روسیه نسبت به عبور و مرور کشتی‌ها از دریای سیاه هشدار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: مسکو حمله تروریستی در پاکستان را به‌شدت محکوم می‌کند و امیدوار است که سازمان‌دهندگان این حادثه پیدا و مجازات شوند.
نماینده روسیه در سازمان منع گسترش سلاح‌های شیمیایی اعلام کرد که این نهاد درباره بکارگیری تسلیحات شیمیایی از سوی اوکراین در جنگ بی‌تفاوت است.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز اعلام کرد: بحثی درباره ایجاد شورای نظامی مشترک روسیه- بلاروس مطرح نیست؛ همچنین، از محل اقامت «پریگوژین» اطلاعی ندارم.
برلین در مورد مسائل مربوط به کارکنان سفارتخانه‌ها با مسکو در تماس و ارتباط نزدیک است.
وزیر خارجه روسیه از موضع میانه قزاقستان در مسئله اوکراین تشکر کرد.
وزیرخارجه آمریکا امروز اعلام کرد: درباره تداوم حمایت چین از روسیه با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا رایزنی کردیم.
وزارت خارجه روسیه امروز در بیانیه ای از موضع این کشور درباره مذاکراتِ پایان دادن به بحران در اوکراین خبر داد.
فدراسیون فوتبال ایران مدعی شده است حضور سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران در بازی مقابل روسیه مشخص نیست.
معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل درباره تشدید تنش ها در شبه جزیره کره به صورتی که اوضاع از کنترل خارج شود، هشدار داد.
وزارت دفاع روسیه می گوید اوکراین قصد دارد تا ادعای سرقت مواد رادیواکتیو از نیروگاه هسته ای چرونوبیل توسط ارتش روسیه را مطرح کند.
وزارت دفاع رومانی ادعای فرماندهی ارتش اوکراین مبنی بر عبور موشک های روسی از حریم هوایی این کشور را تایید نکرد.
سفارت روسیه در لندن اعلام کرد که ارسال هواپیماهای جنگنده به اوکراین از سوی انگلیس واکنش مسکو را به همراه خواهد داشت.
وزارت امور خارجه آمریکا بار دیگر نگرانی خود را درباره همسویی و نزدیکی روابط چین و روسیه ابراز کرد.
کابینه ترکیه قرار است در مورد پروژه هاب گازی پیشنهادی رئیس جمهور روسیه تصمیم گیری کند.
نائب رئیس شورای امنیت ملی روسیه نسبت به هدف قرار دادن سامانه های پدافند پاتریوت در صورت اقدام ناتو برای ارسال آن به اوکراین هشدار داد.
فرماندار استان پسکوف در روسیه در یک افشاگری، گفت که پهپادهای ناتو پیش از آغاز عملیات نظامی مسکو در اوکراین، قصد عبور از این منطقه را داشته‌اند.
دیمیتری کولبا وزیر خارجه اوکراین ادعا کرد که به ایران از مجاری دیپلماتیک درباره عواقب ارسال محموله‌های جدید پهپاد‌های تهاجمی و موشک‌های بالستیک به روسیه اطلاع داده شده است.
منابع مطلع از رای گیری روز چهارشنبه شورای امنیت سازمان ملل متحد پیرامون پیش نویس قطعنامه روسیه درباره آزمایشگاه های بیولوژیک در اوکراین خبر دادند.
به گفته سخنگوی ریاست جمهوری روسیه، این کشور به زودی درباره دارایی های مربوط به چهار منطقه جدید ضمیمه شده از اوکراین به خود تصمیم گیری خواهد کرد.
سخنگوی کاخ سفید گفت که اطلاعاتی وجود ندارد که نشان دهد روسیه قصد بکارگیری سلاح هسته ای در آینده نزدیک را دارد.
زرادخانه هسته ای روسیه در حال حاضر شامل ۵ نوع موشک قاره پیما است که در اختیار نیروهای استراتژیک روسیه قرار دارند و ۱ هزار و ۱۸۵ کلاهک هسته ای به آنها اختصاص داده شده است.
سرپرست وزارت خارجه دولت موقت طالبان در افغانستان امروز در تماسی تلفنی با لاوروف گفت: درباره انفجار نزدیک سفارت روسیه در کابل تحقیقات انجام می شود.
درحالی که روسیه عدم صادرات گاز به اروپا را ناشی از مشکلات فنی عنوان می کند، دولت های اروپایی آن را اقدامی در مقابله با تحریم های غربی می دانند.
سر رابرت کر پورتر که به عنوان نقاش درباری تزار روسیه منصوب شده بود عمده شهرت خود را به دلیل سفر به ایران و نقاشی از پاسارگاد کسب کرد. سفر طولانی او به ایران از ۱۸۱۷ میلادی آغاز شده و او از طریق قفقاز وارد ایران شد و پس از عبور از تهران و اصفهان به تخت جمشید و پاسارگارد رفت و نقاشی تاریخی و معروفی نیز از آرامگاه کوروش از خود به یادگار گذاشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ