رقابت کسب پرافتخارترین لژیونر اروپایی در سال‌های آینده هم قطعا بین سردار آزمون، مهدی طارمی و صادق محرمی ادامه خواهد داشت. قهرمانی در لیگ‌های اروپایی افتخار بزرگی است که به غیر از چهار بازیکن فوق نصیب علی دایی، علی کریمی، وحید هاشمیان، کریم انصاری‌فرد، مسعود شجاعی و اشکان دژاگه هم شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی طارمی در فصل نقل وانتقالات حداقل ۴ تیم مطرح اروپایی را خواهان خود دید.
مهدی طارمی کماکان در کانون اخبار نقل و انتقالاتی رسانه های اروپایی قرار دارد.
باشگاه الهلال خود را آماده ارائه پیشنهادی اغوا کننده به مهدی طارمی کرده است.
مهدی طارمی با اعلام سازمان لیگ پرتغال در تیم منتخب فصل قرار گرفته است
طارمی در هر دو دیدار سه بار دروازه رقبا را باز کرده تا در مجموع شش گل دیگر به فهرست گل‌های ملی‌اش اضافه کند. این گل‌ها، پیش از بازی فینال، شمار گل‌های مهدی طارمی در تیم ملی را به عدد ۳۸ رسانده و حالا فقط یک گل دیگر نیاز دارد تا به تعداد گل‌های علی کریمی در تاریخ فوتبال ایران در رده ملی برسد. روندی که طارمی در پیش گرفته این نوید را می‌دهد که او به زودی از علی کریمی هم عبور کند و خودش را به سردار آزمون، دیگر مهاجم این روز‌های تیم ملی برساند.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو از لیست فروش تابستانی این باشگاه خارج شده است و خودش هم آماده است تا رویای انتقال به لیگ برتر انگلیس را به تعویق بیاندازد.
مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو، شب گذشته رکورد جذابی را به نام خودش به ثبت رساند.
ستاره تیم ملی کشورمان برای شکستن طلسم خود و پورتو حرکت می‌کند.
مهدی طارمی مهاجم ایران با گلزنی در دربی پورتو نه تنها شانس خود را برای کسب عنوان آقای گلی پرتغال افزایش داد بلکه در جدول گلزنان اروپا به «کریم بنزما» و «محمد صلاح» هم نزدیک شد.
ستاره کره جنوبی بالاتر از طارمی عنوان برترین بازیکن سال آسیا را به خود اختصاص داد.
پورتو در شبی که مهدی طارمی ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت و گل دوم این تیم را در دقیقه ۸۶ به ثمر رساند، با نتیجه ۲-۰ مقابل ویزلا به برتری رسید. طارمی پایه‌گذار این گل از نیمه زمین بود و بعداز دادن پس اول، به محوطه جریمه اضافه شد و خودش گل را به ثمر رساند
طارمی علاقه خود را به بازی در لیگ برتر انگلیس هرگز پنهان نکرده است و با توجه به فعالیت دوستان و مدیر برنامه او برای پیدا کردن یک تیم مناسب در لیگ جزیره، بعید نیست.
پورتو با حضور مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود به سختی توانست در دیدار برابر ویتوریا گیمارش به پیروزی دست پیدا کند.
روزنامه آبولا در شماره امروز خود نوشت که پورتو قصد دارد برای تمدید قرارداد طارمی، هفته آینده جلسه‌ای را با ایجنت او برگزار کند.
روزنامه آبولا در شماره امروز خود نوشت که پورتو قصد دارد برای تمدید قرارداد طارمی، هفته آینده جلسه ای را با ایجنت او برگزار کند.
یک کاربر در تیک توک که خود را مسافر زمان معرفی کرده، از پیروزی سه بر یک ایران برابر آمریکا خبر داد.
مهدی طارمی پس از ثبت اولین گل خود در جام جهانی با انگیزه در صدد بازگرداندن تمرکز و عزم از دست رفته هم تیمی‌هایش برآمد.
در شبی که پورتو برابر حریف خود با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی رسید مهدی طارمی ۷۹ دقیقه بازی کرد و یک پاس گل داد.
حساب کاربری باشگاه پورتو دقایقی پیش به قیچی برگردان مهدی طارمی در بازی مقابل پاکوش‌دی‌فریرا واکنش نشان داد و با انتشار عکسی دیدنی از ستاره ایرانی نوشت: این کار را با استایل خاص خودش انجام دهید.
یکی از مهم‌ترین راهکار‌ها برای رسیدن به گل، استفاده از ضربات ایستگاهی و همچنین پنالتی است. موضوعی که خیلی از تیم‌ها روی آن حساب می‌کنند و برایش برنامه می‌ریزند. این هم تاکتیکی است که ایران با بازیکنانی که در اختیار دارد، راحت‌تر از بقیه می‌تواند از آن استفاده کند. بخصوص در بخش پنالتی که مهدی طارمی در خط حمله حضور دارد که خودش یک متخصص و متبحر در این کار است.
پورتو با نمایش تاثیرگذار مهاجم ایرانی خود موفق به کسب پیروزی مقابل پورتیموننسی شد.
مهاجم ایرانی پورتو با ارسالی زیبا، گل اول تیمش مقابل لورکوزن را ساخت.
تیم فوتبال پورتو در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا بدون مهاجم ایرانی خود به مصاف نماینده بلژیک خواهد رفت.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با انتشار پستی خیال هواداران خود را بابت مصدومیت راحت کرد.
دوران حضور سرجیو کونسیسائو روی نیمکت تیم فوتبال پورتو وارد ششمین سال خودش شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ