معاون ورزشی استقلال می گوید که با وجود مذاکره با لوپز کارو، همچنان گزینه ایرانی اولویت حجت کریمی است و نام سرمربی نیز تا ساعات پایانی شنبه اعلام می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژوائو فلیکس در حال حاضر اولویت خرید ژاوی و بارسلونا نیست و مربی کاتالان از مدیریت باشگاه دو خرید دیگر را درخواست کرده است.
تبریز - مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان با بین اینکه سعی داریم یک سازمان عقلایی در شمالغرب کشور جاری سازیم، گفت: به دنبال حکمرانی مطلوب در ورزش هستیم.
تبریز - مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان با بین اینکه سعی داریم یک سازمان عقلایی در شمالغرب کشور جاری سازیم، گفت: به دنبال حکمرانی مطلوب در ورزش هستیم.
برای حفظ مهدی قایدی، استقلال مذاکراتش را با باشگاه شباب الاهلی آغاز کرده است و مدیران باشگاه در تلاش برای حفظ این بازیکن هستند.
دروازه‌بان تجربه خودروسازان علاقه‌مند است قرارداد خود را با این تیم تمدید کند.
اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در نخستین جلسه خود بررسی گزینه های سرمربیگری این تیم را در اولویت قرار دادند.
باشگاه پرسپولیس در حالی به دنبال تمدید قراداد چهار بازیکن خود است که «لئاندرو پریرا» مهاجم برزیلی و گران‌قیمت این تیم تنها در یک صورت ماندنی خواهد بود.
یاشگاه گل گهر پس از شکست سنگین به پرسپولیس در اطلاعیه‌‌ای رسمی از هواداران‌شان عذرخواهی کرد.
قائم مقام باشگاه پیکان گفت: اگر سازمان لیگ و مسئولان مربوطه تایید کنند، مشکلی برای بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و یا هر ورزشگاه مورد تایید دیگری نداریم اما اولویت ما بازی در ورزشگاه خانگی خودمان است.
با وجود اینکه کریستوف گالتیه قصد دارد فصل بعد در جمع پاریسی ها بماند، ممکن است نظر مدیران باشگاه راجع به او تغییر کند.
وزارت ورزش برای انتخاب سومین مدیرعامل باشگاه استقلال در یک فصل این بار به دنبال فردی متمایز با دو مدیر قبلی است تا شاید بتواند این باشگاه را از وضعیت بحرانی خارج کند.
مقامات قطری به دنبال خرید باشگاه منچستریونایتد هستند و موفقیت آنها ممکن است عواقب جدی برای پاری سن ژرمن به همراه داشته باشد.
یک رسانه انگلیسی می‌گوید منچستریونایتد هری کین را اولویت اول نقل و انتقالاتی باشگاه می‌داند و مصمم است او را تابستان آینده به اولدترافورد منتقل کند.
یک رسانه پرتغالی به تمجید از توانایی‌های مهدی طارمی مهاجم ایرانی باشگاه پورتو پرداخت و تاکید کرد که موفقیت تیم برای طارمی نسبت به موفقیت فردی در اولویت قرار دارد
یک رسانه پرتغالی به تمجید از توانایی های مهدی طارمی مهاجم ایرانی باشگاه پورتو پرداخت و تاکرد کرد که موفقیت تیم برای طارمی نسبت به موفقیت فردی در اولویت قرار دارد.
با وجود ابراز علاقه دو باشگاه آرسنال و چلسی به جذب مودریک، این بازیکن همراه با شاختار راهی کمپ زمستانی ترکیه شد.
دو احتمال بزرگ در مورد ادامه فعالیت باشگاه لیورپول در مارکت زمستانی وجود دارد.
دومین پیشنهاد باشگاه یونانی برای جذب علیرضا جهانبخش وینگر ایرانی تیم فاینورد رد شد. این بازیکن اولویت خود را بازی در بوندس‌لیگا تعیین کرده است.
رئیس باشگاه انرژی لندن تاکید کرد که اولویت کشورهای خلیج فارس منافع خودشان است و فشار واشنگتن بر روی متحدانش جهت خودداری از اتخاذ سیاست های مستقل تر دیگر موثر واقع نخواهد شد.
پدرو سپولودا خبرنگار پرتغالی می‌گوید اولویت رونالدو پول نیست و او می‌خواهد در باشگاهی بازی کند که شانس حضور در لیگ قهرمانان اروپا را به او بدهد.
بازرس کل امور ورزش، جوانان و میراث فرهنگی و سازمان بازرسی کل کشور از استقرار هیئت بازرسی در باشگاه استقلال خبر داد.
یک خبرنگار نقل و انتقالات فوتبال اروپا مدعی شد مهدی طارمی در لیست اولیه سه باشگاه بزرگ اروپایی است اما در اولویت قرار ندارد.
پس از روشن شدن اینکه عدم فعالیت در فوتبال زنان سرخآبی‌هارا با محرومیت از سوی AFC مواجه نمی‌کند، این موضوع از اولویت این دو باشگاه خارج شد.
خرید یک مهاجم خارجی پیش از شروع لیگ برتر، مهمترین اولویت باشگاه تراکتور است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ