دبیر اتحادیه واردکنندگان نهاده های دامی گفت: اتحادیه درخواست دارد چون تامین و تخصیص ارز طولانی و زمان بر است امکان ترخیص ۱۰۰ درصدی نهاده های دامی همچون سال های گذشته دوباره فعال شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسابقه دو تیم تراکتور تبریز و پرسپولیس با ۱۵دقیقه تاخیر تاخیر آغاز می شود.
موزه‌های مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان امروز چهارشنبه ۱۸ مرداد از ساعت ۱۴ تا ۱۹ پذیرای گردشگران است.
دولت انگلیس تاکنون به ملی پوش کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان ویزا نداده است.
به منظور رفاه حال کارکنان جهت مشارکت و اجرای مراسم عزاداری ساعت آغاز به کار ادارات، سازمانها، شرکت ها، بانک‌ها و موسسات دولتی برای فردا شنبه مورخ ۷ مردادماه با دو ساعت تاخیر خواهد بود.
معطلی کالاهای وارداتی در گمرکات کشور تازگی ندارد و گاهی از زمان ورود این کالاها به گمرک تا صدور مجوز ترخیص سال ها زمان می برد. این روزها هم تاخیر در ترخیص گوشت های برزیلی خبرساز شده است.
امروز در پروازهای فرودگاه مهرآباد شاهد تاخیرهای طولانی و متعددی بودیم که فرسودگی ناوگان ها نیز در این مورد بی تاثیر نخواهد بود.
امروز در پروازهای فرودگاه مهرآباد شاهد تاخیرهای طولانی و متعددی بودیم که فرسودگی ناوگان ها نیز در این مورد بی تاثیر نخواهد بود.
نشریه پولیتیکو در گزارشی نوشت که واشنگتن برای آموزش خلبانان اوکراینی جهت پرواز با جنگنده اف-۱۶ ساخت آمریکا، هنوز به کشورهای اروپایی چراغ سبز نداده است.
با وجود حضور اعضای مجمع فدراسیون کارگری از ساعت 10 صبح در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک، هنوز مجمع سالیانه آغاز نشده است.
رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت بیان کرد: شهرستان‌های زابل، نیمروز، هیرمند، زهک و هامون در شمال استان بیشترین درگیری را با طوفان‌های گرد و غباری داشته‌اند؛ به گونه‌ای که از ابتدای تیرماه سال جاری تاکنون ۵۳۰ هزار نفر از جمعیت را تحت تاثیر قرار داده‌اند و بر اساس آخرین آمار ثبت شده توسط مرکز عملیات اضطراری استان سیستان و بلوچستان تاکنون در این استان شاهد ۱۸۳۸ مورد مراجعه به مراکز درمانی، ۸۸ مورد بستری و ۱۷۴۹ مورد درمان و ترخیص بوده‌ایم.
سرمربی جدید استقلال هنوز نام کمک‌های خود را اعلام نکرده است.
برنامه‌ریزی برای توسعه اقتصادی کشور پیشینه‌ای نسبتا طولانی دارد و یکی از انتقادات وارد به مسئولان حوزه برنامه‌ریزی این است که تدوین برنامه هفتم توسعه با تأخیر مواجه و درنتیجه برنامه ششم تمدید شده و هنوز از برنامه هفتم خبری نیست. البته این تاخیر فقط مختص به برنامه هفتم نبوده و تا‌کنون سه برنامه از هفت برنامه توسعه اقتصادی کشور یعنی برنامه‌های سوم، پنجم و هفتم توسعه هم با تأخیر یک‌ساله مواجه شده‌اند.
برنامه‌ریزی برای توسعه اقتصادی کشور پیشینه‌ای نسبتا طولانی دارد و یکی از انتقادات وارد به مسئولان حوزه برنامه‌ریزی این است که تدوین برنامه هفتم توسعه با تأخیر مواجه و درنتیجه برنامه ششم تمدید شده و هنوز از برنامه هفتم خبری نیست. البته این تاخیر فقط مختص به برنامه هفتم نبوده و تا‌کنون سه برنامه از هفت برنامه توسعه اقتصادی کشور یعنی برنامه‌های سوم، پنجم و هفتم توسعه هم با تأخیر یک‌ساله مواجه شده‌اند.
محققان در این مطالعه مغز ۱۰ زن ۳۳ تا ۴۰ ساله را قبل از تزریق بوتاکس و سپس دو تا سه هفته بعد از آن، مورد بررسی قرار دادند. بوتاکس می‌تواند روی نحوه واکنش مغز افراد به چهره‌ها تاثیر بگذارد و تشخیص آن‌چه را که فرد سعی می‌کند با چهره‌اش نشان دهد دشوار کند
تحقیقات در مورد رفتار سازمانی خواب را عامل مهمی برای موثر بودن در کار تشخیص داده است. یافته‌ها نشان می‌دهند شب‌هایی که کارمندان خواب خوبی داشته اند (یعنی کیفیت یا مدت زمان خواب بیش تر) روز بعد در انجام وظایف اصلی شان بهتر عمل کرده و در محل کار مشارکت بیش تری داشته و به احتمال زیاد از همکاران شان حمایت کرده‌اند.
کلوبوما (Coloboma) نقطه‌ای در چشم شماست که هیچ بافتی در آن نیست و از بدو تولد در شبکیه چشم وجود دارد. این عارضه می‌تواند یک یا هر دو چشم را تحت تاثیر قرار دهد. تشخیص آن در اکثر مواقع ساده است، زیرا روی عنبیه تاثیر می‌گذارد و مردمک چشمتان را شبیه سوراخ کلید می‌کند.
در اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش آمده است: قصور منجر به تاخیر و نحوه پرداخت به‌موقع حقوق اسفند ماه فرهنگیان محترم، متوجه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع، دفتر برنامه و بودجه و اداره کل مالی تشخیص داده شد، که بدون تردید برخورد قانونی برابر با ضوابط به عمل خواهد آمد
چندین پرواز شرکت هواپیمایی آتا از روز گذشته به دلیل بروز نقص فنی در یکی از هواپیماها دچار تاخیر شده است و مسافران سرگردان مانده‌اند.
سرمربی پرسپولیس به دلیل تاخیر در پرواز تیم به اصفهان به نشست خبری پیش از بازی با سپاهان نرسید.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار تیمش با بارسا در لیگ اروپا به ستایش از این تیم پرداخت و گفت تاثیر فلسفه یوهان کرویف در این تیم همچنان قابل تشخیص است.
معاون پیشگیری از معلولیت‌های سازمان بهزیستی گفت: کودکان ناشنوا باید در ۳ سال اول تولد شناسایی و فوری درمان شوند، هر چه دیرتر تشخیص داده شود توان و موفقیت عمل کمتر می‌شود.
عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران واکنش‌هایی به همراه خواهد داشت و به نوعی فضای روابط بین‌المللی تا حدود تحت تاثیر این کنش‌ها و واکنش‌ها قرار می‌گیرد اما مقصر بروز چنین رخدادهایی را باید پارلمان اروپا دانست که برای منافع عده‌ای خاص، استقلال خود را فدا می‌کند.
دو تصور غلط رایج در مورد مولتیپل اسکلروزیس (MS) این است که بیماری سیستم عصبی مرکزی همه را به یک شکل تحت تاثیر قرار می‌دهد و تشخیص این بیماری ناتوان کنندگی ناتوانی را تضمین می‌کند. این در حالیست که چهار نوع مختلف ام اس وجود دارد که شدت آن‌ها متفاوت است.
یکی از متخصصان اپیدمیولوژی از دانشگاه مونپلیه در فرانسه گفت: تنها راه برای تشخیص اینکه آیا ما به پایان همه گیری رسیده‌ایم این است که به اشباع بیمارستانی توجه کنیم. به دلیل واکسیناسیون گسترده، به کار گیری روش‌های درمانی و مراقبتی موثر و بروز سویه‌هایی همچون اُمیکرون که کمتر به وخیم شدن وضعیت بیمار منجر میشود، تاثیر بیماری کووید-۱۹ بر نظام ملی سلامت نسبت به یک سال قبل کمتر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ