برلین در مورد مسائل مربوط به کارکنان سفارتخانه‌ها با مسکو در تماس و ارتباط نزدیک است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دروازه‌بان پرسپولیس از درخواست خود برای حضور گلر تیم امید ایران در جمع سرخ پوشان خبر داد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: در دیدارهایی که با همتا و مقامات ارشد پاکستان خواهیم داشت، درباره موضوعات سیاسی، اقتصادی و مسائل مرزی و گردشگری گفتگو می‌کنیم.
دیپلمات های ارشد روسیه و سوریه درباره مسائل منطقه ای و روابط دوجانبه مسکو و دمشق گفتگو کردند.
مشاور امنیت ملی آمریکا و رئیس کمیسیون روابط خارجی کمیته مرکزی چین درباره مسائل بین‌المللی گفتگو کردند.
سالیوان با اشاره به اینکه بایدن روزانه مسائل مربوط به برجام را پیگیری می‌کند، ادعا‌ها درباره ماهیت برنامه هسته‌ای ایران را تکرار کرده و گفت: برنامه ایران پیشرفت چشمگیری داشته است. این یک خطر واقعی برای امنیت منطقه و امنیت جهانی و در واقع برای ایالات‌متحده امریکا است. ما به اقدامات خود ادامه می‌دهیم تا ایران را از دستیابی به سلاح هسته‌ای بازداریم و سپس به دنبال راه‌حلی دیپلماتیک باشیم که این موضوع را در مسیر بلندمدت ثبات قرار دهد.»
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: رفراندوم درباره مسائل اساسی کشور است و زمانی که یکی از موضوعات و مسائل کلان کشور دچار چالش شود، رفراندوم برگزار می‌شود.
یک کارشناس مسائل درباره سفر رهبر چین به روسیه گفت: روسیه و اوکراین علاقه زیادی به تداوم درگیری‌ها ندارند و این مساله ممکن است نگاه آن‌ها را به هر طرح صلحی ترغیب کند.
امیرعبداللهیان تاکید کرد: در حوزه منطقه‌ای گام‌های خوبی برداشته شده و در حال پیگیری است. روابط با عربستان در جهت طبیعی حرکت می‌کند و بزودی با همتای سعودی خود دیدار و فعالیت سفارتخانه‌ها از سر گرفته خواهد شد.
بنده خیلی نگرانم و فکر می‌کنم یک کرونای صد برابر جنسی داریم. آن موقع نمی‌دانم می‌خواهند چکار کنند. اکنون همه نگران وضعیت اقتصادی هستند، اما نمی‌دانند اوضاع چه خبر هست! بچه‌های ما دارند از بین می‌روند. من مراجعه‌کننده ۷ ساله دارم که پورن نگاه می‌کند! بنده از مراجعان و معلمان می‌فهمم. می‌گویند: خانم دکتر چکار کنیم؟ گروه‌های ترنس و همجنس‌گرایی که در همین جامعه تشکیل می‌شود.
وزیر امور خارجه کشورمان و چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه، در گفتگوی تلفنی آخرین تحولات روابط دوجانبه و موضوعات مهم منطقه‌ای مورد گفتگو وتبادل نظر قرار گرفت.
وزیر امور خارجه کشورمان و چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه، در گفتگوی تلفنی آخرین تحولات روابط دوجانبه و موضوعات مهم منطقه‌ای مورد گفتگو وتبادل نظر قرار گرفت.
وزرای دفاع ترکیه و آمریکا درباره مسائل دفاعی و امنیتی گفتگو کردند.
فواد حسین وزیرخارجه عراق در کنفرانس گفتگوی منامه درباره مسائل مختلف ابراز نظر کرد و از تلاش عراق برای بهبود روابط دیپلماتیک با همه کشورهای جهان سخن گفت.
دفتر آیت الله سیستانی در ارتباط با ابراز نظر در مسائل سیاسی اطلاعیه ای صادر کرد.
دفتر آیت الله العظمی سیستانی اعلام کرد: آقای سیستانی (مد ظله) نماینده‌ای جهت ابراز نظر در مسائل سیاسی ندارند. هر گونه موضع گیری سیاسی معظم له از راه این کانال اطلاع رسانی می‌شود.
وزیر امور خارجه آمریکا با رئیس امارات متحده عربی درباره مسائل منطقه ای گفتگو کرد.
سران قوا اعلام کردند: امروز دشمن تلاش می‌کند فعالیت مراکز علمی و پژوهشی و فضای تولید و خدمت به مردم با وقفه و مانع روبرو شود و روند پیشرفت کشور را متوقف سازد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی مهلت ۱۵ روزه برای اظهارنظر شورای فقهی در خصوص مسائل بانکداری که توسط رئیس کل به این شورا ارجاع شده، را تعیین کردند.
وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد باکو و ایراوان درباره مسائل اصلی توافق صلح به توافق رسیدند.
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی از دیدار و گفتگوی خود با مدیر سازمان انرژی اتمی ایران خبر داد.
شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر در اظهاراتی گفت که با اولاف شولتس، صدراعظم آلمان درخصوص مسائل منطقه‌ای و بین المللی رایزنی کردم و بر حل اختلافات از طریق گفتگو و دیپلماسی تاکید کردیم.
رسانه‌های ژاپن اعلام کردند که نخست‌وزیر این کشور برای رایزنی درباره مسائل امنیتی در شرق آسیا، به‌زودی با رئیس‌جمهور آمریکا دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.
اولیانوف دیپلمات ارشد روسیه در وین با انتشار یک تصویر در صفحه توئیتر خود نوشت که امروز دوشنبه با نماینده جدید ایران در وین دیدار و درباره یکسری از مسائل مرتبط با مرحله نهایی مذاکرات وین گفتگو کرده است.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با وزیر خارجه ترکیه، حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه و کشتار کودکان بیگناه فلسطینی را به شدت محکوم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ