آخرین ارقام حاکی از آن است هزینه وام مسکن برای متقاضیان نسبت به حدود ۱۰ روز قبل افزایش یافته است و متأهل‌های ساکن پایتخت برای دریافت این وام باید بیش از ۱۷۲ میلیون تومان پرداخت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هزینه سالانه خانوارهای شهری و روستایی اعلام شد
پرداخت خسارات به سفارتخانه‌های خارجی از طرف دولت از بودجه کشور برای ترمیم خسارات یا خرابی‌ها بی‌آنکه گروه‌های خودسر و تندرو و افراطی مورد مؤاخذه جدی قرار گیرند، زمینه تکرار چنین رفتار‌های غیرقانونی را فراهم می‌کند و موجب می‌شود تا انگیزه برای چنین گروه‌هایی و چنین اقداماتی بیشتر شود.
هیئت وزیران با محاسبه هزینه درمان دهک‌های درآمدی یک تا سه به‌صورت رایگان در مراکز درمانی دولتی و محاسبه نرخ این خدمات (درمان) در مراکز غیردولتی با نرخ پایه بیمارستان‌های دولتی موافقت کرد.
رئیس اورژانس استان تهران با اشاره به انجام نیمی از مأموریت‌های اورژانسی استان تهران با موتورلانس‌ها، از فرسودگی ۳۵۰ دستگاه آمبولانس در اورژانس استان تهران خبر داد و گفت: هر مأموریت هوایی برای اورژانس تهران حداقل ۱۰۰ میلیون تومان هزینه دارد.
بحث درباره جذب یک بازیکن در پست مهاجم برای پرسپوليس همچنان ادامه دارد.
به دنبال کاهش محسوس قیمت‌ها در بازار مسکن شهر تهران، نرخ‌های پیشنهادی فروش آپارتمان در شهر‌های اطراف از جمله پرند دچار افت تا ۳۰ درصد شده و در بسیاری موارد به محدوده ۹۰۰ میلیون تومان کاهش یافته است؛ بنابراین با وام ۶۴۰ میلیون تومانی اوراق می‌توان بخش قابل توجهی از هزینه خرید مسکن در شهر جدید پرند را تامین کرد، منوط به اینکه آپارتمان مورد نظر دارای سند باشد.
فرشید و نامزدش می‏گویند که این قیمت‏ها حداقلی‏ است، اما هزینه همین حداقلی‏ها، بیشتر از وام ازدواج یک زوج است: «خیلی‏ها به ما گفتند جشن عروسی نگیرید، ولی در روز‌هایی که آقای بازیگر برای همسر خود جشن ۳۰ میلیارد تومانی می‏گیرد چطور به نامزدم بگویم که من حداقل‏ترین‌اش را هم نمی‏توانم برای تو بگیرم. اگر جشن نگیریم حتما سال‏ها بعد، از او یا از خانواده‏اش خجالت خواهم کشید. اگر جشن را هم کنار بگذاریم یک جهیزیه خیلی معمولی و در حداقل‏ترین شکل ممکن، کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان نخواهد بود.
بانک ایران زمین در نظر دارد به منظور ارزش آفرینی برای کلیه مشتریان، تسهیلات کمک هزینه ثبت نام طرح یکپارچه عرضه خودرو را اعطا نماید.
هر برگ اوراق وام مسکن نسبت به هفته های قبل روند افزایشی داشته است و براین اساس پایتخت نشینان برای دریافت این وارم حدو ۹۵ میلیون تومان هزینه باید بدهند.
روند کاهشی هر برگ اوراق مسکن از اواخر سال گذشته آغاز شده و دامنه آن به سال جاری هم کشیده شده است. به طوریکه متاهل‌های ساکن تهران می‌توانند با پرداخت کمتر از ۸۹ میلیون تومان نسبت به اخذ این وام اقدام کنند.
هزینه اوراق مسکن نسبت به اواسط آذرماه کمی کاهش داشته است و متاهل‌های تهرانی برای اخذ این وام باید بیش از ۱۰۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان پرداخت کنند.
هزینه هر برگ از تسهیلات مسکن نسبت به دو هفته قبل، افزایشی بوده و متاهل‌های تهرانی برای دریافت این وام باید بیش از ۱۲۱ میلیون تومان پرداخت کنند.
هزینه اوراق مسکن نسبت به اواسط آذرماه کمی کاهش داشته است و متاهل‌های تهرانی برای اخذ این وام باید بیش از ۱۰۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان پرداخت کنند.
علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال برای پرداخت هزینه قرارداد بازیکنان تیم، به دنبال وام 200 میلیاردی است.
زوجین باید ۸۰۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند که هزینه آن ۷۶ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان می‌شود که همراه با هزینه ۱۵ میلیون و ۲۹۶ هزار تومانی وام جعاله که برای آن باید ۱۶۰ ورق تسهیلات مسکن خریداری کنند، در مجموع باید ۹۱ میلیون و ۷۷۶ هزار تومان پرداخت کنند.
هزینه وام مسکن ارزان‌تر شد
یکی از دغدغه‌های خانواده‌ها در شرایط اقتصادی کنونی، هزینه بر بودن فرزندآوری است. قطعاً دولت بر اساس قانون این وظیفه را دارد که شرایط مناسبی را برای خانواده‌ها ایجاد کند که دغدغه مالی برای تشکیل خانواده و فرزندآوری نداشته باشند.
روند کاهشی هزینه وام مسکن ادامه دارد و در حالی که متاهل‌های ساکن پایتخت حدود ۱۰ روز قبل برای اخذ این وام باید بیش از ۱۳۴ میلیون تومان پرداخت می‌کردند، اکنون باید بیش از ۱۲۹ میلیون تومان پرداخت کنند.
امروز مطالبی همچون پیش بینی قیمت دلار در روز‌های آینده، خودداری دو شرکت از پذیرش نمایندگان سهام عدالت، هزینه وام مسکن باز هم کاهش یافت، پرواز تهران – چین: ۱۷۵ میلیون تومان؛ چرا؟، فروش سهام عدالت چه شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شفافیت و نقدشوندگی دو مولفه مهم بازار سرمایه هستند که نبود هر یک از آنها روند بورس را دچار مشکل می‌کند. سوال اینجاست که وضعیت شفافیت و نقدشوندگی بورس تهران در دو سال گذشته چگونه بوده است؟
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش درباره به مهارت‌های توله یوز سوم گفت: مهارت‌های ساده و ابتدایی مانند غذا خوردن و آب خوردن را آموزش دیده و یاد گرفته است. در حال حاضر با استفاده از عروسک‌ها به او آموزش‌های دیگری را می‌دهند و کمی بازیگوش نیز شده است.
رئیس مرکز اورژانس تهران اعلام کرد: هنگام خدمت رسانی در منزل بیمار ناگهان همراه بیمار با نیرو‌های این مرکز جدال لفظی پیدا می‌کند که در این هنگام در خروجی منزل را قفل می‌کند و سگ‌ها را به سمت تکنسین‌ها تشویق به حمله می‌کند.
رستم قاسمی با اشاره به افزایش هزینه ساخت مسکن با توجه به تورم، از پیشنهاد افزایش سقف تسهیلات نهضت ملی مسکن به ۷۰۰ میلیون تومان خبر داده است، در حالی که سال گذشته بانک‌ها همراهی قابل قبولی با ارائه این تسهیلات نداشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ