رییس اتحادیه تولیدکنندگان گل و گیاه و بذر و نهال استان تهران گفت: خانواده ها به جای هزینه ۱۲۰ هزار تومان برای دو شاخه گل رز، یک گلدان گلدار به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان خریداری کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژاپن در دیداری خانگی موفق شد با چهار گل پرو را در هم بکوبد.
طارمی در هر دو دیدار سه بار دروازه رقبا را باز کرده تا در مجموع شش گل دیگر به فهرست گل‌های ملی‌اش اضافه کند. این گل‌ها، پیش از بازی فینال، شمار گل‌های مهدی طارمی در تیم ملی را به عدد ۳۸ رسانده و حالا فقط یک گل دیگر نیاز دارد تا به تعداد گل‌های علی کریمی در تاریخ فوتبال ایران در رده ملی برسد. روندی که طارمی در پیش گرفته این نوید را می‌دهد که او به زودی از علی کریمی هم عبور کند و خودش را به سردار آزمون، دیگر مهاجم این روز‌های تیم ملی برساند.
رز‌های ماندگار یا جاودان اصولا به صورت تک شاخه به فروش می‌رسند و قیمت هر شاخه با توجه به سایز گل، رنگ، برند تولید کننده آن و جنس باکسی که در آن قرار می‌گیرد می‌تواند بین ۶۰۰ تا ۱ میلیون تومان متفاوت باشد.
پرسپولیس با برد دربی دراماتیک صد و یکم در فینال جام حذفی و با شکست مجدد استقلال، دومین جام را نیز فتح کرد تا فصلی درخشان و رویایی برای هوادارانش رقم بزند.
پرسپولیس با برد دربی دراماتیک صد و یکم در فینال جام حذفی و با شکست مجدد استقلال دومین جام را نیز فتح کرد تا فصلی درخشان و رویایی برای هوادارانش رقم بزند
کای هاورتز در شرایطی گل دوم چلسی را وارد دروازه دورتموند کرد که قبل از آن با طلسمی سنگین برای گلزنی مواجه شده بود.
کای هاورتز در شرایطی گل دوم چلسی را وارد دروازه دورتموند کرد که قبل از آن با طلسمی سنگین برای گلزنی مواجه شده بود.
فقر گل در بازی های لیگ برتر یکی از شاخصه های اصلی مسابقات فوتبال باشگاهی در ایران است.
شاگردان مورایس در هنگام ورود به زمین با اهدای شاخه گل به هواداران نساجی خوشامد گفتند.
مایلی کهن اعلام کرد دلش برای مربیگری تنگ شده است. اما ترجیح می‌دهد دیگر در این دنیا مربیگری نکند. خواندن حرف‌های محمد مایلی کهن با روزنامه گل خالی از لطف نیست.
کریستیانو رونالدو و نامزدش برای صرف یک شام عاشقانه به رستورانی تاریخی در شهر ریاض عربستان رفتند.
به دنبال درخواست شاه، «ژرژ پطرویا»، باغبان زبردست فرانسوی، به ایران آمد تا فضای گل‌کاری‌شده‌ای در محدوده کاخ گلستان ایجاد کند. پطرویا پیاز چند گل خوشبو را از فرنگ به تهران آورد و در محوطه کاخ گلستان کاشت.
مارکوس رشفورد بعد از گلی که مقابل منچسترسیتی به ثمر رساند، حالا در هر هفت بازی اخیر تیمش موفق به گلزنی شده است. رشفورد در این تعداد بازی، 8 گل و 2 پاس گل زده است.
رئیس اتحادیه گل و گیاه با بیان اینکه دلالان رزها را دپو کردند تا با ایجاد کمبود، قیمت را بالا ببرند، گفت: قیمت یک شاخه گل رز ۵۰ هزار تومان و قیمت یک تاج گل یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.
گلر اصلی مس رفسنجان در برابر استقلال روی نیمکت نشسته است.
ماه‌های گرم سال که فرا می‌رسید، علاقه ناصرالدین‌شاه به شکار هم گل می‌کرد. برخی می‌گویند هر وقت شاه قاجار خلقش تنگ می‌شد، باید او را به شکار می‌بردند تا شاید چادرزنی در روستای خوش آب و هوای دوشان تپه و شکار آهو، گوزن و خرگوش وحشی دلش را شاد کند. نقل است که ناصرالدین‌شاه به همین دلیل به روستای دوشان تپه علاقه بسیار داشت؛ آنقدر که شکار در تپه‌های این روستا و دعوت و پذیرایی از مهمان‌های خارجی در این منطقه او را بسیار سرخوش می‌کرد. نام دوشان‌تپه هم نشان از وفور خرگوش در محدوده این روستا دارد.
تا ۱۴۰ سال پیش اصلاً محصولی به نام گوجه‌فرنگی در ایران وجود نداشت تا اینکه معیرالممالک، داماد ناصرالدین شاه بذر این صیفی را وارد ایران کرد و ایرانی‌ها کم و بیش با این محصول آشنا شدند. دوست محمدخان معیرالممالک هم مثل بیشتر خاندان قاجاری به فرنگ علاقه زیادی داشت و با این تفاوت که خیلی اهل گل و گیاه بود و در این مسافرت‌ها به فرنگ هر جا بذری پیدا می‌کرد، آن را به ایران می‌آورد یا با پست می‌فرستاد.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مهمترین شاخصه پرسپولیس برای این فصل، پیشرفت خوب و قابل توجه در مواردی چون جذب بازیکن و همچنین تمرینات بود.
سروش رفیعی، مهدی ترابی و سعید صادقی سه بازیکن اصلی یحیی در بخش تهاجمی خط میانی هستند که در هر ۱۰ بازی ابتدای فصل در ترکیب اصلی قرار گرفته‌اند (فقط رفیعی در بازی با سپاهان نیمکت‌نشین شد)، اما غیر از یک نمایش درخشان از صادقی مقابل تیم هوادار و یک پاس گل تعیین‌کننده از مهدی ترابی در اراک، از این سه بازیکن چه نکته شاخص یا نمایش فوق‌العاده‌ای دیده‌ایم که بشود روی آن‌ها انگشت گذاشت؟
این گیاه آرنولدی، انگلی بدون ریشه، شاخه، ساقه یا برگ است و تا زمانی که برای شکوفه دادن آماده شود، از نظر بصری قابل شناسایی نیست جالب اینکه به گزارش نشنال جئوگرافیک، در روز‌های اخیر و به صورت تصادفی شکوفه آن دیده شد.
تیم ملی ایران در دو بازی تدارکاتی برابر دو غول فوتبال امریکای جنوبی و افریقا از بازیکنان شاخص حریف گلی دریافت نکرد.
با تلاش کمیته مشوقین و معاونت فرهنگی باشگاه استقلال، به بانوان استقلالی که در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند، بادکنک‌های آبی، شاخه گل و پرچم‌های استقلال اهدا می‌شود
سرمربی پرتغالی استقلال به عنون خوش آمد گویی به اصحاب رسانه و عکاسان یک شاخه گل آبی هدیه داد.
سرمربی تیم استقلال پیش از شروع نشست خبری امروز خود با شاخه گل های آبی، خبرنگاران حاضر را سورپرایز کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ