هر یک از زائرین اربعین از امروز می‌توانند ۱۰۰ دلار توافقی بخرند؛ بررسی‌ها نشان می‌دهد، باید برای این میزان دلار حدود ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بپردازند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هزینه خرید ستاره باشگاه ویارئال ۲۰ میلیون یورو نقد همراه با ۸ میلیون یورو پاداش بوده است.
مشاور رئیس جمهور لیتوانی از تخصیص بودجه بیشتر برای خرید تانک‌های ساخت آلمان خبر داد.
پس از دو خرید با هزینه 112 میلیون یورویی، لیورپول قصد خرید دو هافبک دیگر را دارد تا با خط میانی‌ای پرقدرت‌تر از همیشه فصل را شروع کند.
رئال مادرید مبلغ مشخصی را برای جذب کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، در نظر گرفته و حاضر نیست بیشتر از آن برای خرید او هزینه کند.
رییس حوزه قضایی سیمینه در یک پرونده کیفری متهم را به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جهت کمک هزینه خرید داروهای کودکان بی سرپرست دارای بیماری‌های خاص و سرطانی حوزه قضایی سیمینه محکوم کرد.
خرید ارزان‌ترین بیمه موتور سیکلت؛ صرفه جویی در هزینه های موتور
ماساژور منچستریونایتد در ازای پیدا کردن شماره تلفن خواننده گروه پوسیکت‌دالز پورشه کریستیانو رونالدو را به نصف قیمت خرید.
باشگاه پرسپولیس با یک خریدار ویژه مواجه شده است؛ فردی که مدعی هزینه ۱۰۰ میلیون دلاری برای سرخ‌هاست!
باشگاه پرسپوليس با یک خریدار ویژه مواجه شده است؛ فردی که مدعی هزینه ۱۰۰ میلیون دلاری برای سرخ‌هاست!
یک ماه گذشته بازار مسکن در رکود بوده است به طور مثال هزینه خرید یک خانه ۹۰ متری در منطقه شمال تهران در محله اقدسیه حدود ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.
یورگن کلوپ در واکنش به هزینه بالای چلسی در انتقالات زمستانی گفت که چنین چیزی را درک نمی کند و بدون وکیلش در این مورد صحبت نخواهد کرد.
منچستریونایتد قصد دارد برای جذب هری کین، ستاره انگلیسی تاتنهام، اقدام کند اما خرید او ممکن است هزینه گزافی برای آنها داشته باشد.
برای خرید تارا در بورس حداقل باید ۲۵۶ میلیون تومان برای پیش پرداخت واریز کرد.
برای خرید تارا در بورس حداقل باید ۲۵۶ میلیون تومان برای پیش پرداخت واریز کرد.
برای خرید تارا در بورس حداقل باید ۲۵۶ میلیون تومان برای پیش پرداخت واریز کرد.
مصرف کنندگان خودرو در سراسر کشور که دارای شرایط خرید خودروی صفر از کارخانه خودروسازی طبق اطلاعیه‌های بورس کالا هستند امکان خرید خودرو از بورس را دارند. مراحل اخذ کد معاملاتی، ثبت درخواست خرید و شرکت در فرآیند حراج خرید خودرو از بورس کالا چقدر هزینه دارد؟ و چگونه می توان از بورس کالا خودرو خرید؟
برای خرید پژو ۲۰۷ از بورس کالا ابتدا باید ۱۰۰ درصد پیش پرداخت به میزان ۱۸۵ میلیون تومان واریز کنید.
فدراسیون فوتبال در تلاش است در روزهای پایانی هفته پیش رو قرارداد با یک شرکت خارجی برای ورود تکنولوژی VAR به استادیوم‌های ایران را نهایی کند.
فدراسیون فوتبال در تلاش است در روزهای پایانی هفته پیش رو قرارداد با یک شرکت خارجی برای ورود تکنولوژی VAR به استادیوم های ایران را نهایی کند.
برادکام، سازنده انواع تراشه در ایالات متحده، در رقابت با آمازون، مایکروسافت و گوگل، به دنبال دریافت تاییدیه اولیه اتحادیه اروپا و خرید شرکت رایانش ابری وی ام ویر خواهد بود.
ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، از خرید کاسمیرو ابراز خوشحالی کرد اما مدعی شد که هزینه پرداختی برای این بازیکن زیاد بوده است.
خرید مهدی قایدی به صورت قرضی یکی از تصمیمات درست باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات بود؛ تصمیمی که هم به سود مهدی تمام می شود و هم باشگاه استقلال.
عربستان به شکل محرمانه هزینه برنامه‌های هسته‌ای پاکستان را پرداخت کرده است و در صورتی که ایران به بمب هسته‌ای دست پیدا کند، عربستان هم قصد دارد سرمایه‌های خود را نزد پاکستانی‌ها نقد کرده و کلاهک‌های هسته‌ای آماده‌ای از این کشور بگیرد.
کودکان هم به کووید طولانی مبتلا می‌شوند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ