سینا کلهر، معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش اعزام ۱۰۰ نفر به قطر با همکاری وزارت ورزش را تایید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حرکت جوانمردانه دو بازیکن تیم ملی انگلیس پس از برتری مقابل نیجریه در فضای مجازی بازتاب زیادی داشته است.
کولو موانی که در فینال جام جهانی فرصت تک به تک با دروازه‌بان آرژانتین را از دست داد و نتوانست گل بزند، می‌گوید اگر در دام اندوه بیفتد، زندگی‌اش نابود خواهد شد.
محمد خاکپور مدافع میانی تیم ملی در جام جهانی 1998 فرانسه امروز میهمان ویژه تمرین نساجی مازندران بود.
بازیکنان آرژانتین پیروزی برابر فرانسه در فینال جام جهانی قطر را در شبکه‌های اجتماعی خود جشن گرفتند.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری دو نفر در خصوص شرط بندی مسابقه فینال جام جهانی فوتبال در فضای مجازی خبر داد.
اولین گل ملی موانی برای فرانسه نمی توانست بیش از این، خاطر انگیز و مهم باشد.
مدافع میانی مراکش بدشانس بود که ضربه قیچی برگردان او مقابل فرانسه تبدیل به گل نشد.
محمد الحجری معروف به ماجومبا، یک سلبریتی عمانی در شبکه‌های اجتماعی است که تصمیم گرفت برای تماشای بازی‌های جام جهانی عازم قطر شود. اگر به خرافات معتقد باشید، قطعا حضور او در قطر را عامل ناکامی بسیاری از تیم‌های جام جهانی می‌دانید! چند روز پیش بود که تصاویری از این هوادار عمانی در شبکه‌های مجازی منتشر شد که نکته عجیب، شکست خوردن و حذف تمامی تیم‌هایی بوده که ماجومبا پیراهن آن‌ها را بر تن کرده است!
یک شرکت هواپیمایی ایرلندی به نام رایان ایر، پس از حذف تیم ملی انگلیس از جام جهانی، توییت تمسخرآمیزی علیه این تیم منتشر کرد که ۹۱ هزار لایک خورد و به سرعت در فضای مجازی دست به‌دست شد. این شرکت با انتشار عکسی فتوشاپ شده از تابلوی گیت خروج فرودگاه، در توییتر خود نوشت: از درب جنوبی خارج شوید؛ آنها_به_خانه_می‌آیند علاوه براین، آن‌ها پنالتی‌ای که هری کین در جریان بازی از دست داده بود را دستمایه طنز و شوخی خود قرار دادند و در این باره نوشتند: توپ هری کین به یکی از هواپیما‌های ما برخورد کرده است.
فرانکی دی یونگ، ستاره خط میانی تیم ملی هلند، معتقد است این تیم می تواند در جام جهانی به موفقیت دست یابد.
صفحات مجازی تیم‌ملی فوتبال آمریکا برای جدول رده‌بندی گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، نماد "لا اله الا الله" را از پرچم جمهوری اسلامی ایران حذف کرده بود.
جاشوا کیمیچ، ستاره خط میانی آلمان، در مورد برگزاری جام جهانی در قطر صحبت کرده است.
تيم ملی عربستان پس از پيروزی هيجان انگيز ۲ بر ۱ مقابل آرژانتين در آغاز مرحله گروهی جام جهانی در اوج خوشحالی است.
یکی از رستوران‌های زنجیره‌ای واقع در خیابان شریعتی تهران که در صفحه مجازی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام با درج مطالب ضد ملی، از تیم فوتبال انگلیس حمایت و آرزوی ناکامی برای تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، کرده بود، بلافاصله شب گذشته و پس از بررسی جوانب ماجرا و صحت سنجی اقدامات انجام شده منتسب به آن در فضای مجازی، با دستور قضایی پلمب شد.
اکنون به جرات می‌توان گفت در آستانه برگزاری اولین بازی تیم ملی فوتبال در ساعت 16 و 30 دقیقه امروز –دوشنبه- مقابل تیم ملی انگلستان در ورزشگاه بین‌المللی «الخلیفه» فوتبالیست‌های ایرانی، نمی‌توانند تنها بر روی مسائل فنی و فوتبالی تمرکز داشته باشند. حتی شاید بتوان گفت آن‌ها از نظر ذهنی، درگیر در مسائل سیاسی و فشارهای مجازی هستند که در روزهای گذشته بر آن‌ها تحمیل شده است. هر چند کیروش در هیچ یک از بازی‌های ابتدایی که در سه جام جهانی گذشته مربی‌گری کرده، نباخته است اما شاید این بار ورود نابهنگام سیاست بر ذهن و روان فوتبالیست‌های ایرانی این طلسم را برای او بشکند.
کشتی World Europa دارای یک سرسره مارپیچ ۱۱ طبقه، هفت استخر، یک پارک آبی با فناوری مجازی به علاوه ۱۳ مکان غذاخوری است. هنگام قدم زدن تصاویر دلفین‌های باشکوهی در حال شنا کردن بالای سرتان روی یک صفحه ال‌ای دی ۳۲۵ متر مربعی دیده می‌شوند و حسی شبیه حس واقعی بودن شنای دلفین‌ها را منتقل می‌کنند.
پس از اعلام فهرست تیم ملی مراکش برای حضور در جام جهانی، تعدادی از این بازیکنان واکنش های خود را در فضای مجازی منتشر کردند.
کاسمیرو، ستاره خط میانی تیم ملی برزیل، مدعی شد سلسائو یکی از مدعیان فتح قهرمانی جام جهانی 2022 خواهد بود.
مقامات قطری حاضرند در ازای تمجید از شرایط میزبانی این کشور، شما را رایگان مهمان تماشای جام جهانی کنند.
مقامات قطری حاضرند در ازای تمجید از شرایط میزبانی این کشور، شما را رایگان مهمان تماشای جام جهانی کنند.
محمد معتمدی، خواننده‌ای که به عنوان اجراکننده سرود تیم ملی ایران در جام جهانی از او نام برده می‌شد، با انتشار مطلبی در فضای مجازی، رسما خبر ساخت قطعه‌ای جدید را رد کرد و نوشت که مطلع شده که به عنوان خواننده رسمی تیم ملی انتخاب شده است ولی در این شرایط لبش به صحبت کردن هم باز نمی‌شود چه برسد به آواز خواندن.
مدافع میانی الاهلی قطر که سهم زیادی در مسیر صعود ایران به جام جهانی قطر داشت، امیدوار است خود را در مسیر فلسفه ذهنی کارلوس کی‌روش برای حضور فیکس در این رقابت‌ها قرار دهد.
مدافع میانی تیم فوتبال گل‌گهر در جریان پیروزی یک بر صفر مقابل شاگردان مهدی تارتار زننده گل سه امتیازی تیمش شد.
پذیرایی مجانی عربستان از تماشاگران جام جهانی قطر

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ