مدیرکل خزانه کشور اعلام کرد؛ سازمان برنامه و بودجه و وزارت اقتصاد ماهانه حدود ۱۰۰هزار میلیارد تومان مدیریت هزینه انجام می‌دهند که به‌معنای کسری بودجه نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر کل امور مجلس و دولت سازمان تأمین اجتماعی گفت: ۳۶ میلیون و ۷۰۰ هزار بیمه شده اصلی و تبعی در کل کشور به همراه ۸ میلیون بازنشسته و مستمری بگیر اصلی و تبعی عضو خانواده تامین اجتماعی هستند.
رئیس سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: متوسط مالیات ماهانه اصناف مشمول تبصره ماده ۱۰۰، ۲۹۰ هزار تومان است.
فروردین ١٤٠٢ بیشترین تورم ماهانه مربوط به گروه­‌های «میوه و خشکبار» با ۱۵.۳ درصد، «حمل و نقل» با ٨.٦ درصد و «کالاها و خدمات متفرقه» با ٧.٠ درصد بوده است.
اجاره‌های بالای مسکن دیگر تنها محدود مناطق مرکز و شمال‌شهر نیست؛ در حال حاضر این گرانی به جنوب شهر یا حاشیه شهر و حتی شهرستان‌ها نیز رسیده است؛ گزینه‌هایی که همیشه بهترین راه برای پیدا کردن منزل با قیمت کمتر برای مردم بوده است. در فروردین‌ماه سال‌جاری یک واحد آپارتمان ۵۵ متری یک‌خوابه در محدوده شوش (جنوب تهران)، با مبلغ ودیعه ۱۰۰ میلیون تومان و اجاره ماهیانه ۵ میلیون تومان در ماه قیمت‌گذاری شده است.
اجاره بهای یک واحد آپارتمان در محدوده منیریه حداکثر ۹ میلیون تومان با پیش پرداخت ۸۰۰ میلیون تومان است.
وزارت اقتصاد اعلام‌کرد: دولت ماهانه ۱۱.۵ هزار میلیارد تومان از درآمد خود را بابت اصل و سود اوراق منتشر شده در سال جاری و ۲ سال گذشته صرف کرده است.
مرکز آمار ایران اعلام کرد: نرخ تورم ماهانه بهمن ۱۴۰۱ نزولی شد و به ٣,٥ درصد رسید که در مقایسه با دی ماه، ٠.٨ واحد درصد کاهش داشته است
دبیرکل خانه پرستار هرچند که آمار مهاجرت پرستاران را اعلام می‌کند، اما تاکید می‌کند که همکاران پرستارش، از اعلام این آمار دل‌خوشی ندارند، او می‌گوید: «همکارانم می‌گویند آمار از مهاجرت پرستاران را اعلام نکنید، چون بجای اینکه مشکلات را حل کنند، سنگ‌اندازی می‌کنند برای موسسات کاریابی و راه‌های مهاجرت تا پرستاران برای خروج از کشور دچار مشکل شوند.»
اصفهان- مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: امسال ماهیانه ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در این استان مستمری پرداخت می‌شود.
اجاره یک واحد آپارتمان ۹۰ الی ۱۰۵ متری در محله نیاوران حدود ۱۰ میلیون الی ۳۶ میلیون تومان در ماه است.
اجاره یک واحد مسکونی ۸۵ الی ۱۱۰ متری در محله یوسف آباد حدود ۲۰۰ میلیون تومان است.
برای اجاره یک واحد مسکونی در محله جیحون یکی از محله های وسط شهر تهران باید حداقل رهن ۱۰۰ میلیون و ماهیانه ۱۰ میلیون تومان اجاره پرداخت شود .
محله جمهوری اجاره‌ بها نسبت به دیگر محله ها افزایش نداشته است به طوریکه برای اجاره یک خانه ۱۰۰ متری باید حداقل ۱۷۰ میلیون رهن و ماهیانه ۱۵ میلیون تومان اجاره پرداخت شود.
در محله یوسف آباد اجاره بها افزایش داشته به گونه ای که برای اجاره یک خانه ۱۰۰ متری باید حداقل ۲۵۰ میلیون رهن و ماهیانه ۲۷ میلیون تومان اجاره پرداخت شود.
سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری گفت: درحال حاضر ماهانه بیش از ۱۷ هزار میلیارد تومان حقوق بازنشستگی پرداخت می‌شود که ۹۰ درصد یا بیشتر از آن را دولت تأمین می‌کند.
در محله شهر زیبا در غرب تهران اجاره بها افزایش داشته به گونه ای که برای اجاره خانه باید حداقل ۱۵۰ میلیون رهن و ماهیانه ۱۲ میلیون تومان پرداخت شود.
مدیرعامل ایران‌خودرو دیزل از شکسته شدن رکورد تولید ماهانه این شرکت در آذرماه امسال خبر داد.
احمد احمدی‌صدر گفت: کف درآمدی این اکیپ‌ها ماهانه حدود ۱۰۰ میلیون تومان است؛ کدام دستگاه حمایتی می‌تواند درآمد‌هایی که این گروه‌ها به دست می‌آورند را جبران کند؟
مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران بیان کرد: کودکان بر سرچهارراه‌ها کار می‌کنند به دلیل اینکه درآمد خوبی عاید آن‌ها می‌شود اگر بخواهیم درباره میزان درآمد روزانه این کودکان بگوییم، کف درآمد این کودکان در یک روز بین ۴۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان در روز است. بعضی از سرشبکه‌ها که این کودکان برایشان کار می‌کنند، بین ۵ تا ۸ کودک را اجیر کرده اند.
مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران بیان کرد: کودکان بر سرچهارراه‌ها کار می‌کنند به دلیل اینکه درآمد خوبی عاید آن‌ها می‌شود اگر بخواهیم درباره میزان درآمد روزانه این کودکان بگوییم، کف درآمد این کودکان در یک روز بین ۴۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان در روز است. بعضی از سرشبکه‌ها که این کودکان برایشان کار می‌کنند، بین ۵ تا ۸ کودک را اجیر کرده اند.
بنا به گفته معاون سازمان حفاظت محیط زیست نگهداری پیروز ماهانه ۱۰۰ میلیون تومان هزینه دارد. او تاکید دارد که با توجه به مشورت و توصیه کارشناسان، پیروز احتمالا در بهار سال آینده به پارک ملی توران برای نگهداری در فنس انتقال داده می‌شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تولید ماهانه شش میلیون واحد سرُم تا پایان سال خبر داد و گفت: با دستور ریاست جمهور کمبود دارو در کشور با تولید و توزیع آنتی‌بیوتیک‌ها و سرُم تأمین خواهد شد.
با توجه به عواقب تغییرات آب و هوایی و وقوع چند موج گرما، دولت فرانسه طرحی اعلام کرده شهروندان می توانند با پرداخت ماهانه ۱۰۰ یورو خودروی برقی اجاره کنند.
سفیر روسیه در بیروت تاکید کرد که کشورش با اهدای ماهانه ۴۰ هزار تن گندم به لبنان، برای رفع بحران کمبود آرد در این کشور، موافقت کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ