فرماندار استان پسکوف در روسیه در یک افشاگری، گفت که پهپادهای ناتو پیش از آغاز عملیات نظامی مسکو در اوکراین، قصد عبور از این منطقه را داشته‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همتی در مطلبی در واکنش به ادعای روزنامه ایران درباره آزادسازی اموال بلوکه شده در کره‌جنوبی نوشت: اینگونه خبرسازی از سوی رسانه‌های دولتی یک نوع شارلاتانیزم خبری است و باید بگویم نوعی تلاش مذبوحانه است و متأسفانه دردی هم از دولت سیزدهم دوا نمی‌کند. به قول جناب آقای رئیسی؛ اتقوالله!»
وزیر دفاع روسیه می‌گوید که ورشو قصد دارد تا برای اشغال غرب کی‌یف، یک پایگاه لهستانی-اوکراینی در این منطقه ایجاد کند.
رئیس جمهور اسبق آمریکا می‌گوید که بسیاری از روس‌زبانان کریمه در سال ۲۰۱۴ از پیوستن این شبه‌جزیره به روسیه حمایت و تعدادی از کشورهای اروپایی هم این موضوع را درک کردند.
رئیس جمهور روسیه در نشست دیروز با هیئت آفریقایی که با هدف میانجی‌گری مذاکرات صلح بین مسکو و کی‌یف راهی روسیه و اوکراین شده است، از توافقی پرده برداشت که کی‌یف به آن پایبند نماند!
طبق گفته آقای گروش به دبریف، اطلاعات درباره این وسایل نقلیه به صورت غیرقانونی از کنگره آمریکا پنهان می‌شود. او در عین حال یادآوری کرده که وقتی که او اطلاعاتی محرمانه مربوط به این وسایل نقلیه را در اختیار کنگره قرار داد، با اقدامات تندی از سوی مقامات دولتی روبرو شد و در ماه آوریل، پس از ۱۴ سال فعالیت در سازمان اطلاعاتی آمریکا، پست دولتی‌اش را ترک کرد.
روزنامه مارکا درباره انتقال لیونل مسی به بارسلونا حقایقی را افشا کرد و مدعی شد کاتالان ها هیچ پیشنهاد رسمی به مسی ارائه نکرده بودند.
معاون سفیر روسیه در آمریکا می‌گوید که دولت این کشور در تلاش است تا اظهارات پیشین مقامات واشنگتن درباره «پایان دادن به فعالیت خطوط لوله نورداستریم» را از حافظه‌ها پاک کند.
وئیس ساها، هم‌تیمی سابق کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد، می‌گوید رونالدو این روزها آرزو می‌کند کاش بازیکن یونایتد بود و می‌توانست برای شیاطین سرخ گلزنی کند.
خدایی، نماینده کارگران در شورای عالی کار گفت: یک مجموعه مافیایی در پوشش موسسه خیریه اقدام به دخالت و نفوذ در جلسات تعیین دستمزد کارگران می‌کند!
یک نظامی باسابقه مصری، عمرالبشیر رئیس‌جمهور سابق سودان را به دست داشتن در در سوء قصد علیه حسنی مبارک رئیس جمهور سابق مصر متهم کرد.
رئیس‌جمهور سابق لبنان درباره نقش برخی طرف‌ها در تلاش برای عدم بازگشت آوارگان سوری به کشورشان، افشاگری کرد.
در پی افشای اخیر اطلاعات محرمانه وزارت دفاع آمریکا، وب‌سایت شبکه الجزیره گزارشی را درباره پنچ افشاگری اطلاعاتی بزرگ در آمریکا منتشر کرد.
وحید اشتری درباره کتاب عماد افروغ نوشت: ایندفعه رسما برای ما کتاب نوشته بود. برای جنبش دانشجویی! به قول خودش برای دولتی نشدن و مبدل شدن به ابژه یا موضوع شناسایی نقد، برای پرهیز از قدرت زدگی و توجیه ابزار به واسطه هدف، پرهیز از اعتماد مطلق به اصحاب قدرت و قداست بخشیدن به آن‌ها و … و ما این‌ها را نمی‌خواندیم. می‌خوردیم!
بلاروس از دلیل تصمیم خود برای میزبانی از سلاح‌های هسته‌ای تاکتیکی روسیه در مینسک پرده برداشت.
رفیعی، رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران گفت: ایرلاین‌ها اقدام به بنگاه داری می‌کنند و مالک بسیاری از باشگاه‌های فوتبال و غیره هستند.
رئیس جمهور سوریه در دیدار با جمعی از وزرای لبنانی از فشارهای واشنگتن بر کشورهایی که خواهان کمک به زلزله زدگان در سوریه هستند، خبر داد.
انسیه خزعلی معاون زنان و خانواده دولت سیزدهم با معصومه ابتکار معاون پیشین زنان و خانواده دولت دوازدهم با محور «سیاستگذاری حوزه زنان» در شیوه تلویزیون با هم مناظره کردند. در این مناطره معصومه ابتکار از اجرای بخشی از سند 2030 در دولت رئیسی خبر داد.
ماجرای پاداش حواله خودرو برای بازیکنان تیم ملی، جنجال‌های زیادی را در فضای فوتبال ایران ایجاد کرده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل افشا کرد که نمی‌دانست نیمار مصدوم است و در جریان بازی متوجه آسیب دیدگی او شده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل افشا کرد که نمی‌دانست نیمار مصدوم است و در جریان بازی متوجه آسیب دیدگی او شده است.
محمد نصرتی مدافع سابق پرسپولیس می‌گوید در جام جهانی ۲۰۰۶ علی دایی شرایط مناسبی نداشت.
آخرین نامه ساعت یک بعد از ظهر دوشنبه به فدراسیون رسید و ما این نامه را در اختیار کمیته بدوی قرار دادیم. تا ساعت 10 شب منتظر بودیم که جواب نامه را بدهند ولی ساعت 10 شب بدون پاسخ فدراسیون فوتبال را ترک کردند
برانکو ایوانکوویچ سرمربی پیشین پرسپولیس و تیم ملی می‌گوید: سرمربی تیم ملی عمان هستم و در ماه فوریه قراردادم را به مدت دو سال دیگر تمدید کردم و بنابراین تا سال ۲۰۲۴ قرارداد دارم.
در روز جاری شاخص­ کل و هموزن به ترتیب با منفی ۰.۱ درصد و ۰.۳۶ درصد به کار خود پایان دادند، اما از طرفی از شدت عرضه روز جاری نسبت به شدت عرضه روز گذشته کاسته شد. با این شرایط فردا بازار سرمایه به کدام سمت می رود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ