معاون نخست وزیر روسیه امروز و ساعاتی پس از وقوع انفجار در پل کریمه اعلام کرد: عبور و مرور ریلی در پل کریمه از سر گرفته شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران و همتای عراقی وی، روز دوشنبه در مرز خسروی دیدار و درباره آخرین اقدامات انجام شده برای تسهیل عبور و مرور زائران اربعین حسینی (علیه‌السلام)، تبادل نظر کردند.
سازمان راهداری وحمل و نقل جاده‌ای نسبت به عبور و مرور از محور تهران-شهریاربه دلیل اجرای عملیات تعریض وترمیم درزهای انبساط پل که از۴مرداد تا ۱۳ شهریور انجام می شود،هشدار محدودیت تردد صادرکرد.
روسیه نسبت به عبور و مرور کشتی‌ها از دریای سیاه هشدار داد.
پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا طی اطلاعیه‌ای، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور وسایل نقلیه را در جاده‌های اصلی کشور اعلام کرد.
رئیس دستگاه قضا گفت: کمیته و سامانه‌ای که به منظور تسهیل عبور و مرور ایرانیان مقیم خارج از کشور تعبیه شده، باید کارآمدتر باشد.
سه‌شنبه ۲۸فروردین سال۱۳۴۱ مقامات راهنمایی و رانندگی اعلام کردند تعداد درشکه‌ها و گاری‌های تهران افزایش پیدا کرده و در خیابان‌های جنوبی شهر بیش از ۸۰۰درشکه مشغول به‌کار هستند. به همین دلیل، آن‌ها باعث بند آمدن خیابان‌ها و اختلال در عبور و مرور شده‌اند.
بندرترکمن- بارش باران طی روزهای اخیر در بندرترکمن سبب آبگرفتگی معابر شهری شده و عبور و مرور خودروها و شهروندان را دچار اختلال کرده است.
براساس اعلام مرکز مدیریت راهها، عبور و مرور انواع موتور سیکلت در تمامی آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها، محورهای کرج _ چالوس،هراز و فیروزکوه ممنوع بوده و آزادراه کرج - قزوین بیشتری تردد را داشته است.
طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۵۸۱ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۱۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
عبور و مرور انواع موتور سیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها، محور‌های کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و سایر محور‌هایی که ضرورت ایجاب کند ممنوع است.
پایین آمدن چشمگیر سطح آب در ونیز، عبور و مرور تاکسی‌های آبی و آمبولانس‌ها را در برخی از کانال‌های معروف آن غیرممکن کرده است. کمبود باران، سیستم فشار بالا، ماه کامل و جریان‌های دریایی، از جمله عوامل کاهش سطح آب در این شهر اعلام شده است.
به گفته دانشمندان، شبیه‌سازی‌های رایانه‌ای مبتنی بر جریان عبور و مرور در جهان واقعی نشان می‌دهند که این ایده قطعا شایستگی دارد. به عنوان مثال، چراغ سفید در برخی موارد می‌تواند تاخیر‌های ناشی از ترافیک را تا بیش از ۹۰ درصد کاهش دهد.
عباس شیراوژن سخنگوی ستاد ملی کرونا گفت: داشتن برگه تست برای عبور و مرور از مبادی ورودی و خروجی مرزها الزامی است.
سازمان ملل خواستار آزاد شدن عبور و مرور از گذرگاه لاچین میان مرکز قره باغ و ارمنستان شد.
شهردار منطقه ۹ از احداث ۱۱ سرعتکاه آسفالتی با هدف افزایش ایمنی و کاهش تصادفات وسایل نقلیه با عابران پیاده در غرب پایتخت خبر داد.
تصاویری از سیل شدید در تایلند را در این فیلم مشاهده می‌کنید که عبور و مرور را برای مردم مشکل کرده است.
در هفته‌ای که گذشت نرخ شاخص ارزی در سطوح قیمتی کانال ۳۲هزار تومانی به نوسان پرداخت. این در حالی است که برخلاف دیگر کریدورهای پیشین این ارز، نوسانات دلار تنها در یک نیمه از این کانال صورت نگرفت و تمام پله‌های قیمتی کانال۳۲ محل عبور و مرور هفتگی دلار بود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: آغاز سال تحصیلی در شهرهای بزرگ همراه با ترافیک است، شهرداری و راهنمایی و رانندگی تلاش کنند شرایط خوبی برای عبور و مرور شهروندان فراهم شود.
رییس پلیس پایتخت گفت: حدود ۵ هزار نفر از همکاران یگان امداد و کلانتری از ابتدای مهر به کمک پلیس راهور می‌آیند تا عبور و مرور تسهیل شود.
ازدحام شدید جمعیت در مرز شلمچه باعث کندی عبور و مرور از این مرز شده است که در ادامه فیلم آن را مشاهده می‌کنید.
رئیس اداره کانال سوئز می‌گوید که عبور و مرور کشتی‌ها از کانال سوئز همزمان با هفتمین سالروز تاسیس کانال جدید سوئز رکورد شکسته است.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تأمین و برقراری امنیت و نظم عبور و مرور مراسمات بر عهده پلیس راهور است.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه فردا و پس فردا اوج مراسمات در سطح معابر پایتخت است، گفت: تأمین و برقرای امنیت و نظم عبور و مرور مراسمات بر عهده پلیس راهور است.
حسین راغفر اقتصاددان نهادگرا گفت : دولت سیزدهم نیز علیرغم اینکه در مبارزات انتخاباتی شعار مبارزه با فساد و اجرای عدالت و گسترش آن را داد، اما در عمل با توجه به وضعیتی که وجود دارد همان سیاست‌های نئولیبرالی دولت‌های گذشته را ادامه داد تا بتواند از پس هزینه‌ها برآید، حذف ارز ترجیحی و آزادسازی قیمت‌ها در بازار‌های مختلف نشان دهنده این است که سیاست‌هایی که از برنامه اول توسعه تاکنون در قبال آزادسازی قیمت‌ها و آموزه‌های نئولیبرالیسم در ایران اجرا شده کماکان ادامه دارد. از سویی این سیاست‌ها در قالب شعار‌هایی مانند جراحی اقتصادی اجرا می‌شود، در حالیکه این موضوع باعث کاهش شدید قدرت مردم و کوچک شدن سفره آن‌ها شده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ