درحالی که روسیه عدم صادرات گاز به اروپا را ناشی از مشکلات فنی عنوان می کند، دولت های اروپایی آن را اقدامی در مقابله با تحریم های غربی می دانند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت که مذاکرات میان رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی پیشرفت داشته است و این رژیم می‌تواند خطوط ریلی اراضی اشغالی را به عربستان متصل کند.
استون مارتین در دی بی ۱۲ مدل ۲۰۲۴ مجموعه‌ای از زیباترین خطوط و زوایا را به نمایش گذاشته است. خطوط برجسته روی درپوش موتور، جلوپنجره که امضا استون مارتین محسوب می‌شود و چراغ‌های اصلی جلو در هماهنگی بالایی قرار دارند و یک دماغه خاص و اسپرت را ارائه می‌دهند.
سخنگوی وزارت خارجه چین با اشاره به گزارش‌های اخیر درباره آگاهی سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا از نقشه انفجار خطوط لوله نورداستریم روسیه، گفت که سکوت واشنگتن «تعجب‌برانگیز» است.
معاون سفیر روسیه در آمریکا می‌گوید که دولت این کشور در تلاش است تا اظهارات پیشین مقامات واشنگتن درباره «پایان دادن به فعالیت خطوط لوله نورداستریم» را از حافظه‌ها پاک کند.
ناتو ادعا کرده که مسکو ممکن است به عنوان بخشی از جنگ با اوکراین، کابل‌های زیردریایی انتقال داده‌های اطلاعاتی را خراب کند.
کلاژن یک پروتئین طبیعی در بدن است که میزان آن با گذر زمان و افزایش سن ما کاهش می‌یابد. با کاهش کلاژن خطوط ظریف و چین و چروک‌ها روی پوست ظاهر می‌شوند.
به گفته تحلیلگران امنیت سایبری، شرکت پروتی در روسیه، سخت افزار و نرم افزار برای کمک به دولت‌ها جهت نظارت بر ارتباطات خطوط تلفن، ایمیل‌ها و تراکنش‌های کارت اعتباری، از جمله موارد دیگر را توسعه می‌دهد. این شرکت با وزارت دفاع روسیه قرارداد دارد.
مدیرعامل بورس انرژی ایران توضیحاتی را درباره عملکرد کلی این بورس در سال ۱۴۰۱ ارائه داد و خطوط کلی برنامه‌های سال پیش رو را اعلام کرد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که باید در زمینه انفجار خطوط لوله نورد استریم این کشور تحقیقات شفافی صورت گیرد.
سخنگوی وزارت خارجه چین نسبت به انجام تحقیقات جامع در مورد انفجارهای خطوط لوله گازی نورد استریم تاکید کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، گفت که ناتو باید یک جلسه اضطراری برای بحث درباره یافته‌های اخیر درباره انفجارهای سپتامبر در خطوط لوله گاز نورد استریم برگزار کند.
معاون وزیرخارجه روسیه می گوید تلاش کشورهای اروپایی بر این است تا تحقیقاتی درباره انفجار خطوط لوله نورد استریم روسیه صورت نگیرد.
سخنگوی وزارت خارجه چین خواستار شفاف سازی موضوع دست داشتن آمریکا در انفجارهای خطوط لوله گازی نورد استریم روسیه شد.
رئیس دومای روسیه می گوید باید تحقیقات بین المللی درباره انفجار خطوط لوله گازی نورد استریم روسیه صورت گیرد.
اوجی در خصوص اخباری مبنی بر صادرات گاز مایع در ماه جاری از سوی وزارت نفت تصریح کرد: هم‌اکنون گاز مایع (ال‌پی‌جی) «پروپان و بوتان» که به‌هیچ‌عنوان قابلیت تزریق به خطوط سراسری گاز را ندارد، در حال صادرات است، در زمینه تعهدهای صادراتی گاز نیز هم‌اکنون در حال کنترل هستیم.
احمد عربانی کارتونیست تصویری را در هم‌میهن درباره قطار پیشرفت دولت منتشر کرد.
وزیرامورخارجه آمریکا می گوید که در مورد باز نگه داشتن ارتباطات با وزیر امور خارجه جدید چین گفتگو کرده است.
سوئد اعلام کرد که نتایج تحقیقات خود درباره انفجارهای رخ‌داده در خطوط لوله نورد استریم را در اختیار روسیه قرار نخواهد داد.
کاخ کرملین در واکنش به ادعاها درباره خرابکاری مسکو در ماجرای نشت گاز از خطوط لوله نورد استریم، اعلام کرد که چنین نتیجه‌گیری «احمقانه و مهمل» است.
بنا به اعلام یک نشریه آلمانی، دولت برلین از مدتها قبل هشداری در خصوص هدف قرار گرفتن احتمالی خطوط لوله گازی روسیه دریافت کرده است.
وزیر امور خارجه: ما باید اطمینان پیدا کنیم که همه خطوط قرمزمان مورد توجه قرار گرفته است و نفع اقتصادی کامل از توافقی که پیش روی ماست، خواهیم برد. چنانچه به این نقطه برسیم، در خصوص مراحل بعدی بحث خواهد شد.
رئیس دستگاه دیپلماسی گفت: هرگاه اطمینان پیدا کنیم که همه خطوط قرمزمان مورد توجه قرار گرفته و نفع اقتصادی کامل از توافق پیش روی ماست، در خصوص مراحل بعدی بحث خواهد شد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره اکران فیلم قهرمان در رژیم صهونیستی گفت: به همه کسانی که در داخل فعالیت می‌کنند اعلام کردیم اکران در سرزمین‌های اشغالی جز خطوط قرمز است؛حتماً برخورد می‌کنیم.
شرکت واحد اتوبوسرانی بالغ بر ۶۰ اتوبوس را از ساعت ۲۲ تا ۶ صبح در خطوط شلوغ و پرمسافر فعال کرده است و براساس آمار‌های ارائه شده در این ساعت به طور میانگین حدود ۳ هزار مسافر در شهر جابه‌جا می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ