وزارت دفاع رومانی ادعای فرماندهی ارتش اوکراین مبنی بر عبور موشک های روسی از حریم هوایی این کشور را تایید نکرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر بزرگ‌ترین ادعای دولت حسن روحانی را «دانستن زبان دنیا» بدانیم که گزافه نیست، دولت سیدابراهیم رئیسی با اولویت دادن به کشور‌های همسایه و آسیایی، به احیای روابط با بسیاری از کشور‌ها و توسعه همکاری با آن‌ها پرداخت.
دوشان ولاهوویچ مورد توجه پاری سن ژرمن قرار گرفته و قرار است به زودی مذاکرات برای جذب او با یوونتوس شروع شود.
فابریزیو رومانو اعلام کرد که قرارداد کریم بنزما و الاتحاد تا سال 2025 به امضا رسیده است.
رئال مادرید طبق ادعای فابریتزیو رومانو در حال بررسی شرایط روبرتو فیرمینو، ستاره برزیلی لیورپول، است. بازیکنی که در پایان فصل از جمع قرمزها خواهد رفت.
روزنامه جوان نوشت: روحانی در سفر سال ۹۴ به اندونزی به جای هواپیمای ریاست جمهوری، با یک ایرباس برجامی به اندونزی رفت که فخر برجام را بفروشد، اما عملاً آن سفر آورده‌ای برای ایران نداشت.
فابریتزیو رومانو مدعی است لیونل مسی از یک ماه پیش تصمیم خود را برای ترک پاری سن ژرمن گرفته است.
فابریتزیو رومانو امروز ادعا کرد که مذاکرات النصر عربستان با سرخیو بوسکتس پیشرفت خوبی داشته و کاپیتان حالا باید از بین تمدید یا رفتن به باشگاه عربستانی تصمیم نهایی را بگیرد.
پاسخ دستیار قالیباف به ادعای روحانی
وبسایت حسن روحانی در گزارشی خاطره طهماسب مظاهری، رئیس اسبق بانک مرکزی از دوره ریاست خود بر بنیاد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی را که در کتاب خاطراتش آورده بود، رد کرد.
سایت حسن روحانی به ادعای رئیس اسبق بانک مرکزی واکنش نشان داد.
درحالیکه در هفته‌های گذشته شایعه پیشنهاد نجومی باشگاه الهلال عربستان به مسی بارها مطرح شد اما فابریزو رومانو می‌گوید این ادعا از اساس غلط بوده و هیچ پیشنهاد و مذاکره‌ای در کار نبوده است.
کیهان نوشت: براساس توصیه روزنامه جمهوری اسلامی برای یافتن ردپای جاسوس‌ها باید به سراغ کسانی بروند که مانند علیرضا اکبری همه توان خود را برای دفاع از برجام و FATF و مدعیان اصلاحات هزینه کرده بودند.
محمود واعظی، رییس دفتر حسن روحانی در دولت دوازدهم، درباره ادعای کریمی‌قدوسی مبنی بر اینکه یکی از وزرای دولت روحانی اکنون به دلیل ارتباط با علیرضا اکبری در زندان به سر می‌برد، گفت: اکبری با هیچ‌یک از وزرای ما ارتباطی نداشت.
رئیس دفتر روحانی در دولت دوازدهم گفت: اگر یکی از اعضای دولت و وزرا در زندان بودند قطعا من در جریان قرار می گرفتم اما هیچ کس در زندان نیست.
طبق ادعای فابریتزیو رومانو، ووت وخهورست، مهاجم تیم ملی هلند، پس از فسخ قرارداد قرضی با بشیکتاش راهی منچستریونایتد می‌شود.
وزارت خارجه رومانی اعلام کرد که هیچ ادعای ارضی نسبت به اوکراین ندارد.
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا ضمن تکرار ادعاها درباره حضور پهپادی ایران در جنگ اوکراین، از اعلام آمادگی کشورش به منظور تضمین دستیابی کی یف به کمک های نظامی لازم برای دفاع از خود خبر داد.
فابریتزیو رومانو، خبرنگار مشهور ایتالیایی، مدعی شد هنوز مذاکره رسمی بین لیونل مسی و بارسلونا صورت نگرفته است.
روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور سابق، ادعاها مبنی بر مخالفت دکتر حسن روحانی با برکناری مدیرعامل وقت شرکت فولاد مبارکه را تکذیب کرد.
روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور سابق، ادعاها مبنی بر مخالفت دکتر حسن روحانی با برکناری مدیرعامل وقت شرکت فولاد مبارکه را تکذیب کرد.
روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور سابق اعلام کرد: اساسا هیچ دستوری مبنی بر عزل یا نصب مدیرعامل شرکت‌های اقتصادی و یا مخالفت و موافقت با آن از سوی رئیس‌جمهور سابق و یا دفتر ریاست‌جمهوری صادر یا اعلام نشده است.
شاخص کل بورس شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۶۵۸۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۴۷ هزار و ۷۵۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
نقدعلی گفت: هم کمیسیون اصل نود و هم صحن علنی مصادیق متعددی را از ترک فعل‌ها و سوء مدیریت‌ها و تخلفات آقای روحانی به قوه قضائیه ارسال کرده‌اند و بنده این مطلب را حضوری به آقای اژه‌ای گوشزد کردم و ایشان هم قول مساعد برای پیگیری دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ