رئیس اورژانس استان تهران با اشاره به انجام نیمی از مأموریت‌های اورژانسی استان تهران با موتورلانس‌ها، از فرسودگی ۳۵۰ دستگاه آمبولانس در اورژانس استان تهران خبر داد و گفت: هر مأموریت هوایی برای اورژانس تهران حداقل ۱۰۰ میلیون تومان هزینه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هزینه سالانه خانوارهای شهری و روستایی اعلام شد
پرداخت خسارات به سفارتخانه‌های خارجی از طرف دولت از بودجه کشور برای ترمیم خسارات یا خرابی‌ها بی‌آنکه گروه‌های خودسر و تندرو و افراطی مورد مؤاخذه جدی قرار گیرند، زمینه تکرار چنین رفتار‌های غیرقانونی را فراهم می‌کند و موجب می‌شود تا انگیزه برای چنین گروه‌هایی و چنین اقداماتی بیشتر شود.
هیئت وزیران با محاسبه هزینه درمان دهک‌های درآمدی یک تا سه به‌صورت رایگان در مراکز درمانی دولتی و محاسبه نرخ این خدمات (درمان) در مراکز غیردولتی با نرخ پایه بیمارستان‌های دولتی موافقت کرد.
آخرین ارقام حاکی از آن است هزینه وام مسکن برای متقاضیان نسبت به حدود ۱۰ روز قبل افزایش یافته است و متأهل‌های ساکن پایتخت برای دریافت این وام باید بیش از ۱۷۲ میلیون تومان پرداخت کنند.
رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون معلمان در ۵ رتبه قرار می‌گیرند و دولت ۵۰ هزار میلیارد تومان در این زمینه هزینه کرده است.
بحث درباره جذب یک بازیکن در پست مهاجم برای پرسپوليس همچنان ادامه دارد.
تلاش دو تیم استقلال و پرسپولیس برای دریافت رضایتنامه‌ هافبک ملی‌پوش با پیشنهاد رضایتنامه‌ یک میلیون دلاری باشگاه دانمارکی همراه شده است.
احمد محمودزاده، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش می‌گوید شهریه‌ها از ۵ میلیون تا ۴۸ میلیون تومان متغیر است. البته پرداخت این ارقام برای خانواده‌ها به‌ویژه والدین دارای چند فرزند ساده نیست، اما به گفته محمدحسن آصفری نماینده اراک در مجلس، رقم شهریه مدارس از این اعداد بسیار بالاتر بوده و هزینه ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان است. مبالغی که به بهانه آموزش یوگا، زبان، استخر و... دریافت می‌شود.
به رغم هزینه کردن بیش از ۱۰۰ میلیون دلار برای تلاش‌های ضد آلودگی در دهه ۱۹۶۰، پروتکل پس از بازگشت ماموریت آپولو مملو از خطا‌هایی بود که از دید عموم پنهان ماندند. برای مثال، محفظه فلزی براقی که آرمسترانگ و خدمه از آن به بیرون نگاه می‌کردند، بیشتر جنبه نمایشی داشت.
دبیر اتحادیه واردکنندگان نهاده های دامی گفت: اتحادیه درخواست دارد چون تامین و تخصیص ارز طولانی و زمان بر است امکان ترخیص ۱۰۰ درصدی نهاده های دامی همچون سال های گذشته دوباره فعال شود.
باشگاه پرسپولیس با یک خریدار ویژه مواجه شده است؛ فردی که مدعی هزینه ۱۰۰ میلیون دلاری برای سرخ‌هاست!
باشگاه پرسپوليس با یک خریدار ویژه مواجه شده است؛ فردی که مدعی هزینه ۱۰۰ میلیون دلاری برای سرخ‌هاست!
یک تاجر سعودی برای گرفتن عکس سلفی همزمان با مسی و رونالدو هزینه نجومی کرد.
رییس اتحادیه تولیدکنندگان گل و گیاه و بذر و نهال استان تهران گفت: خانواده ها به جای هزینه ۱۲۰ هزار تومان برای دو شاخه گل رز، یک گلدان گلدار به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان خریداری کنند.
برای خرید پژو ۲۰۷ از بورس کالا ابتدا باید ۱۰۰ درصد پیش پرداخت به میزان ۱۸۵ میلیون تومان واریز کنید.
سینا کلهر، معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش اعزام ۱۰۰ نفر به قطر با همکاری وزارت ورزش را تایید کرد.
بنا به گفته معاون سازمان حفاظت محیط زیست نگهداری پیروز ماهانه ۱۰۰ میلیون تومان هزینه دارد. او تاکید دارد که با توجه به مشورت و توصیه کارشناسان، پیروز احتمالا در بهار سال آینده به پارک ملی توران برای نگهداری در فنس انتقال داده می‌شود.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران گفت: در حال حاضر ۵۰ درصد از زباله‌های آرادکوه دفن می‌شود و مابقی نیز تبدیل به کمپوست یا سوزانده می‌شود. عزیزی با بیان اینکه در تهران نیاز به زیرساخت‌هایی داشتیم تا دفن زباله در تهران را به ۱۰ درصد و کمتر برسانیم؛ در مورد هزینه تکمیل این طرح که پیش از این ۵۰ میلیارد عنوان شده بود، گفت: این مجموعه با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد تومانی راه‌اندازی شده تا پسماند با ارزش ۲۵ درصد در مبدا افزایش پیدا کند.
مدیرکل خزانه کشور اعلام کرد؛ سازمان برنامه و بودجه و وزارت اقتصاد ماهانه حدود ۱۰۰هزار میلیارد تومان مدیریت هزینه انجام می‌دهند که به‌معنای کسری بودجه نیست.
هزینه اوراق مسکن حدود دو هفته قبل و پس از مدت‌ها به زیر ۱۰۰ هزار تومان رسید، روندی که همچنان ادامه دارد و این اوراق در سال جاری با ۹۹ هزار تومان معامله می‌شود.
هزینه اوراق مسکن حدود دو هفته قبل و پس از مدت‌ها به زیر ۱۰۰ هزار تومان رسید، روندی که همچنان ادامه دارد و این اوراق در سال جاری با ۹۹ هزار تومان معامله می‌شود.
هر یک از زائرین اربعین از امروز می‌توانند ۱۰۰ دلار توافقی بخرند؛ بررسی‌ها نشان می‌دهد، باید برای این میزان دلار حدود ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بپردازند.
کودکان هم به کووید طولانی مبتلا می‌شوند
دو عامل تورم و گسترش روزافزون تولید سریال برای شبکه نمایش خانگی با بودجه‌های کلان، باعث شده هزینه تولید فیلم‌های سینمایی سر به فلک بکشد، به گونه ای که بودجه یک فیلم دارای استاندارد‌های فنی و کیفی قابل قبول، دست‌کم هشت میلیارد تومان است و یک فیلم دارای گروهی از بازیگران مطرح، دست کم ۱۵ میلیارد تومان هزینه در پی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ