وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه حمایت از تولید داخل کشور را از واردات بی‌نیاز می کند، گفت: وزارت جهاد کشاورزی تأمین غذای مردم با حمایت از تولید داخل را اصل راهبردی خود قرار داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس ستاد عتبات کربلا گفت: در تأمین غذا و آب برای زوار وجود ندارد و از روز نخست ماه صفر تاکنون حداقل هر وعده ۸ هزار پرس غذا توزیع شده است.
تمرکز بر شرکت‌های دانش‌بنیان کشور را در ۹۰ درصد محصولات اساسی و کاربردی خودکفا می‌کند.
محققان دریافته‌اند که خوردن تخم‌مرغ به عنوان وعده صبحانه در کودکان، اسید‌های امگا ۳ مورد نیاز را تأمین می‌کند و باعث تقویت انتقال‌دهنده‌های عصبی در مغز کودک می‌شود. هم‌چنین تخم‌مرغ حاوی ویتامین E است که به مبارزه با افسردگی کمک می‌کند. تخم مرغ منبع خوبی از مواد مغذی برای رشد و نمو است و به طور قابل توجهی فرایند رشد را در کودکان خردسال بهبود می‌بخشد.
وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه حمایت از تولید داخل کشور را از واردات بی‌نیاز می کند، گفت: وزارت جهاد کشاورزی تأمین غذای مردم با حمایت از تولید داخل را اصل راهبردی خود قرار داده است.
رژیم‌های غذایی سرشار از میوه‌ها و سبزیجات می‌توانند با تأمین مواد مغذی ضروری مانند ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌ها، خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی را کاهش دهند.
رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه برنامه محوری اساس کار این سازمان است، گفت: کشاورزان جهادگران اصلی تولید و تأمین امنیت غذایی هستند.
رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان رسالت مهم این سازمان را تامین امنیت غذایی عنوان کرد و گفت: گشایش در معیشت و اقتصاد مردم از مسیر جهاد کشاورزی و تأمین امنیت غذایی می‌گذرد.
حققان با استفاده از یک روش به نام تجزیه و تحلیل منحنی ویژگی‌های عملکرد گیرنده، تخمین زدند که افراد چند روز نیاز دارند تا مصرف غذای خود را پیگیری کنند تا از نظر بالینی به کاهش وزن قابل‌توجهی برسند.
رئیس گروه توانبخشی اجتماعی و خدمات رفاهی سازمان بهزیستی درباره مشکلات این بیماران گفت: اگر غذای بیماران مبتلا به pku در زمان خودش به آن‌ها نرسد این کودکان دچار معلولیت ذهنی می‌شوند و عدم تأمین مجدد غذا منجر به تشدید معلولیت این بیماران می‌شود.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با انتقاد از خردشدن مستمر اراضی کشاورزی گفت: تأمین امنیت غذایی در گرو حفظ اراضی کشاورزی بوده و اگر این زمین ها ساماندهی نشوند غذای 85 میلیون نفر باید وارد شود.
یک کارشناس کشاورزی گفت: موضوع مهم در تأمین امنیت غذایی، اصلاح الگوی کشت است؛ اگر این هدف عملیاتی شود به طور قطع شاهد اتفاق‌های مثبتی در بخش کشاورزی خواهیم بود.
رسانه‌های ترکیه‌ با انتشار تصاویری خبر دادند که شماری از شهروندان این کشور برای تأمین مایحتاج و مواد غذایی خود در مناطق زلزله‌زده به فروشگاه‌ها حمله کرده‌اند!
طبق آمار در مقایسه با سنوات گذشته تأمین ارز حوزه‌های مذکور کاهش چشمگیری داشته است و ادامه روند کنونی منجر به کمبودهای شدید دارویی در ماه‌های آتی خواهد شد.
وزیر جهادکشاورزی تصریح کرد: تلاش وزارت جهاد کشاورزی تامین غذا، پایداری و پرهیز از هرگونه کمبود با توجه به شرایط جهانی است.
اگر مغز خود را با مواد مغذی مناسب تأمین نکنید، علائم مختلفی از جمله مشکلات حافظه، خستگی و تمرکز را احساس خواهید کرد.
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه تأمین آب و غذا از چالش‌ها و مسائل اصلی آینده جهان خواهد بود تاکید کرد: دولت تأکید ویژه ای بر صیانت از منابع آب و خاک، به ویژه خاک دارد.
مشخص شده است که داشتن صنعت کشاورزی پیشرفته در مکزیک و قاره آمریکا به قرن‌ها پیش و مدت‌ها قبل از استعمار اسپانیا در سال ۱۵۱۹ بر می‌گردد. قبل از ورود اسپانیایی‌ها، سیستم کشاورزی در منطقه‌ای با وسعت ۹۵۸۰ کیلومتر مربع، در ارتفاعات فلات مرکزی این کشور وجود داشته و مواد غذایی جمعیت زیادی را در آن زمان تامین می‌کرده است.
نقش‌آفرینی بانک آینده در بخش کشاورزی با هدف رفاه، رشد اقتصادی و تأمین امنیت غذایی کشور
معاون اول رییس جمهور با اشاره به تأثیر جنگ اوکراین در افزایش قیمت جهانی غلات و کمبود مواد غذایی خاطر نشان کرد که با این وجود، با تدابیر دولت مشکلی در زمینه تأمین کالاهای اساسی وجود ندارد.
قم- وزیر جهاد کشاورزی تامین غذای با کیفیت، سالم و ارزان با تکیه بر تولید داخل را از برنامه های این وزارتخانه برشمرد.
محقق برجسته زیست فناوری با انتقاد از عدم تسهیل ورود فناوریهای زیستی به کشاورزی سنتی گفت: در فناوریهای مدرن برای تأمین امنیت غذایی توانمندیم اما عملکرد مسئولان مانع استفاده از آنها می شود.
استفاده از فناوری در صنعت شیلات و آبزی پروری می تواند زمینه ساز تامین امنیت غذایی دریایی شود و ضمن افزایش تولید و بهره وری به صیانت از ذخایر ملی کمک کند.
وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به بازدید رئیس جمهور از وزارت جهاد کشاورزی گفت: محوری‌ترین مسئله‌ای که رئیس‌جمهور در این بازدید مطرح کرد تأمین پایدار غذای باکیفیت، سالم و ارزان بود.
وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به بازدید رئیس جمهور از وزارت جهاد کشاورزی گفت: محوری‌ترین مسئله‌ای که رئیس‌جمهور در این بازدید مطرح کرد تأمین پایدار غذای باکیفیت، سالم و ارزان بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ