اسلامشهر- معاون اجرایی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مترو باید کردیدور انتقال جنوب و جنوب غرب استان تهران را پوشش دهد، گفت: مترو اسلامشهر در طرح نهایی تا بهارستان و رباط کریم ادامه می یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از برنامه بهره‌برداری متروی تهران-پرند به طول ۱۹ کیلومتر در هفته دولت خبر داد.
چشمه علی میراث گران‌بهای محدوده شهر ری است که تلاش همه‌جانبه‌ای بر حفظ و حراست از آن می‌شود؛ اما متاسفانه طی سال‌های اخیر با کاهش بارندگی‌ها و همچنین مدیریت نامناسب منابع آبی، دِبی آب این چشمه گرانبها کاهش یافته و در مقاطعی نیز خشک شده است.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، تمهیدات مترو برای پوشش مراسم سالگرد ارتحال امام‌خمینی (ره) را تشریح کرد.‌
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، تمهیدات مترو برای پوشش مراسم سالگرد ارتحال امام‌خمینی (ره) را تشریح کرد.‌
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: اعتقاد داریم افراد بسیاری هستند که ایده‌هایی در حوزه حجاب دارند و مترو تهران از این ایده‌ها استفاده خواهد کرد.
براساس گزارشی که در شرکت مترو در خصوص طرح عفاف و حجاب تهیه شده، مشخص شده است که ۵۱ درصد به تذکرات لسانی توجه کرده‌اند و ۴۹ درصد به آن بی‌توجه بوده‌اند. این طرح در دو فاز تذکر لسانی، ممانعت از ورود در مترو اجرا شده است. فاز نخست با حضور پرسنل ستادی و عملیاتی در ایستگاه‌های منتخب از ۱۵ فروردین آغاز شده بود و فاز دوم نیز که از ۲۶ فروردین با حضور پرسنل ایستگاه، یگان حفاظت و انتظامات آغاز شده، در کنار تذکر لسانی از ورود زنان فاقد پوشش رسمی به مترو ممانعت می‌شود.
هادی زند گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده ایستگاه‌های شهید محلاتی و قائم در خط سه مترو، پس از پایان سرویس‌دهی در روز پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت تا شروع سرویس‌دهی در روز شنبه ۱۶ اردیبهشت، جهت انجام عملیات ایمن‌سازی خط مسافرگیری ندارند.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو و حومه درباره نقد به طرح درهای جداکننده در قطار پاسخ داد و گفت: نصب درهای حائل برای ممانعت از ورود آقایان به واگن بانوان، با طرح‌های مناسبتی، فرهنگی و تبلیغاتی پوشیده شده که این طرح‌ها با توجه به شرایط قابل تغییر است.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو و حومه درباره نقد به طرح درهای جداکننده در قطار پاسخ داد و گفت: نصب درهای حائل برای ممانعت از ورود آقایان به واگن بانوان، با طرح‌های مناسبتی، فرهنگی و تبلیغاتی پوشیده شده که این طرح‌ها با توجه به شرایط قابل تغییر است.
متروی تهران به منظور تسهیل در تردد نمازگزاران به محل اقامه نماز عید در مصلای بزرگ امام خمینی (ره)، سرویس‌دهی در تمام خطوط مترو را افزایش می‌دهد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از سرویس‌دهی رایگان در خطوط هفت‌گانه مترو تهران و حومه در روز عید سعید فطر خبر داد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از سرویس‌دهی ویژه به راهپیمایان و نمازگزاران در روز جهانی قدس خبر داد.
عضو شورای شهر تهران گفت: لازم است هرچه سریع‌تر شهرداری با وزارت راه و شهرسازی جلسه‌ای با قید فوریت درباره مترو هشتگرد برگزار کند تا این موضوع تعیین تکلیف شود.
افزایش قیمت بلیت مترو به طور متوسط با طرح شناوری که در شورا تصویب شد، ۲۵ درصد است که شامل ۱۰ درصد تخفیف در زمان های غیرپیک و ۱۰ درصد نیز تخفیف برای شارژ بلیت غیرحضوری است به طوری که در برخی ساعات با خرید بلیت مترو تا ۲۰ درصد تخفیف شامل حال مسافران مترو می شود.
معاونت حمل نقل شهرداری تهران اعلام کرد که مترو و اتوبوس فردا (دوشنبه ۲۴ بهمن ماه) تا ۱۰ صبح رایگان است.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: طبق دستور شهردار تهران استفاده از مترو برای بانوان در روز جمعه ۲۳ دی رایگان است.
این خودروها به‌ویژه خودروهای سنگین مقصر اصلی حجم قابل‌توجهی از آلودگی هوای تهران هستند. موضوع حائز اهمیتی که با توسعه حمل‌ونقل پاک و عمومی قابل حل است. افزودن اتوبوس‌‌‌های دیزلی به ناوگان حمل‌ونقل و خودداری از نوسازی این ناوگان مشکل تهران را حل نمی‌‌‌کند. در این زمینه اقداماتی برای توسعه مترو در دستور کار قرار گرفته است که از جمله آن می‌توان به مترو پرند، اسلامشهر و ورامین اشاره کرد.
معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از برگزاری آئین شب یلدا به منظور پاسداشت مراسم و سنت‌های کهن ایرانی-اسلامی خبر داد.
فرد مترو خواب می گوید: اینجا تنها جای امن من است که مسافران همیشه تشر می‌زنند یا مأموران را خبر می‌کنند. بار‌ها هم مأمور مترو بیرونم کرده، اما من دوباره برگشتم تا شاید چند دقیقه بخوابم. مدتی است که مأمور مترو هم سراغم نمی‌آید. فکر کنم بی‌خیال شده یا دلش به حالم سوخته است.
اسلامشهر- استاندار تهران گفت: احداث مترو اسلامشهر سهم بزرگی در کاهش آلایندگی هوا دارد .
متروی تهران در یک روز، سه میلیون و ۲۰۰ هزار مسافر را هم جابه‌جا کرده است. از طرفی باید تأکید کرد اگرچه متروی تهران در دوران کرونا با یک رکود ۶۰ تا ۷۰ درصدی کم‌سابقه مواجه شد که از نظر مالی مدیریت مترو را با چالش‌هایی مواجه کرده بود، اما افزایش مسافران در روز‌های اخیر هم نمی‌تواند یک پیام مثبت به مدیران مترو تلقی شود.
مترو این هفته برای دانش آموزان و دانشجویان رایگان است
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران صبح امروز در جلسه ستاد استقبال از مهر در مورد تمهیدات شرکت بهره برداری مترو برای مهرماه گفت: بنا بر اعلام شهردار تهران در هفته ابتدای مهرماه مترو برای دانش آموزان و دانشجویان رایگان است که دانش آموزان از طریق لباس مدرسه و دانشجویان با ارائه کارت دانشجویی می‌توانند از این امکان استفاده کنند.
تهران- استاندار تهران گفت: در سفر اخیر رئیس جمهور اجرای مترو ورامین از راه آهن گرفته و تحویل شرکت مترو تهران شد، که احتمالاً دو سال هم برای تکمیل زمان لازم دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ