سرپرست وزارت خارجه دولت موقت طالبان در افغانستان امروز در تماسی تلفنی با لاوروف گفت: درباره انفجار نزدیک سفارت روسیه در کابل تحقیقات انجام می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد: حمله به پل کریمه از سوی رژیم کی‌یف طرح‌ریزی شده است.
حسن عباسی فرماندار مهاباد درباره صدای انفجار در این شهرستان اظهار داشت: علف‌های هرز حاشیه پادگان مهاباد دچار حریق شده و در پی این آتش سوزی محدود، تعدادی از مین‌های قدیمی مابین حصار‌های حفاظتی پادگان منفجر می‌شوند.
رئیس‌جمهور ترکیه معتقد است شفاف سازی ابعاد انفجار نیروگاه برق آبی کوخوفکا، نیازمند تحقیقات بین‌المللی است.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد کشورهای غربی عادت دارند در هر اتفاقی روسیه را مقصر جلوه دهند.
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل گفت: مسکو خواستار تشکیل جلسه شورای امنیت سازمان ملل در رابطه با تخریب نیروگاه برق آبی کاخوفسکایا خواهد شد.
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در بیانیه‌ای اعلام کرد که انفجار سد نوا کاخوفکا باعث کاهش ۵ سانتی متری آب خنک کننده در مخزن نیروگاه زاپروژیا شده است.
برخی رسانه‌ها از وقوع یک انفجار نزدیک ساختمان پنتاگون در واشنگتن دی‌سی خبر می‌دهند؛ این در حالیست که وزارت دفاع آمریکا تا کنون این موضوع را تأیید یا رد نکرده است.
مدیرکل آموزش همگانی جمعیت هلال احمر، درباره آسیب‌های پنهان انفجار مواد محترقه در آستانه چهارشنبه سوری توضیحاتی داد و گفت: مراقب بالن آرزوها باشید.
دانمارک، سوئد و آلمان می گویند نمی توانند مهلتی برای کاوش در انفجارهای نورد استریم تعیین کنند.
رئیس پایگاه اطلاعات لرزه‌ای کشوری با بیان اینکه در قسمت غربی و شمال غرب کشور نیز گسل‌های زاگرس را داریم، گفت: این گسل‌ها فعالیت‌های گسلی کاملا جُنبایی دارند که باعث ایجاد زمین‌لرزه‌های متعدد می‌شود. در واقع ایران، یک کشور لرزه‌خیز است و دلیل اصلی این مساله همان فعالیت‌های تکتونیکی ناشی از فعالیت گسل‌های مختلف در جای‌جای کشور است.
سفیر آمریکا در ناتو مدعی شد که ادعاهای مربوط به نقش این کشور در انفجارهای نورد استریم صحت ندارد.
سخنگوی وزارت خارجه اوکراین دوشنبه (۳۰ ژانویه، ۱۰ بهمن) گفت وزارت خارجه اوکراین درباره دلایل انفجار در یکی از تاسیسات وزارت دفاع ایران در اصفهان اطلاعی ندارد.
منابع لبنانی اعلام کردند که قاضی تحقیق درباره پرونده انفجار بندر بیروت، تصمیم به ازسرگیری تحقیقات در این مورد گرفته است.
رسانه‌های ترکیه درباره جزئیات این انفجار اعلام کردند که انفجار ناشی از انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در مسیر عبور نیرو‌های ضد شورش پلیس ترکیه در جاده دیار بکر به «ماردین» بوده است.
منابع محلی ترکیه از وقوع انفجار و آتش سوزی در شهر بندری «سامسون» واقع در شمال این کشور و سواحل دریای سیاه خبر دادند.
منابع محلی ترکیه از وقوع انفجار و آتش سوزی در شهر بندری «سامسون» واقع در سواحل دریای سیاه خبر دادند.
منابع خبری بامداد چهارشنبه از وقوع انفجار در نزدیکی مرزهای عراق و سوریه خبر دادند.
منابع نزدیک به ائتلاف متجاوز سعودی مدعی شدند که جنبش انصارالله موشک های بالستیک به سمت شهر مأرب شلیک کرده است.
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس افزود: در این جلسه همچنین گزارشی از سوی دادستان کل کشور در خصوص اتفاق زندان اوین به سمع و نظر اعضای کمیسیون رسید و با توجه به بررسی مستندات، اقدام صورت گرفته از داخل خود زندان و به صورت برنامه‌ریزی شده و از قبل طراحی شده رخ داده است.
یکی از مقامات ارشد وزارت کشور اوکراین، به نتایج تحقیقات روسیه درباره انفجار پل کریمه واکنش نشان داد.
سوئد اعلام کرد که نتایج تحقیقات خود درباره انفجارهای رخ‌داده در خطوط لوله نورد استریم را در اختیار روسیه قرار نخواهد داد.
خبرگزاری دولتی اوکراینی «اونیان» در حساب تلگرامی خود اعلام کرد که صبح امروز صدای چهار انفجار در کی یف شنیده شد و گزارش‌هایی نیز درباره عملکرد پدافند هوایی ارتش اوکراین در استان کی یف انتشار یافت.
پس از گزارش رسانه‌ها درباره حمله راکتی به پایگاه آمریکا در میدان نفتی «العمر» واقع در شرق سوریه، منابع خبری گزارش دادند که در انبار‌های تسلیحاتی آمریکا در شمال شرق سوریه نیز چند انفجار به وقوع پیوسته است.
رئیس جمهور فرانسه امروز در سالروز انفجار بندر بیروت، از اینکه تحقیقات درباره انفجار بندر بیروت در سال ۲۰۲۰ چند ماه است که متوقف شده، ابراز تاسف کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ