نائب رئیس شورای امنیت ملی روسیه نسبت به هدف قرار دادن سامانه های پدافند پاتریوت در صورت اقدام ناتو برای ارسال آن به اوکراین هشدار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: تاسیسات صنایع نظامی اوکراین هدف قرار گرفت.
نائب رئیس شورای امنیت روسیه به ناتو درباره هدف قرار دادن خاک روسیه هشدار داد.
روسیه نسبت به عبور و مرور کشتی‌ها از دریای سیاه هشدار داد.
فرمانده نظامی ارشد سابق ناتو مدعی شد، رئیس گروه واگنر حداکثر ۹۰ روز دیگر زنده می‌ماند و هدف انتقام‌خواهی رئیس‌جمهور روسیه قرار خواهد گرفت.
رئیس جمهور روسیه در نشست دیروز با هیئت آفریقایی که با هدف میانجی‌گری مذاکرات صلح بین مسکو و کی‌یف راهی روسیه و اوکراین شده است، از توافقی پرده برداشت که کی‌یف به آن پایبند نماند!
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: محل برنامه‌ریزی حملات تروریستی علیه روسیه هدف قرار گرفت.
با اعلام اینکه رئیس‌جمهور روسیه بار دیگر هدف حمله پهپادهای انتحاری قرار گرفته، مسکو و کی‌یف همدیگر را متهم می‌کنند و گمانه‌زنی‌ها درباره انگیزه‌های وقوع این رویداد هم افزایش یافته است.
سپهبد قرنی در اواخر سال۵۷ حمله عراق را پیش‌بینی می‌کرد و نگران شایعاتی بود که درآن روز‌ها درباره تضعیف و حتی انحلال ارتش به گوش می‌رسید که ارتش ایران از هر سو هدف قرار گرفته بود. قرنی یک برنامه همبستگی مردم با ارتش ترتیب داد. سربازان در خیابان‌های پایتخت رژه می‌رفتند و شعارمی‌دادند: «ارتش فدای مردم» و گروهی از مردم در پاسخ آن‌ها می‌گفتند: «مردم فدای ارتش.» هدف سرلشکر قرنی از این کار بردن ارتش به میان مردم و بالا بردن روحیه سربازان بود.
برلین در مورد مسائل مربوط به کارکنان سفارتخانه‌ها با مسکو در تماس و ارتباط نزدیک است.
سخنگوی وزارت خارجه چین تاکید کرد: روابط پکن با روسیه طرف سومی را هدف قرار نمی دهد و از طرف سومی هم تاثیر نمی پذیرد.
معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل درباره تشدید تنش ها در شبه جزیره کره به صورتی که اوضاع از کنترل خارج شود، هشدار داد.
کاخ کرملین امروز(چهارشنبه) اتهامات پریشتینا درباره آتش‌افروزی روسیه با هدف ایجاد هرج و مرج در حوزه بالکان را رد کرد.
وزیر امور خارجه روسیه با اشاره به تهدیدات مسئولان آمریکایی درباره هدف قرار دادن سر کرملین آنرا به منزله تهدید به ترور پوتین دانست.
با تکرار برخی فضاسازی‌ها ادعا شده است که ایران از ماه آگوست گذشته صد‌ها پهپاد به روسیه منتقل کرده که از آن‌ها برای هدف قرار دادن غیرنظامیان در اوکراین و تخریب زیرساخت‌های این کشور استفاده می‌شود.
کولونا در اظهاراتی علیه ایران گفت: اگر هدف(ایران) این است که از ما باج‌خواهی کند، این رویه اشتباهی برای کنار آمدن با فرانسه است.
معاون وزیر خارجه روسیه امروز در سخنانی از برگزاری نشست نمایندگانی از روسیه و آمریکا با هدف مذاکره پیرامون پیمان «استارت نُو» در اواخر نوامبر یا اوایل دسامبر سال جاری در قاهره خبر داد.
دیمیتری کولبا وزیر خارجه اوکراین ادعا کرد که به ایران از مجاری دیپلماتیک درباره عواقب ارسال محموله‌های جدید پهپاد‌های تهاجمی و موشک‌های بالستیک به روسیه اطلاع داده شده است.
ناتو در بحبوحه تشدید تنش‌ها با روسیه درباره جنگ اوکراین، رزمایش اتمی خود را با هدف تقویت توانمندی‌های بازدارندگی این ائتلاف نظامی امروز(دوشنبه) آغاز می‌کند.
زرادخانه هسته ای روسیه در حال حاضر شامل ۵ نوع موشک قاره پیما است که در اختیار نیروهای استراتژیک روسیه قرار دارند و ۱ هزار و ۱۸۵ کلاهک هسته ای به آنها اختصاص داده شده است.
بنا به اعلام یک نشریه آلمانی، دولت برلین از مدتها قبل هشداری در خصوص هدف قرار گرفتن احتمالی خطوط لوله گازی روسیه دریافت کرده است.
سرپرست وزارت خارجه دولت موقت طالبان در افغانستان امروز در تماسی تلفنی با لاوروف گفت: درباره انفجار نزدیک سفارت روسیه در کابل تحقیقات انجام می شود.
درحالی که روسیه عدم صادرات گاز به اروپا را ناشی از مشکلات فنی عنوان می کند، دولت های اروپایی آن را اقدامی در مقابله با تحریم های غربی می دانند.
ولادیمیر پوتین در یک گردهمایی به دانش آموزان روس در منطقه کالینینگراد روسیه بیان کرد: یک حصار ضد روسی در حال شکل گیری در خاک اوکراین است که روسیه را تهدید می‌کند. از بین بردن این حصار هدف عملیات ویژه در اوکراین است.
مقامات اوکراین اخیرا درباره بازپس‌گیری شبه‌جزیره کریمه از روسیه با استفاده از تسلیحات نظامی آمریکا سخن گفته‌اند. این اظهارات با واکنش تند روسیه مواجه شده است. چندی قبل «وادیم اسکیبیتسکی» سخنگوی اطلاعات نظامی اوکراین هشدار داد که احتمال دارد این کشور با استفاده از موشک‌های آمریکایی، شبه‌جزیره کریمه را هدف قرار دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ