هیئت وزیران با محاسبه هزینه درمان دهک‌های درآمدی یک تا سه به‌صورت رایگان در مراکز درمانی دولتی و محاسبه نرخ این خدمات (درمان) در مراکز غیردولتی با نرخ پایه بیمارستان‌های دولتی موافقت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تزریق زیر جلدی چنین داروهایی که مونجارو نیز در زمره آنهاست و باید هفته‌ای یک بار انجام شود، بیش از ۱۰ هزار دلار در سال هزینه به همراه دارد.
اصفهان- مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان از لغو قرارداد ۲ پزشک و برخورد قانونی با آنها بدلیل گرفتن پول خارج از هزینه مصوب از بیماران در سال جاری خبرداد.
اصفهان- مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان از لغو قرارداد ۲ پزشک و برخورد قانونی با آنها بدلیل گرفتن پول خارج از هزینه مصوب از بیماران در سال جاری خبرداد.
جانگ هیون سو، بازیکن الهلال، از رییس این باشگاه تشکر کرد که تمام هزینه‌های درمان سرطان او را پرداخته است.
رئیس‌جمهور گفت: وضعیت گردشگری سلامت در کشور به حدی رسیده که کشور‌های منطقه و حتی کشور‌های آسیای مرکزی، ایران را به اروپا ترجیح می‌دهند. مراجعین درمانی، هم از نظر تخصص و هم از نظر هزینه، ایران را به دیگر نقاط دنیا ترجیح می‌دهند.
به گفته رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، این فدراسیون به ورزشکارانی که در حین فعالیت ورزشی دچار ضایعه نخاعی شده‌اند، به صورت ماهیانه کمک هزینه درمان پرداخت می‌کند.
اصفهان- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با سرمایه گذاری روی کیفیت مواد غذایی باید تغذیه مناسب را جایگزین درمان و هزینه دارویی کنیم.
معاون خدمات سلامت بیمه ایران به بیان توضیحاتی درباره اقدامات این ارگان برای تخصیص هزینه درمان زوج های نابارور در راستای حل مشکلات آنها پرداخت.
درمان دارویی بیماری میگرن به تنهایی کافی نیست، همچنین در بین درمان‌های غیر دارویی باید به دنبال درمان با تاثیرگذاری بالاتر و هزینه کمتر و کم‌خطر بود. از میان روش‌های غیردارویی فعالیت هوازی منظم، به لحاظ سهولت در اجرا و به کارگیری آن توسط بیماران و نداشتن هزینه اضافی می‌تواند بهترین روش برای کاهش شاخص‌های سردرد میگرنی و بهبود آن باشد.»
مجتبی پوربخش مجری اخراجی صداوسیما با انتشار توئیتی به گرانی دارو و هزینه درمان انتقاد کرد.
اصفهان - چالش های جامعه کارگری در زمینه تامین هزینه های معیشت و درمان روز به روز بیشتر شده و نبود امنیت شغلی نمکی بر زخم زندگی سخت این قشر از جامعه است.
مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای بیماران بالای ۶۵ سال، چه در بیمارستان های تامین اجتماعی و چه در باقی مراکز درمانی، هزینه درمان رایگان است.
شریفی‌مقدم؛ دبیرکل خانه پرستار می‌گوید: طی سال‌های اخیر، اخبار فراوانی درباره فرار بیماران از بیمارستان‌های جنوب پایتخت دریافت کرده‌ام؛ بیمارانی که قادر به پرداخت هزینه درمان نبوده‌اند و بعد از بهبودی و پایان دوره نقاهت، به طریقی از بیمارستان گریخته‌اند. چندی قبل شنیدم در یکی از بیمارستان‌های بزرگ تهران، برای جلوگیری از فرار بیماران فقیر، اتاقی جداگانه برای بیماران در حال بهبودی درنظر گرفته‌اند و بیماران تا زمان تسویه هزینه بیمارستان، در این اتاق به شکل محترمانه‌ای زندانی می‌شوند.
معاون پیشگیری و درمان اعتیاد مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی گفت: آنقدر میزان سرانه پایین است که اصلا نمی‌توانیم هزینه غربالگری را به صورت جداگانه پرداخت کنیم ما با سرانه ۴۲ هزار تومان در تامین یک وعده غذا برای این افراد مانده ایم و عدد سرانه بسیار پایین است.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: امسال ۱۸۰ میلیارد تومان کمک هزینه دارو درمان توسط مددکاران و داوطلبان هلال احمر به بیماران نیازمند بصورت بلاعوض انجام شده است‌.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: امسال ۱۸۰ میلیارد تومان کمک هزینه دارو درمان توسط مددکاران و داوطلبان هلال احمر به بیماران نیازمند بصورت بلاعوض انجام شده است‌.
افزایش سرسام آور هزینه های دارو و درمان باعث شده بازنشستگان تأمین اجتماعی با مشکلات زیادی مواجه شوند و این در حالی است که قرار بوده درمان سالمندان رایگان باشد که نیست.
نماینده مردم فومن در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر بهداشت و درمان نسبت به هزینه سنگین دارو انتقاد کرد.
رئیسی خطاب به مسولان وزارت بهداشت و درمان و سایر بخش‌های مربوطه تأکید کرد: تدابیر لازم برای گسترش پوشش بیمه‌ای اقلام دارویی به‌منظور کاهش هزینه دارو‌ها در سبد خانوار اندیشیده شود.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران،گفت: در نیمه نخست سال جاری کمک هزینه فرانشیز و خدمات ویژه درمان ۱۸ هزار و ۵۴۸ مددجوی تحت حمایت تهرانی پرداخت شد.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اقداماتی که در یک سال گذشته صورت گرفته است به تشریح برنامه های این وزارتخانه به مناسبت هفته تربیت بدنی و اهمیت ورزش همگانی در کاهش هزینه های درمان پرداخت.
مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: در حال حاضر ۹۰ درصد هزینه‌های خدمات درمانی ناباوری در مراکز دولتی توسط سازمان تأمین‌اجتماعی پرداخت می‌شود.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی از پرداخت ۷۰ درصد هزینه های درمان سرپایی بیمه شدگان تامین اجتماعی در بخش درمان غیر مستقیم خبر داد.
معاون درمان وزارت بهداشت، هزینه های تحمیلی ناشی از بیماری کرونا در کشورمان را ۴۲ هزار میلیارد تومان اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ