فعال سیاسی اصولگرا در توئیتر از معاون اول رئیس جمهور انتقاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تازه‌ترین خبری که در این بین مطرح شده این است که استقلالی‌ها ریکاردو سا پینتو پرتغالی را متهم به «دائم‌الخمری» کرده و او را گزینه دلال‌ها دانسته‌اند. این اظهاراتی است که حجت کریمی، پس از انتقاد ریکاردو سا پینتو، با انتشار یک استوری مطرح کرده است.
خبرگزاری میزان، رسانه‌ی رسمی قوه قضاییه در گزارشی اعلام کرد؛ فردی به نام لیلا کریمی، خواهر علی کریمی به دلیل سوء استفاده و کلاهبرداری این فوتبالیست سابق از او، از ۱۷ ماه قبل در زندان است. یعنی زمان بازداشت و انتقال خواهر کریمی به حبس، به پیش از ناآرامی‌های سال گذشته بازمی گردد، اما این خبر تاکنون مسکوت مانده بود.
محمود کریمی، مداح، برای بار چندم در مداحی خود عملکرد دولت و مجلس را مورد انتقاد قرار داد و در شب تولد امام رضا در شعر خود گفت: شادی ما، نه تأیید مجلسه، نه تأیید دولته، تولد امام رضاست.
عده زیادی از هواداران رئال مادرید به دلیل آنچه انفعال کریم بنزما به عنوان کاپیتان تیم در درگیری‌های دیدار مقابل والنسیا می‌دانند از او انتقاد کردند.
رئیس سازمان لیگ با انتقاد از سرپرست باشگاه استقلال، تاکید کرد که حجت کریمی صورتجلسه برگزاری بازی پرسپولیس - پیکان در ورزشگاه آزادی را امضا کرده است.
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ با انتقاد از سرپرست باشگاه استقلال، تاکید کرد که حجت کریمی صورتجلسه برگزاری بازی پرسپولیس - پیکان در ورزشگاه آزادی را امضا کرده است.
کنعانی افزود: متاسفانه فرانسه به بهانه دفاع از اصل آزادی بیان، واکنش مسلمانان علیه اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و اعتقادات دینی خود را هجمه علیه لائیسیته می داند، اما فراموش کرده که مقابله با انتقاد از رژیم صهیونیستی، نوعی نقض مسلم اصل آزادی بیان است.
کریم بوستانی در آخرین روزهای 70 سالگی، همچنان یک چهره فعال در فوتبال ایران محسوب می‌شود و در نفت مسجدسلیمان کار خود را ادامه می‌دهد.
کریم بوستانی در آخرین روزهای 70 سالگی، همچنان یک چهره فعال در فوتبال ایران محسوب می‌شود و در نفت مسجدسلیمان کار خود را ادامه می‌دهد.
کریمی، تولیدکننده محصولات حجاب گفت: در فیلم‌های تلویزیونی از لباس‌های متعارف کمتر استفاده می‌شود. همیشه در سریال‌ها خانمی که مشکل فقر دارد، پوشش چادر دارد. در سریال‌های تلویزیون شاهد لباس‌های جلوباز و بدون دکمه هستیم. با این شرایط نمی‌توانیم تولیدکننده لباس را قانع کرد که لباس متعارف تولید کند.
رباط کریم- رئیس شورای اسلامی شهر پرند از نحوه آمارگیری و بازشماری جمعیت در این شهر انتقاد کرد.
سیدمحمود رضوی، مشاور فرهنگی هنری قالباف با نوشتن توئیتی انتقاد تندی از علی کریمی کرده است.
خبرگزاری فارس با انتشار برخی استوری‌های اخیر علی کریمی، از او انتقاد کرد.
در پی انتشار مطلبی مبنی بر دوران حضور علی کریمی در شالکه خوانندگان ورزش سه با ارسال پیامهایی خواستار انتشار نکاتی بیشتر از این انتقال شدند.
رباط کریم- جانشین فراجا با انتقاد از صدا و سیما گفت: مردم اعتراض دارند که چرا افرادی که به کشور و بیت المال خیانت کردند، در صفحه زنده صدا و سیما می‌آورید.
انتقاد باقری از حمله حسن عباسی به علی کریمی
روزنامه دولتی ایران در مطلبی کوتاه از فعالیت‌های علی کریمی انتقاد کرد.
می‌گویند کریمی به عنوان یک فوتبالیست بهتر است بیشتر سکوت کند تا مبادا با حرفی نسنجیده اوضاع را خراب نکند جوری برخورد می‌کنند که انگار هر کس نسبت به هر چیزی پیرامون مسائل مملکت معترض است یا انتقاد دارد باید دکترای علوم سیاسی یا اجتماعی داشته باشد. مگر بقیه مردم که تحت فشار هستند و نسبت به برخی رویه‌ها انتقاد دارند همه فیلسوف هستند؟ مگر آن فردی که زیر بار گرانی خمیده شده و از قیمت ماست و گوشت شاکی است، دکترای اقتصاد دارد؟
علی کریمی با انتشار یک استوری انتقادی و انتشار بخشی از گزارش تحقیق و تفحص مجلس از فولاد مبارکه، تایید صلاحیت مهدی تاج را زیر سوال برده و به آن انتفاد کرده است
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ارتباط دادن موضوع بولتون به بحث مذاکرات و توافق احتمالی هم که خیلی به آن پرداخته می‌شود، خیلی جایگاهی ندارد.
رسانه یونانی نوشت: کریم انصاری فرد و احسان حاج صفی دو بازیکن آ. اک به دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران انتقاد کردند و به نظر می‌رسد این انتقاد عواقب سختی برای آن‌ها خواهد داشت.
معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا گفت: خودروهای ناقص در گروه سایپا از ابتدای سال جاری از موجودی حدود ۴۳ هزار دستگاه به کمتر از هشت‌هزار و ۲۰۰ دستگاه رسید.
رقابت کسب پرافتخارترین لژیونر اروپایی در سال‌های آینده هم قطعا بین سردار آزمون، مهدی طارمی و صادق محرمی ادامه خواهد داشت. قهرمانی در لیگ‌های اروپایی افتخار بزرگی است که به غیر از چهار بازیکن فوق نصیب علی دایی، علی کریمی، وحید هاشمیان، کریم انصاری‌فرد، مسعود شجاعی و اشکان دژاگه هم شده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در توئیتی از عملکرد "مخبر"انتقاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ