معاون وزیر ورزش از انتخاب جانشین حجت کریمی برای مدیریت باشگاه استقلال خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال اسلوونی در آخرین بازی خود در جام واگنر مقابل فرانسه شکست خورد.
عنبری خاطرنشان کرد: مثلاً اگر شرکتی بودجه را تا مدت زمان مشخصی ارائه ندهد، پیش بینی کرده ایم که اعطای پاداش به اعضای هیئت مدیره‌ی آن شرکت برای آن سال ممنوع است، مجمع می‌تواند رئیس و مدیرعامل را عزل کند، انتصاب و به کارگیری مدیران عزل شده نیز تا یک سال ممنوع است. از این جنس احکام تا کنون در شرکت‌های دولتی وجود نداشته است.
باشگاه استقلال اعلام کرد که مراسم معارفه جواد نکونام فردا برگزار می شود.
مدیرعامل استقلال بالاخره یک تصمیم درست گرفت؛ او برخلاف روزهای گذشته برای انتخاب سرمربی جدید وعده نداد و از هواداران برای انتخاب گزینه اصلح زمان خواست.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال استوری عجیبی را منتشر کرده است.
عضو فراکسیون وفاء به مقاومت لبنان وابسته به حزب الله بر ضرورت آغاز گفتگوهای ملی و انتخاب رئیس جمهور این کشور در سریع ترین زمان ممکن تاکید کرد.
آئورلیو دی‌لورنتیس، رییس باشگاه ناپولی از هواداران تیم خواست برای پیدا شدن جانشین لوچانو اسپالتی صبر به خرج دهند.
سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای برنامه زمان‌بندی نام نویسی و انتخاب رشته پذیرش دانشگاه جامع علمی کاربردی در مهر ماه سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
از نامه رسمی سازمان خصوصی‌سازی برای برگزاری مجمع عمومی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس رونمایی شد.
با اعلام مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال زمان انتخاب سرمربی جدید تیم امید مشخص شد.
اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال پس از استعفای علی فتح الله زاده که برای دومین بار در چند هفته اخیر رخ داد، جانشین مدیرعامل این باشگاه را تا زمان برگزاری مجمع انتخاب کردند.
اعضای هیات مدیره و مدیرعامل جدید دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بعد از دربی انتخاب و معرفی خواهند شد.
سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی گفت: از ابتدای سال آینده، فراخوان ثبت نام را انجام خواهیم داد و اگر مشکلی ایجاد نشود سعی داریم انتخابات را نیمه اول تیر برگزار کنیم.
زمان انتخاب محل برگزاری المپیک زمستانی 2030 مشخص شد.
احسان اصولی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال سرانجام تاریخ دقیقی درباره زمان انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال اعلام کرد.
بنابر اطلاع «تابناک» به تعداد قابل توجهی از مدیران پیشنهاد مدیرعامل شده اما هیچ‌کدام از این گزینه‌های مطلوب حاضر به پذیرش مدیرعاملی خانه سینما نشدند و هیات مدیره روی دیگر گزینه‌ها به توافق نمی‌رسیدند و به همین دلیل انتخاب مدیرعامل جامعه اصناف سینمای ایران به درازا کشید. در شش ماه اخیر که خانه سینما فاقد مدیرعامل بود، مدیرعامل پیشین خانه سینما اسناد مالی را امضاء می‌کرده، تا امور صنف بر روی زمین نماند.
سخنگوی فدراسیون فوتبال از معرفی سرمربی تیم ملی تا ۲۰ اسفند خبر داد و در پاسخ به انتقاداتی که درمورد روش فدراسیون مطرح شده، گفت: از نظر ما این روش کاملا درست بود و بعدا در موردش صحبت می‌کنیم.
معاون فنی آماری سازمان سنجش آموزش کشور همچنین تاکید کرد: نتایج اولیه آزمون ارشد نیز نیمه دوم خردادماه اعلام می‌شود و کار انتخاب رشته داوطلبان همان خردادماه شروع و اواخر خردادماه نیز نتایج رشته‌های دارای شرایط خاص و آزمون‌های عملی منتشر می‌شود. آزمون اولیه داوطلبان نیز تیرماه برگزار خواهد شد.
فدراسیون فوتبال در هفته آتی جلسه سرنوشت سازی را برای انتخاب سرمربی تیم ملی برگزار خواهد کرد.
دبیر جدید فدراسیون ووشو گفت: برای انتخاب مربیان تیم ملی عجله ای نداریم و پس از ارزیابی مربیان حاضر در رقابتهای قهرمانی کشور در این خصوص تصمیم گیری خواهیم کرد.
آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی، روز جمعه ۲۵ آذر ماه در ۳۱ حوزه انتخابی سراسر کشور برگزار می‌شود.
با دستور مدیرعامل بانک ایران زمین مدیران امور بازرسی و مالی این بانک منصوب شدند.
با دستور مدیرعامل بانک ایران زمین سرپرست مدیریت امور توسعه سرمایه انسانی این بانک منصوب شد.
تیم ملی هندبال بانوان ایران در حالی اولین اردوی خود را آغاز کرده که غلامعلی اکبرآبادی  به عنوان مدیر فنی در راس این تیم قرار خواهد گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ