مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران گفت: در حال حاضر ۵۰ درصد از زباله‌های آرادکوه دفن می‌شود و مابقی نیز تبدیل به کمپوست یا سوزانده می‌شود. عزیزی با بیان اینکه در تهران نیاز به زیرساخت‌هایی داشتیم تا دفن زباله در تهران را به ۱۰ درصد و کمتر برسانیم؛ در مورد هزینه تکمیل این طرح که پیش از این ۵۰ میلیارد عنوان شده بود، گفت: این مجموعه با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد تومانی راه‌اندازی شده تا پسماند با ارزش ۲۵ درصد در مبدا افزایش پیدا کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز در مراسمی۲۰ پروژه عمرانی، صنعتی و واحدِ راکدِ احیاء شده افتتاح شد.
امروز در مراسمی۲۰ پروژه عمرانی، صنعتی و واحدِ راکدِ احیای شده با سرمایه‌گذاری ۲۹ هزار و ۴۸۹ میلیارد ریال افتتاح شد.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک گفت: هیچکدام از ۱۲ پروژه‌های عمرانی این سازمان در مرکز استان نبود و مردم آن مناطق برای انجام یک کار ثبتی، عازم شهرستان‌های مجاور می‌شدند.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک گفت: هیچکدام از ۱۲ پروژه‌های عمرانی این سازمان در مرکز استان نبودند و مردم آن مناطق برای انجام یک کار ثبتی، عازم شهرستان‌های مجاور می‌شدند.
افتتاح ۲۰ پایگاه امداد و نجات، ۳ سوله بزرگ امدادی، ۱۸ پروژه خدماتی، درمانی، و رفاهی و همچنین ۵۰۰ خانه هلال در سراسر کشور صورت گرفت.
افتتاح ۲۰ پایگاه امداد و نجات، ۳ سوله بزرگ امدادی، ۱۸ پروژه خدماتی، درمانی، و رفاهی و همچنین ۵۰۰ خانه هلال در سراسر کشور صورت گرفت.
همزمان با گرامیداشت هفته محیط زیست ۳ پروژه محیط زیستی افتتاح شد و به بهره برداری رسید.
سمنان- سرپرست معاونت تربیت‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، گفت: شش میلیارد تومان در قالب ۲۱ پروژه در بخش تربیت بدنی و ورزشی این اداره کل در خردادماه سال جاری افتتاح می شود.
پروژه اینترنت فیبر نوری آسیاتک با حضور رئیس جمهوری افتتاح شد.
رشت - معاون وزیر راه و شهرسازی از افتتاح ۱۲ پروژه کلان کشور در سال جاری خبر داد و گفت: دو طرح راه آهن رشت - کاسپین و تکمیل آزادراه رشت - قزوین جزو ۱۲ پروژه افتتاحی است.
کاشمر ـ رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کاشمر از بهره‌برداری پروژه بزرگ آبخیزداری در حوزه آبخیز روستای کسرینه این شهرستان خبر داد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: همزمان با دهه فجر امسال تعداد ۱۰۵ پروژه در بخش کشاورزی این استان با اشتغالزایی ۵۲۹ نفر به بهره برداری می رسد.
۳۳۳ پروژه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به ارزش ۷ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی امروز ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ افتتاح شد.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از افتتاح و بهره‌برداری ۵۲ پروژه زیربنایی، روبنایی، فضای شهری در دهه فجر سال جاری خبر داد.
خادمی در نشست خبری نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته گفت: در بخش کلان در دو بخش آزادراهی و ریلی و بزرگراهی هرکدام ۵ پروژه برای بهره برداری آماده است
نماینده مردم اهواز در مجلس با اشاره به افتتاح پروژه بزرگ آبرسانی به سنندج، گفت: سفر رئیس‌جمهور نشان داد امنیت همچنان برقرار است و قوم کرد پای کار نظام ایستاده‌اند.
معاون گردشگری گفت: همزمان با آغاز هفته گرامیداشت گردشگری ۱۸۳ پروژه با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۳ هزار میلیارد تومان افتتاح شد.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از افتتاح ۵ پروژه در پنجمین شنبه «امید و افتخار» خبر داد و گفت: روز شنبه در ۱۴ نقطه پایتخت، کلنگ زنی احداث میادین انجام می‌شود.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از افتتاح ۵ پروژه در پنجمین شنبه «امید و افتخار» خبر داد و گفت: روز شنبه در ۱۴ نقطه پایتخت، کلنگ زنی احداث میادین انجام می‌شود.
بهره‌برداری و عملیات اجرایی ۷۱ پروژه سرمایه گذاری صنعتی و عمرانی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی امروز ۱۰ شهریور با حضور معاون اول رئیس جمهور اغاز شد.
آیین افتتاح پروژه‌های بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات عصر امروز در وزارت ارتباطات با حضور وزیر ارتباطات و معاونان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.
۱۳۵ پروژه دفاعی، عملیاتی، تجهیزاتی، رفاهی و ورزشی در آستانه روز پدافند هوایی، با حضور امیر صباحی‌فرد افتتاح شد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همزمان با هفته دولت پروژه ۱۸۰ واحدی مسکن در طرح نهضت ملی مسکن را در قم افتتاح کرد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: به مناسبت هفته دولت، ۳۲۳ پروژه راه و شهرسازی با اعتباری ریالی بیش از ۱۸ هزار میلیارد تومان و اعتبار ارزی ۴.۲۳ میلیون یورو به بهره‌برداری می‌رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ