کارشناس فوتبال با بیان اینکه، استقلال سخت‌ترین روزهای خود را سپری می‌کند گفت: با فرصت طلایی که در فصل نقل و انتقالات از دست رفت سرپرست باشگاه و معاونانش به استقلال خیانت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: قرآن‌سوزی و هتک حرمت به ساحت قرآن کریم نمی‌تواند مانع رشد و توسعه گرایش نسبت به اسلام و قرآن شود.
معاون اجتماعی قوه قضائیه گفت: سیمای بدون بزک مدعیان حقوق بشر عیان و نمایان شده و قطعاً جهان اسلام و همه آزادی‌خواهان در برابر این جنایت آرام نخواهند نشست.
معاون نخست‌وزیر روسیه از احتمال از سرگیری رفت و آمد خودروها از طریق پل کریمه در ساعات آینده خبر داد.
کریمی و معاونش به استقلال خیانت کردند/ نمایش «بیرانوند» مسخره بود!
علی خطیر معاون پیشین باشگاه استقلال، امشب به عنوان مدیرعامل جدید آبی پوشان انتخاب خواهد شد.
مربی محبوب پرسپولیس در این فصل در پست همیشگی روی نیمکت تیمش نخواهد بود.
معاون وزیر ورزش از انتخاب جانشین حجت کریمی برای مدیریت باشگاه استقلال خبر داد.
علی امیری با ارسال نامه ای به حجت کریمی، استعفای خود را از سمت قائم مقامی باشگاه استقلال اعلام کرد.
معاون ورزشی استقلال می گوید که با وجود مذاکره با لوپز کارو، همچنان گزینه ایرانی اولویت حجت کریمی است و نام سرمربی نیز تا ساعات پایانی شنبه اعلام می شود.
محسن کریمی، معاون امور بین‌الملل بانک مرکزی، درخصوص برنامه‌های اجلاس پایاپای آسیایی بیان کرد که ظرفیت خوبی برای دلارزدایی در اتحادیه پایاپای آسیایی شناسایی شده است، خوشبختانه دبیرخانه اتحادیه در بانک مرکزی ایران است و از سال گذشته در اجلاس پنجاه این اتحادیه مصوب شد که جمهوری اسلامی ایران میزبان اجلاس پنجاه و یکم این اتحادیه باشد.
معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که تغییرات در هیئت مدیره پرسپولیس و استقلال با هماهنگی وزارت اقتصاد انجام می‌شود.
معاون فنی مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت ضمن تشریح علائم ابتلا به تب کریمه کنگو، گفت: تب کریمه کنگو از بیماری‌هایی است که هر سال تعدادی از موارد آن مشاهده می‌شود و بنابراین باید موازین بهداشتی را جهت پیشگیری از این بیماری رعایت کرد.
سمنان- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان سمنان، گفت: همزمان با سراسر کشور بزرگترین محفل دانش‌آموزی انس با قرآن، ویژه ماه رمضان و با حضور دانش آموزان سمنانی برگزار شد.
محمود کریمی بیرانوند – معاون اشتغال وزیر کار از وجود ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار بیکار در کشور بر اساس اعلام مرکز آمار ایران خبر داده و می‌گوید: ۴۰ درصد از این تعداد جمعیت بیکار را جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی تشکیل می‌دهند.
معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به نمایندگی از این وزارتخانه در سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم شرکت کرده است.
معاون اول رئیس جمهور در پیامی درگذشت استاد کریمی مراغه‌ای را تسلیت گفت.
معاون شورای امنیت روسیه می‌گوید که واکنش مسکو به حملات احتمالی کی‌یف به شبه‌جزیره کریمه یا هر منطقه دیگر در «دل» قلمرو روسیه، بسیار سخت و کوبنده خواهد بود.
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور بیانیه‌ای اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد را محکوم کرد.
خدیجه کریمی،‌ مدیر کل امور بین‌الملل معاونت زنان و خانواده جمهوری اسلامی ایران در نشست ویژه شورای حقوق بشر سازمان ملل که منجر به صدور قطع‌نامه ضد ایرانی شد، نطقش را گم کرد!
اسلامشهر- معاون اجرایی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مترو باید کردیدور انتقال جنوب و جنوب غرب استان تهران را پوشش دهد، گفت: مترو اسلامشهر در طرح نهایی تا بهارستان و رباط کریم ادامه می یابد.
معاون نخست وزیر روسیه امروز و ساعاتی پس از وقوع انفجار در پل کریمه اعلام کرد: عبور و مرور ریلی در پل کریمه از سر گرفته شد.
گلایه علی کریمی از مهدی محمدنبی نایب‌رئیس فدراسیون و افشاگری از عدم صدور مجوز حضور او برای حضور در تیم منتخب جهان در سال 88
فعال سیاسی اصولگرا در توئیتر از معاون اول رئیس جمهور انتقاد کرد.
رقابت کسب پرافتخارترین لژیونر اروپایی در سال‌های آینده هم قطعا بین سردار آزمون، مهدی طارمی و صادق محرمی ادامه خواهد داشت. قهرمانی در لیگ‌های اروپایی افتخار بزرگی است که به غیر از چهار بازیکن فوق نصیب علی دایی، علی کریمی، وحید هاشمیان، کریم انصاری‌فرد، مسعود شجاعی و اشکان دژاگه هم شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ