رژیم مصری‌های باستان به موقعیت اجتماعی و ثروت آن‌ها بستگی داشت. نقاشی‌های موجود در مقبره‌ها، رساله‌های پزشکی و باستان شناسی انواع غذا‌ها را برای نجیب‌زادگان و اشراف و فراعنه مصر نشان می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ظاهر متفاوت این مرغ سوخاری‌ بچه‌های ایرادی و بدغذا را هم به خود جلب می‌کند. نکته مهم دیگر اینکه تکه‌های مرغ این غذا به جای پودر سوخاری به خمیر بنیه آغشته می‌شود که هم سالم‌تر است و هم خوشمزه‌تر. درضمن در این سوسیس از گوشت چرخ‌کرده مرغ با افزودنی‌های غیرمجاز هم استفاده نمی‌شود.
خورشت زرشک نوعی خورشت مجلسی است که اگر شما هم جز افرادی هستید که از خوردن خورشت های سنتی همیشگی خسته شده اید می توانید این غذای خوشمزه را تجربه کنید.
کوکو گوشت و بادمجان غذای ناب و اسان و لذیذی است که در کمترین زمان آماده و بسیار مقوی است.
ترکیب گوشت و بادمجان همیشه لذیذ بوده است؛ موساکا هم از این ترکیب استفاده کرده و باب میل‌تان خواهد بود.
اگر قصد دارید یک صبحانه مفصل و متفاوت تدارک ببینید این ساندویچ خوشمزه را حتما امتحان کنید.
این غذا با باقلاقاتق کمی متفاوت است و نام دیگر آن خشکاویج است.
همیشه این‌طور نیست که با استفاده از شکل و قیافه غذا فرزندتان را برای خوردن به شوق و هیجان بیاورید.
مرغ شکم پر گیلانی با مواد ترش و سبزی معطر تهیه می‌شود. اما نوع سبزی‌های محلی و خوش عطر آن با مازندران متفاوت است.
برای داشتن یک پیش غذای خاص و متفاوت می‌توانید محبوب‌ترین خوراکی‌های کشور‌های همسایه را هم امتحان کنید؛ مثلا حمص از محبوب‌ترین و معروف‌ترین پیش غذا‌های عربی و خاورمیانه است که هم دستور پخت آسانی دارد و هم بسیار مقوی است، پس آن را از دست ندهید.
یکی از رازهای سلامتی و قدرت کریستیانو، لئو مسی و کریم بنزما حتی در 35 سالگی و بالاتر، رژیم غذایی خوب و متفاوت آنهاست. نقطه مشترک رژیم غذایی این سه بازیکن استفاده از یک ماده غذایی خاص است.
پیرایشکی گوشت بخار پز که به نام دامپلینگ گوشت meat dumpling هم شناخته می‌شود. یکی از غذا‌های بسیار پرطرفدار در کشور‌های آسیای شرقی مثل چین و کره و ژاپن است. آماده کردن مواد و پیچیدن خمیر دامپلینگ شباهت زیادی به پیراشکی دارد، ولی به جای این که خمیر پیراشکی را در روغن سرخ کنند، روی بخار آب می‌پزند که طعمی متفاوت‌تر به خود می‌گیرد و غذایی کم کالری‌تر از پیراشکی معمولی به حساب می‌آید.
در تهیه ماکارونی به سبک ایرانی دو نکته بسیار مهم وجود دارد ادویه و رب گوجه غلیظ پس حتما این دو نکته را رعایت کنید تا طعم فوق العاده‌ای از ماکارونی را در خانه تهیه کنید.
کاچی به عنوان یک دسر افطاری خوشمزه یا حتی یک غذای سبک برای افطار در ماه رمضان شمرده می‌شود. کاچی در شهر‌های مختلف نام‌های متفاوت و شیوه پخت متفاوتی دارد.
خوراک لوبیا سبز وعده‌ای بسیار سبک است که می‌توانید آن را در زمان کوتاهی تهیه کرده و حتی در مهمانی‌های خود با آن پذیرایی متفاوتی داشته باشید.
هنر آشپزی مانند جادوست چرا که با ترکیب کردن مواد مختلف به نسبت‌های متفاوت می‌توانیم طعم و مزه فوق العاده‌ای خلق کنیم.
خاورمیانه به داشتن ادویه در غذا معروف است، اما کمتر کسی می‌داند که ادویه در قهوه هم یکی از ترفند‌های مردم این سرزمین برای داشتن طعمی متفاوت است. در خاورمیانه قهوه به شکلی ویژه دم می‌شود. ابتدا قهوه و ادویه‌هایی را که خوب آسیاب شده اند با آب مخلوط می‌کنند و حرارت می‌دهند و بعد از خنک شدن، دوباره آن را گرم می‌کنند.
دلمه با سس انار غذایی بسیار لذیذ است که بخاطر استفاده از سس انار این غذا از یک مزه ملس بسیار خاص بهره‌مند شده است.
میل به یک غذای یکسان در مدت زمان طولانی می‌تواند از علائم اولیه آلزایمر باشد. مطالعه‌ای در سال ۲۰۱۵ نشان می‌دهد که تغییراتی در عادات غذایی افراد مبتلا به آلزایمر ایجاد می‌شود. آن‌ها ممکن است در یک دوره زمانی طولانی فقط میل به یک غذا داشته باشند که علت آن هم تغییرات مغزی و ذهنی آن‌ها است که لوب پیشین که پشت پیشانی و گوششان قرار گرفته تحت تاثیر قرار می‌گیرد و عملکرد آن متفاوت می‌شود و ممکن است رفتار‌های عجیب و غریب از فرد سر بزند. تغییر در اشتها هم ممکن است در افراد آلزایمری اتفاق بیفتد و ترجیحات آن‌ها در انتخاب غذا متفاوت شود.
خورش مرغ و به یکی از انواع روش‌های پخت مرغ است که در ترکیب با میوه به تهیه می‌شود و به همین دلیل طعم بسیار دلچسبی دارد.
سالاد تن ماهی از ترکیب موادی مانند تن ماهی با خیار شور، پیازچه، کرفس و سبزیجات تهیه می‌شود و یک غذای کامل و مقوی است.
خورش جوجه پریده یکی از انواع غذاهای محلی مازندران است که از ترکیب گوجه فرنگی با پیاز و بادمجان تهیه می‌شود و طعم بسیار دلچسب و متفاوتی دارد.
خورش جوجه پریده یکی از انواع غذاهای محلی مازندران است که از ترکیب گوجه فرنگی با پیاز و بادمجان تهیه می‌شود و طعم بسیار دلچسب و متفاوتی دارد.
سیب زمینی شکم پر یکی از انواع غذاهای مدرن و فست فودی است که در آن شکم سیب زمینی را با مواد پخته شده و پنیر پیتزا پر می‌کنند.
خوراک مرغ روسی یکی از انواع روش‌های طبخ مرغ است که طی آن مرغ را با سسی از شیر و خامه می‌پزند؛ درنتیجه این مرغ بافت لطیف و طعم بسیار دلچسب و متفاوتی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ