کابینه ترکیه قرار است در مورد پروژه هاب گازی پیشنهادی رئیس جمهور روسیه تصمیم گیری کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه ترکیه به موضع گیری درباره سوریه و جنگ اوکراین و روابط با یونان پرداخت.
سفارت ترکیه در پاریس با انتشار بیانیه‌ای به شهروندان خود نسبت به سفر و تردد در فرانسه هشدار داد.
سفارت ترکیه در پاریس با انتشار بیانیه‌ای به شهروندان خود نسبت به سفر و تردد در فرانسه هشدار داد.
هاوارد آیزنستات، کارشناس مسائل ترکیه در دانشگاه لورنس و اندیشکده پروژه دموکراسی خاورمیانه در واشنگتن به خبرگزاری فرانسه می‌گوید: «نمی‌توانم با اطمینان به نتایج این نظرسنجی‌ها نگاه کنم. بسیاری از تحلیلگران خارجی تصور می‌کنند فقط به این دلیل که اوضاع اقتصادی خراب است، رای‌دهندگان نظرشان را تغییر می‌دهند، اما الزاما این گونه نیست. تصور من این است که بخش بزرگی از رای‌دهندگان حزب عدالت و توسعه، بعد از اینکه اندکی روی گزینه‌های دیگر فکر کردند، دوباره به این حزب بر می‌گردند.»
آمریکا می‌گوید این کشور از موافقت رئیس‌جمهور اردوغان برای الحاق فنلاند به ناتو استقبال می کند.
سخنگوی وزارت خارجه ترکیه اعلام کرد که در گزارش وزارت خارجه آمریکا درباره تروریسم، مبارزه‌ آنکارا با گروه‌ های تروریستی عامدانه تحریف شده است.
نخست وزیر سوئد امروز اعلام کرد: استکهلم پنجشنبه هفته جاری درباره توافقات با ترکیه در ارتباط با پیوستن به ناتو تصمیم نهایی را اتخاذ می‌کند.
رئیس جمهور فنلاند می گوید ترکیه باید هر چه زودتر درباره عضویت این کشور و سوئد تصمیم گیری نماید.
وزیر کشور ترکیه امروز به تشریح جدیدترین موضوعات مربوط به زلزله شدید در این کشور پرداخت.
وزیران دفاع ترکیه و اندونزی در جریان دیداری در آنکارا، سند اجرای همکاری نظامی میان دو کشور به امضا رساندند.
وزیر امور خارجه ترکیه گفت که نگرانی آنکارا درباره حمایت سوئد و فنلاند از سازمان های تروریستی، واقعی است و سوئد باید گام های ملموسی در این زمینه بردارد.
وزیر امور خارجه ترکیه اعلام کرد که سیاست توازن واشنگتن در مورد روابط با آنکارا و آتن در حال به هم خوردن است.
سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه ابراز امیدواری کرد که آتش بس اعلامی از سوی روسیه در اوکراین تمدید شود.
وزرای خارجه ترکیه و روسیه‌ درباره بحران سویه به صورت تلفنی گفتگو کردند.
وزیر دفاع ترکیه در ارتباط با نشست سه‌جانبه دیروز در مسکو گفت: بر لزوم یافتن راه‌ حلی فراگیر برای حل موضوع سوریه تاکید کردیم.
وزیر خارجه سوئد می گوید کشورش اقدامات لازم را در راستای توافق های دو جانبه با ترکیه بر سر استرداد نیروهای تروریستی صورت داده است.
وزرای خارجه ایران و ترکیه درباره آخرین وضعیت تحولات مرزی و درگیری‌های نظامی بین دو کشور ترکیه و سوریه بحث و تبادل نظر کردند.
وزیر دارایی ترکیه در آنکارا با وزیر بازرگانی عربستان سعودی دیدار و اعلام کرد که با وی درباره توسعه روابط اقتصادی دو کشور به توافق دست یافته‌ است.
«دیمیتری پسکوف» گفت که سطح روابط روسیه و ترکیه در حدی است که به دو کشور امکان می دهد تا اختلافات خود را درباره سوریه از طریق گفتگو حل کنند.
دولت ترکیه نشست امنیتی را با موضوع تسلیح جزایر واقع در دریای اژه برگزار می کند.
وزیر دفاع ترکیه اعلام کرد که ۶۵۶ هزار و ۳۴۹ تُن غلات از بنادر اوکراین به بازارهای جهانی منتقل شده و بیش از ۲۵ میلیون تن غلات نیز در اسرع وقت ارسال خواهد شد.
بنا به گفته وزیر دادگستری ترکیه، این کشور درخواست های خود را برای موافقت با الحاق سوئد و فنلاند به ناتو تکرار کرده است.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه موضوعات اصلی مورد بحث در گفتگوی روسای جمهور این کشور و ترکیه را اعلام کرد.
این نوع فضاسازی‌ها که ریشه در ترکیب غریبی از سیاست، حسادت، رذالت و گره‌های شخصیتی دارند، منحصر به فرهادی هم نیست و هدفش تخریب مداوم چهره‌های موجه و معتبر ملی هستند که داخل ایران فعالیت هنری رسمی می‌کنند. در این فرایند تخریب، با القای نکاتی درباره هنرمند مانند بی‌اقبالی مردمی، مزدوری اهل قدرت، بی‌اعتنایی به درد مردم، رفتار ضداجتماعی و … قرار است او را از کار در کشورش منصرف کنند و به وادی‌هایی سوق دهند که دیگر نه نشانی از خودش باشد و نه هنرش و صرفا تبدیل به ابزاردست و شومنی برای شعارهای مرده باد زنده باد شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ