مربی محبوب پرسپولیس در این فصل در پست همیشگی روی نیمکت تیمش نخواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استوری عجیبِ ابراهیم شکوری سرپرست کمیته آموزش فدراسیون فوتبال و همزمان معاون باشگاه دولتی پیکان درمورد نظرخواهی از مردم درباره بوتاکس پیشانی‌اش خبرساز شد
مدیرعامل باشگاه استقلال طی حکمی معان ارتباطات و رسانه این باشگاه را منصوب کرد.
باشگاه پرسپولیس در اقدامی عجیب در آغاز فصل نقل و انتقالات با محمد محمدی قطع همکاری کرد و فردی را هم جانشین او نکرد.
علی خطیر معاون پیشین باشگاه استقلال، امشب به عنوان مدیرعامل جدید آبی پوشان انتخاب خواهد شد.
معاون وزیر ورزش از انتخاب جانشین حجت کریمی برای مدیریت باشگاه استقلال خبر داد.
ریاست هیأت مدیره و یکی دیگر از اعضای هیأت مدیره با معاون ورزشی باشگاه مستعفی گفت و گوهایی برای باز گرداندن و تغییر نظر محمدی داشته‌اند!
معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت که به زوی زمان معارفه جواد نکونام اعلام خواهد شد.
شهرام عظیمی که پیش به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع باشگاه استقلال فعالیت داشت به عنوان سرپرست فدراسیون شطرنج منصوب شد.
معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس ضمن اظهار امیدواری مبنی بر ماندن یحیی گل محمدی در پرسپولیس، از ورود افراد اقتصادی به هیات مدیره این باشگاه خبر داد.
در شرایطی که مدیرعامل باشگاه نساجی تهدید کرد تیمش را برای بازی با پرسپولیس به زمین نمی فرستد، معاون باشگاه پرسپولیس تاکید کرد امور میزبانی این مسابقه ارتباطی به آنها ندارد.
معاون حقوقی و سخنگوی باشگاه استقلال به حواشی ایجاد شده علیه سرمربی این تیم واکنش نشان داد.
سخنگو و معاون حقوقی باشگاه استقلال با انتقاد از عملکرد تیم داوری دربی تهران تاکید کرد از حیدری به کمیته انضباطی شکایت خواهند کرد.
معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس با پیشنهاد ۱۰۰ میلیارد تومانی سرمربی این تیم و انتخاب جانشینش برای فصل آینده واکنش نشان داد.
معاون اجرایی باشگاه یعنی اجلال نصیری و یکی از مشاوران مورد اعتماد آجورلو در بستن تیم کمک می‌کردند
معاون حقوقی باشگاه فولاد می‌گوید تلاش آنها برای توافق با پرسپولیس و حل دوستانه ماجراهای این بازی است.
معاون باشگاه استقلال با بیان اینکه برای اینکه پنجره نقل و انتقالات بسته نخواهد شد، گفت: در اسرع وقت مطالبات استراماچونی توسط باشگاه پرداخت خواهد شد.
سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد درگیری به وجود آمده در این باشگاه شفاف‌سازی کرد.
آخرین تمرین تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان آبستن حواث عجیب و غیرمنتظره‌ای بود.
معاون باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه «کاسیانو» مهاجم برزیلی خواهان مبلغ ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار یورو شده بود، به اظهارنظر مدیران استقلال درباره سعید صادقی واکنش نشان داد.
امیر سلطانی به عنوان معاون اجرایی و امید سعادت‌نیا به عنوان معاون اقتصادی باشگاه استقلال منصوب شدند.
به گفته معاون توسعه سرمایه انسانی شرکت مس، برای چهار باشگاه وابسته به این شرکت در فوتبال و فوتسال بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده است.
معاون اجرایی باشگاه فولاد از در جریان بودن پرونده جذب رضاوند بین دو باشگاه فولاد و استقلال خبر داد.
عصر امروز یگان‌های امدادی کشورمان در پی تماس‌های تلفنی، به وقوع سیلابی پی بردند که در پی بارندگی شدید در شهرستان‌های نی ریز و استهبان رقم خورده و به طغیان و خروش شدید رودخانه رودبال منجر شده است. رودی که از منطقه تفرجگاه سلطان شهبازی استهبان هم عبور می‌کند که اواخر هر هفته میزبان شماری از خانواده‌هاست.
زمان پرداخت هزینه های پرواز اختصاصی تیم از حساب شخصی شخص معلوم الحال نبوده ام !! که البته غرض از عنوان این مطلب بحث مطالبات مالی نیست و دغدغه بنده از طرح موضوعات در مصاحبه رادیویی مغفول ماندن طرحهای سود ده میلیاردی برای باشگاه از سوی مدیران ناکارآمد بوده

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ