندان‌های رژیم صهیونیستی در پی شهادت خضر عدنان بعد از اعتصاب غذای ۸۷ روزه خواهان تحصن شدند.
برخی منابع امروز سه شنبه اعلام کردند که رئیس جنبش النهضه تونس دست به اعتصاب غذا زده است.
خضر عدنان از اسرای فلسطینی پس از ۵۸ روز اعتصاب غذای متوالی در زندان های رژیم صهیونیستی، وصیت نامه خودش را نوشت.
اعتصاب غذای خضر عدنان یکی از اسرای فلسطینی در زندان رژیم صهیونیستی وارد چهل و نهمین روز خود شد.
شیخ خضر عدنان از رهبران اسیر جنبش جهاد اسلامی برای سی و ششمین روز متوالی به اعتصاب غذای خود در اعتراض به بازداشت بدون تفهیم اتهام و خودسرانه‌اش از سوی رژیم صهیونیستی، ادامه می دهد.
یک روحانی زندانی در بحرین با هدف جلب نگاهها به اوضاع حقوق بشر این کشور اعتصاب غذا کرد.
یک زندانی در بحرین با هدف جلب نگاهها به اوضاع حقوق بشر در این کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس دست به اعتصاب غذا زد.
دفتر اطلاع رسانی اسرای فلسطین اعلام کرد که مسئولان زندان «النقب» با یورش به بخش های مختلف این زندان، به صورت تحریک آمیزی اقدام به بازرسی از اتاق های اسیران فلسطینی کردند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد اسرای فلسطینی از اول ماه مبارک رمضان دست به اعتصاب غذا می‌زنند و این جنبش هرگز اسرای فلسطینی را در مبارزه با رژیم صهیونیستی، تنها نخواهد گذاشت.
فاطمه بهرامی عنوان داشت با وجود وضع وخیم بیماری و همچنین نیاز آنی همسرش به عمل جراحی در اثر اعتصاب غذا در زندان بیمارتر از گذشته شده است، دیروز شنبه۲۴ دیماه۱۴۰۱ در اجرای احکام زندان ۴۰ضربه شلاق خورده است.
جنبش اسیر فلسطین اعلام کرد که اسرای فلسطینی در اعتراض به اقدامات ظالمانه مسئولان رژیم صهیونیستی از روز پنجشنبه اعتصاب غذای نامحدود خود را شروع می کنند.
دفتر رسانه ای اسرای فلسطینی امروز با صدور بیانیه ای اعلام کرد که دادگاه بررسی آزادی خلیل عواوده اسیر فلسطینی اعتصاب غذا کننده، فردا سه شنبه برگزار خواهد شد.
منابع فلسطینی گزارش دادند که یک جوان فلسطینی در درگیری‌های شب گذشته در شهرک ابودیس در قدس اشغالی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شد.
باشگاه اسیر فلسطین اعلام کرد که اسرای فلسطینی در واکنش به اقدامات مسئولان رژیم صهیونیستی اعتصاب غذای هماهنگ خود را شروع خواهند کرد.
جنبش اسیر فلسطین اعلام کرد که از اعتصاب غذای سراسری اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی از ابتدای این هفته شروع می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ