کریمی و معاونش به استقلال خیانت کردند/ نمایش «بیرانوند» مسخره بود!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایش ضعیف طارمی در بازی دیشب پورتو
مرتضی پورعلی‌گنجی یکی از بهترین نمایش‌های خود را در مقابل تراکتور ارائه کرد.
احتمالاً کسانی که به آقای پناهیان خبر داده اند که صف‌های نماز برخی مساجد با بازنشسته‌ها پر می‌شود، از نزدیکان و معتمدان ایشان یا دستکم انسان‌های موجهی بوده اند. با این حال، چون آقای پناهیان به عنوان یک روحانی دوست دارد مساجد پر از مردم و به ویژه جوان‌ها باشد، برغم این که بار‌ها خلاف این خبر را به او داده اند و به قول خودش شایع هم شده است، ولی تصریح می‌کند "باور نمی‌کنم"!
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس روز متفاوتی برابر گل‌گهر داشت.
نمایش علیرضا بیرانوند در دربی، همان چیزی بود که از این گلر شماره یک تیم ملی انتطار داریم.
بیرانوند کاملا بدشانس بود که در جدال با مس کرمان نتوانست به صدرنشینی تک نفره خود در جدول گلرها تداوم بخشد و مغلوب یک گل به‌خودی شد.
علیرضا بیرانوند که در این فصل نمایش سزاوارانه‌ای داشته، علاوه بر محافظت از دروازه وظیفه محافظت از خود را نیز برعهده دارد.
در چهارمین روز جشنواره فجر، فیلم‌های «چرا گریه نمی‌کنی» به تهیه کنندگی سیدرضا محقق و کارگردانی علیرضا معتمدی، «بچه زرنگ» به تهیه کنندگی حامد جعفری و کارگردانی هادی محمدیان، بهنود نکویی و محمد جواد جنتی و «هوک» به تهیه کنندگی علی آشتیانی پور و کارگردانی حسین ریگی در سینمای رسانه‌ها و خانه جشنواره رونمایی شد.
لازم است تأکید نمایم که در مدت ۳ سال زندان، هرگز از "هیچکس" تقاضایی تحت عنوان حل مشکل و یا تخفیف زندان و یا آزادی از زندان نداشته‌ام تا آنجا که حتی برادر عزیزم مرحوم علیرضا را هم از پیگیری‌های دلسوزانه‌ای که داشت و گاه در ملاقات‌ها بیان می‌کرد نهی کردم.
مجله تحقیقات انرژی خورشیدی (JSER) دانشگاه تهران به سردبیری علیرضا نورپور استاد دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران، پس از ۸ سال انتشار مستمر به زبان انگلیسی، در پایگاه اسکوپوس نمایه شد.
قهرمان پیشین کشتی فرنگی جهان تأکید کرد، برادرش در مسابقات قهرمان کشوری جوانان تنها یک سوم توانایی‌اش را به نمایش گذاشته و نفر اول شده است.
علیرضا رضایی در تمرین امروز استقلال روحیه بالای خود را به نمایش گذاشت.
ستاره ایرانی فاینورد نمایش درخشانی در بازگشت دوباره به ترکیب این تیم داشت.
عليرضا كريمى كه جانشين حسن يزدانى در تركيب تيم ملى شده بود، نمايش چندان دلچسبى در آمريكا نداشت.
علیرضا بیرانوند پس از برخورد با مجید حسینی و مصدومیت از ناحیه بینی در ابتدای دیدار ایران و انگلیس با سیدحسین حسینی تعویض شد. تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی خود از در جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل انگلیس قرار گرفت، ولی شروع بدی داشت و با نتیجه ۶ بر ۲ شکست خورد.
تصویری از علیرضا جهانبخش در شهر دوحه به نمایش گذاشته شده است.
علیرضا حقیقی در سوپر جام با وجود اینکه در برابر ضربه امیر ارسلان مطهری تسلیم شد؛ یک بازی خاطره انگیز از خود به نمایش گذاشت.
علیرضا بیرانوند در دیدار مقابل مس کرمان رفتار معروف شیخ دیاباته را به نمایش گذاشت.
علیرضا ابراهیمی با نمایشی بسیار خوب مقابل فولاد، تیمش را به سمت پیروزی هدایت کرد.
سیدحسین حسینی یکی از بهتری بازیکنان تیم‌ملی در دیدار مقابل سنگال بود و با این نمایش خود را به عنوان آلترناتیو علیرضا بیرانوند در جام جهانی مطرح کرد.
سیدحسین حسینی یکی از بهتری بازیکنان تیم‌ملی در دیدار مقابل سنگال بود و با این نمایش خود را به عنوان آلترناتیو علیرضا بیرانوند در جام جهانی مطرح کرد.
علیرضا بیرانوند به اولین دروازه‌بان تاریخ فوتبال ایران تبدیل خواهد شد که دومین جام جهانی خود را تجربه می‌کند.
فاینورد با نمایش تاثیرگذار ستاره ایرانی خود به برتری پُر گل مقابل اسپارتا روتردام دست یافت.
پس از نمایش مستند "بر سرخاک" که درباره موضوع چالش برانگیز فرسایش خاک است، علیرضا بهرامی شاعر و روزنامه نگار که اجرای این برنامه را برعهده داشت، یادی کرد از خبرنگاران از دسته رفته و همکارانی که در خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا در این سال ها به سفر ابدی رفتند و یادآور شد: امروز که اینجا جمع شدیم، سالگرد سقوط هواپیما سی ۱۳۰ خبرنگاران و از دست دادن دو همکارانمان حسن قریب و اسماعیل عمرانی هم هست و حالا اینجا جمع شدیم برای فقدان دو همکار دیگرمان که کمتر از یک سال است که آنها را از دست داده ایم، مهشاد کریمی و همکار عزیزش ریحانه یاسینی (خبرنگار ایرنا) که در سانحه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در ارومیه از دنیا رفتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ