رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون معلمان در ۵ رتبه قرار می‌گیرند و دولت ۵۰ هزار میلیارد تومان در این زمینه هزینه کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: میانگین حقوق معلمان از ۱۰.۵ میلیون پس از رتبه‌بندی به ۱۵ میلیون افزایش پیدا کرده است.
کریم بنزما پس از پیوستن به الاتحاد عربستان درباره انتخاب این کشور گفت: چرا عربستان را انتخاب کردم؟ چون این کشور مسلمان است. من هم مسلمان هستم و همیشه دوست داشتم در کشوری مسلمان زندگی کنم.
بازیکن مسلمان تیم فوتبال ترابوزان اسپور با سجده کردن گل خود مقابل فنرباغچه را جشن گرفت، اما مدافع حریف روی او تف کرد.
به گفته یک منبع آگاه، اخراج چهار دیپلمات جمهوری آذربایجان از ایران، یک «اقدام متقابل» است که پس از اخراج دیپلمات‌ها و معلمان ایرانی از آذربایجان انجام شده است.
کرمانشاه- سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: پس از اتمام فرآیند رتبه‌بندی معلمان، اصلاح آئین‌نامه این رتبه بندی در دستور کار قرار خواهد گرفت.
زارعی خاطر نشان کرد: پس از آنکه به اعتراضات افراد توسط هیئت ممیزه رسیدگی می‌شود؛ رتبه استحقاقی تعیین می‌شود. از تاریخ تعیین استحقاق به فرد ثبت می‌شود رتبه استحقاقی تعلق می‌گیرد. رتبه پیش از استحقاق همان رتبه‌ای است که تاکنون برای وی ثبت شده و کسی که به رتبه خود اعتراض دارد اعتراض خود را طبق ماده ۱۴ اعلام می‌کند.
دبیر رویداد بین‌المللی الفتا گفت: برآنیم که ایده‌های کلان مدرسه‌داری را که بعضاً برخی مدیران در مدارس تحت مدیریت خود دنبال کرده‌اند، پس از بررسی منتشر کنیم تا سایرین هم از آن استفاده کنند.
هشت ماه پس از بازدید اولیه مک کینی از مسجد، او به اسلام گروید. پس از مراسم، از سوی افرادی که زمانی قصد آسیب رساندن به آنها را داشت، استقبال شد. در نهایت او حتی دو سال به عنوان رئیس مرکز اسلامی در مونسی خدمت کرد. مک‌کینی می‌گوید: اگر رفتار مهربانانه نبود، احتمالاً به مسجد حمله می‌کرد و در نهایت به مجازات اعدام محکوم می‌شد.
هم‌میهن نوشت: تامین امنیت دانش‌آموزان تنها دغدغه مدیران نیست. معلمان هم نگرانند. خانم «ک»، دبیر ریاضی یکی از مدارس منطقه ۳ آموزش‌وپرورش است. او می‌گوید که صبح روز شنبه، معاون و مدیر با دبیران جلسه گذاشتند و درباره اتفاقات احتمالی توضیحاتی دادند. البته این را هم تاکید کردند که به‌هیچ‌وجه با خبرنگاری مصاحبه انجام نشود. به گفته او روز شنبه تعداد زیادی از دانش‌آموزان غیبت داشتند، به‌طوری‌که تنها در کلاسی که او معلمش است، ۶ نفر غیبت داشتند.
اصفهان- مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش گفت: اعضای هیئت ممیزه تعیین شده است تا رتبه نهایی معلمان را مشخص کرده و پس از تأیید رتبه‌های واقعی احکام مربوطه صادر شوند.
رئیس پلیس فتای استان تصریح کرد: شاکیان پس از واریز وجه به حساب معرفی شده پس از مدتی نه تنها هیچ کالایی دریافت نکردند، حتیی فروشنده از پاسخگویی به تماس آنها امتناع کرده و اقدام به حذف آگهی از سایت کرده است.
یک معلم در ایالت فلوریدا آمریکا به دلیل رفتار نژادپرستانه خود با دانش آموزان مسلمان هنگام اقامه نماز در مدرسه موجی از خشم را در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی برانگیخت.
پس از حذف آلمان و سپس ژاپن، امشب اسپانیا هم در ضربات پنالتی باخت و حذف شد تا هیچ تیمی از گروه مرگ به جمع هشت تیم برتر جهان راه پیدا نکند! مراکش تنها مهمان ناخوانده جام در این مرحله است.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ۵۰ درصد معلمان عضو بسیج هستند، گفت: هر دانشجو معلم باید پس از فراغت از تحصیل در 6 ساحت تربیتی دارای ۱۲ مهارت باشد.
بر اساس ابلاغ بخشنامه جدید وزارت آموزش و پرورش، تعهد استخدامی یک ساله معلمان پیمانی جایگزین تعهد ۱۰ ساله شد؛ بر این اساس از این پس تعهد استخدامی صرفاً به صورت یک‌ساله اخذ و تمدید قرارداد پیمانی در هر سال برابر مقررات مربوط و تا زمان تبدیل وضعیت استخدامی به رسمی- آزمایشی انجام می‌شود.
کیومرث سرمدی‌واله، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در خصوص پاداش معلمان، سازمان برنامه موظف است به تکلیف خود عمل کند، افزود: در خصوص نحوه پرداخت پاداش کارکنان دولت دچار ابهام هستیم درحالیکه هیات مدیره بانکها و برخی موسسات دولتی با سوء استفاده از خلاءهای قانونی یا اختیارات تفسیر نشده پاداش‌های آنچنانی و بلافاصله پس از دریافت حکم، بازنشستگی دریافت می‌کنند معلمان از فروردین ۱۴۰۰ تاکنون منتظر دریافت پاداش پایان خدمت هستند.‌
وزیر آموزش و پرورش گفت: ما قول داده بودیم که احکام رتبه بندی را پس از تکمیل مدارک ۴۵ روزه صادر کنیم، اما دیدیم هر چه زودتر برای افرادی که مدارکشان پیچیدگی زیادی ندارد و از یک تا سه سال تنها سنوات دارند رتبه‌بندی‌هایشان را بتوانیم صادر کنیم. برای آن معلمانی که حائز رتبه‌های آموزشیار معلم و استادیار معلم هستند.
داور آخرین بازی پرسپولیس - ملوان از جنجال‌های عجیب و غریب و حرفهای اعتراضی مازیار زارع پس از پایان بازی می‌گوید.
پس از مشخص شدن شرایط رتبه بندی معلمان گروه‌هایی از جامعه فرهنگیان کشور بودند که نسبت به برخی بند‌های طرح رتبه بندی اعتراضاتی داشتند و مخالفت‌های خود را اعلام کردند.
در شیوه نامه رتبه بندی معلمان که به منظور اجرای صحیح قانون مزبور و پس از اصلاحیه ابلاغی ۱۵ مرداد ماه جاری هیئت وزیران، منتشر شده است، امتیازاتی که معلمان کسب می کنند در چهار گروه شایستگی‌های عمومی، تخصصی، حرفه‌ای و تجربه تقسیم بندی شده است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: در ابتدای دولت پولی نبود اما آقای رئیس جمهور لایحه‌رتبه بندی را پس نگرفتند و برای آن اعتبار پایدار گذاشتند.
سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش گفت: به منظور حفظ عدالت در ورود اطلاعات و جلوگیری از افزایش بیش از حد بار سامانه، اینگونه برنامه ریزی کرده‌ایم که هر رقم کدملی از سمت راست (اولین رقم سمت راست کد ملی) ۲.۵ روز کاری برای ثبت نام فرصت داشته باشد و امروز از صفر شروع می‌شود تا به کد ۹ برسیم. جدول زمانبندی مشخص شده است. با این حال پس از اتمام این زمان نیز فرصت دوباره‌ای به همه همکاران که موفق به ثبت نام نشده‌اند داده می‌شود و جای استرس و نگرانی نیست.
وزیر آموزش و پرورش درخصوص رفع 15 ایراد آیین نامه قانون رتبه بندی معلمان در دولت گفت: طی جلساتی که در دولت برگزار شد، 10 ایراد آیین نامه رتبه بندی معلمان پس از تصویب در هیات دولت به هیات تطبیق مصوبات اعلام شد. برهمین اساس اجرای قانون رتبه بندی معلمان از فردا آغاز خواهد شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ۴ کشته و مصدوم در حادثه آتش‌سوزی منزل مسکونی/ غرق شدن زن جوان در ساحل کیش/ انفجار خودروی قاچاقچیان در پاسگاه میناب/ ازدواج مالباخته با کلاهبردار!/ پدر قربانی پسر خشمگین شد/ پیامکی به رنگ جنایت!/ آموزش سرقت با تیر وکمان فقط ۵۰۰ هزار تومان

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ