گاهی در رستوران‌های چینی سوشی سرو می‌شود؛ در صورتی که این غذای سنتی ژاپنی‌هاست و همچنین جزء محبوب‌ترین غذا‌هایی است که در منوی غذای ژاپنی‌ها به چشم می‌خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگرچه ممکن است صبحانه مهم‌ترین وعده غذایی در روز باشد، اما چند ماده غذایی وجود دارند که هرگز نباید در ساعات ابتدایی صبح آن ا بخورید و اتفاقا از محبوب‌ترین مواد غذایی بر روی میز صبحانه نیز هستند!
هواداران الهلال برای خرید پیراهن نیمار بازیکن جدیدشان به فروشگاه‌های رسمی باشگاه‌شان هجوم بردند.
بازی تدارکاتی استقلال مقابل شهرراز تحت تاثیر حضور یک چهره ویژه قرار داشت.
این ویدئو که در روستاهای عربستان فیلمبرداری شده است، فرایند پخت کله پاچه و گوسفند زغالی را به تصویر می کشد.
او همه چیز را در تنیس به دست آورده است. برای همین است حتی اگر نواک جوکوویچ در جایگاهی چون ویمبلدون شکست بخورد، باز هم عظمت خود را نشان می دهد.
برای زمانی که مهمان عزیزی دارید یا دلتان یک نوشیدنی سرد و دلچسب می‌خواهد انواع نوشیدنی‌های سرد، موکتل و کوکتل‌های میوه‌ای می‌توانند انتخاب خوبی باشند. نوشیدنی‌های میوه‌ای تابستانی آسان و سالم که می‌توانید در منزل تهیه کنید و از نوشیدن آن‌ها همچون حضور در یک کافه دنج لذت ببرید.
هواداران فاینورد استقبال چشمگیری از بازگشت ستاره ایرانی تیم‌شان داشتند.
بورک پفی ترکیه یکی از محبوب‌ترین انواع بورک در دنیاست. بورک پفی ترکیه شباهت زیادی به پیراشکی دارد و با ذائقه ایرانی همخوانی خوبی دارد. در ترکیه غذای بورک پفی را همراه با سوپ اوزگلین سرو می‌کنند، ولی شما می‌توانید غذای بروک پفی را به تنهایی هم سرو کنید.
برای داشتن یک پیش غذای خاص و متفاوت می‌توانید محبوب‌ترین خوراکی‌های کشور‌های همسایه را هم امتحان کنید؛ مثلا حمص از محبوب‌ترین و معروف‌ترین پیش غذا‌های عربی و خاورمیانه است که هم دستور پخت آسانی دارد و هم بسیار مقوی است، پس آن را از دست ندهید.
معروف‌ترین غذای بدون ماهی گیلان زمین. همراه با کته و همین‌طور در کنار دیگر غذاها سرو می‌شود. بسیار مفید برای جهاز هاضمه و شادابی پوست.
یکی از رازهای سلامتی و قدرت کریستیانو، لئو مسی و کریم بنزما حتی در 35 سالگی و بالاتر، رژیم غذایی خوب و متفاوت آنهاست. نقطه مشترک رژیم غذایی این سه بازیکن استفاده از یک ماده غذایی خاص است.
از آنجایی که سوشی حاوی پروتئین بدون چربی، چربی‌های سالم و کربوهیدرات است می‌تواند بخشی از یک رژیم غذایی سالم باشد.
سهم بازار اندروید ۱۳ در میان دستگاه‌های اندروید، در مقایسه با ژانویه دو برابر شده و از پنج درصد، به ۱۲.۱ درصد رسیده است. این عملکرد با گذشت هشت ماه از انتشار اندروید ۱۳، حاصل شده و در مقایسه با اندروید ۱۲ که تقریبا یک سال پس از انتشار، ۱۳.۳ درصد سهم داشت، بهبود نشان می‌دهد.
سازمان ثبت احوال استان تهران فراوانی نام‌های نوزادان در تهران در ۹ ماهه اول سال ۱۴۰۱ را اعلام کرد.
پرطرفدارترین نام دخترانه در کشور‌های عضو اتحادیه اروپا (شامل ۲۷ کشور به علاوه نروژ، سوئیس، انگلستان و ولز) در سال ۲۰۲۱ به لحاظ تعداد «ماریا» بوده است.
زمان آن فرا رسیده است که به رنگ‌های ترندی در سال ۲۰۲۳ نگاهی بیندازیم. شرکت رنگ پنتون، ویوا سرخابی را به عنوان رنگ سال خود انتخاب کرده است. Viva Magenta طیفی از صورتی پررنگ است که به عنوان شجاع و نترس توصیف می‌شود.
نماد باشگاه سپاهان در بازی دوستانه با زنیت بسیار مورد توجه قرار گرفت.
خلبانی در ۲۵ کشور دنیا، از جمله آمریکا، انگلیس و استرالیا، پرجستجوترین شغل بوده است. تعداد جستجو‌ها درباره‌ی این شغل در گوگل در مجموع ۹۳۰،۶۳۰ مورد در سرتاسر دنیا بوده است.
کورکجیان می‌گوید در خانواده‌اش از نظر تاریخی هیچ اثری از صنعت عطرسازی وجود نداشت. با این وجود، پدربزرگ‌اش هر روز صبح چندین اسانس را کنار یکدیگر می‌گذاشت و عطر خود را می‌ساخت. او می‌گوید: "من با شیفتگی و غرور به او نگاه می‌کردم، اما هرگز نتوانستم فرمول کارش را متوجه شوم".
امروز به راحتی میتوانید یک میان وعده کاربردی و خوشمزه را با بادمجان که یکی از محبوب‌ترین سبزیجات است، درست کنید.
یاسین بونو، گلر مراکشی‌ها به جز درون زمین، در خارج از آن هم توجهات را به خود جلب می‌کند.
سربازان ارتش اوکراین در خط مقدم جنگ با روسیه از هات داگ به عنوان یک غذای خوشمزه یاد می‌کنند.
روش انتقال آبله میمون تغییر کرده است
رئال مادرید به تنهایی در صدر محبوب‌ترین تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان در اینستاگرام ایستاده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ