لاهیجان- فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۱۲ دستگاه خودرو احتکار شده در بازرسی از یک انبار در لاهیجان خبر داد و گفت: ارزش خودروها ۷۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از کشف ۱۲ کیلوگرم حشیش از یک دستگاه پراید در محورهای مواصلاتی شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا یک نفر دستگیر شده است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، از کشف بیش از ۱۲ هزار متر پارچه قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.
به تازگی دانشمندان عنصر حیاتی گمشده در رژیم غذایی گیاهخواری را کشف کردند. این عنصر حیاتی و مکمل طبیعی که «جلبک» نامیده می‌شود را می‌توان برای جبران کمبود ویتامین B۱۲ در رژیم های غذایی گیاهی استفاده کرد.
به گفته ناوا، که مسئول اکثر کشفیات در موزه دیرینه‌شناسی در ماریلیا است، تخم‌های دایناسورها حدود ۱۲ تا ۱۳ سانتی‌متر طول و ۵ تا ۷ سانتی‌متر عرض دارند، در حالی که تخم‌های تمساح‌های باستانی معمولا بیش از ۷ تا ۸ سانتی‌متر نیستند.
نتایج شش سال تحقیقات مستمر یک گروه تحقیقاتی بین‌المللی متشکل از محققین ایرانی، آلمانی و ترکیه‌ای بر روی ماهیان گلچراغ یا دکتر فیش در حوضه آبریز رودخانه دجله در کشور‌های ایران، ترکیه و عراق در قالب یک مقاله پژوهشی با کشف یک گونه ناشناخته از این گروه ماهیان منتشر شد.
رشت- «سیدحامد موسوی ثابت» استاد گروه شیلات دانشگاه گیلان به کمک محققانی از ترکیه و آلمان موفق شد یک گونه ماهی ۱۲ میلیون ساله زنده را در رودخانه‌های ایران کشف کند.
هزاران ترکیب با استفاده از یک آزمایش غربالگری با کارایی بالا که معمولا در فرآیند‌های کشف دارو استفاده می‌شود، غربالگری شدند. پرووساید به عنوان گزینه‌ای ایده‌آل شناخته شد و مشخص شد که دارای خواص ضد ویروسی برای طیف گسترده‌ای از ویروس‌ها برای جلوگیری از تکثیر ویروس‌های عفونی با حداقل عوارض جانبی است.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از پلمب ۱۲ واحد صنفی در اجرای طرح عفاف و حجاب خبر داد و گفت: در راستای پاسخ به دغدغه و مطالبات مردمی و برخورد با کشف حجاب و بدپوششی این واحد صنفی در یکی از پاساژهای شهرستان پلمب شد.
سراب- فرمانده انتظامی شهرستان سراب از کشف ۱۲ تُن شکر احتکار شده به ارزش دو میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال خبر داد.
کاش هر ۱۲ عضو محترم  شورای_نگهبان به همراه کل کارشناسان رد صلاحیت این شورا تشریف ببرند ترکیه و راز شور انتخاباتی با حضور ۹۰ درصد مردم را کشف کنند.
کاش هر ۱۲ عضو محترم شورای_نگهبان به همراه کل کارشناسان رد صلاحیت این شورا تشریف ببرند ترکیه و راز شور انتخاباتی با حضور ۹۰ درصد مردم را کشف کنند.
بهبهان- فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۱۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان بهبهان خبر داد.
این چهار کهکشان با نام‌های JADES-GS-z۱۲-۰، JADES-GS-z۱۱-۰، JADES-GS-z۱۰-۰ و JADES-GS-z۱۳-۰ شناخته شده‌اند. دانشمندان می‌گویند قدمت این کهکشان‌های کشف‌شده بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون سال پس از مه‌بانگ در بیش از ۱۳ میلیارد سال پیش است؛ یعنی زمانی که جهان تنها دو درصد از سن کنونی خود را داشت.
باستان‌شناسان پیشتر صومعه‌ای باستانی متعلق به مسیحیان را در جزیره سینیه کشف کرده بودند که قدمت آن به پیش از هزار و ۴۰۰ سال قبل و سال‌های پیش از اسلام برمی‌گردد. شهر مروارید دقیقاً در جنوب این صومعه قدیمی قرار دارد و وسعت آن حدود ۱۲ هکتار برآورد شده است.
قمر‌های موافق‌گرد تازه کشف شده مشتری می‌توانند اهداف بسیار خوبی برای ماموریت‌های آینده‌ای باشند که قرار است به سمت مشتری پرواز کنند، از جمله ماموریت جوس (JUICE) آژانس فضایی اروپا که قرار است در ماه آوریل پرتاب شود و همچنین ماموریت اروپا کلیپر (Europa Clipper) ناسا که قرار است در ماه اکتبر سال ۲۰۲۴ پرتاب شود.
اهر- فرمانده انتظامی شهرستان اهر از کشف نزدیک به ۱۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری ۳ نفر در این شهرستان خبر داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از کشف سمند سرقتی به همراه دستگیری سارق آن هنگام گشت زنی عوامل منطقه ۱۲ پلیس راهور فاتب در محدوده خیابان ری نبش خراسان خبر داد.
اصفهان- فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان از کشف و ضبط ۷۷ تن چوب و ۱۲ تن زغال بلوط قاچاق در ۹ ماهه سال جاری خبرداد.‌
تبریز- جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به شناسایی و دستگیری قاچاقچی اسلحه جنگی در تبریز، از کشف ۱۲ قبضه کلت کمری و یک قبضه اسحله وینچستر به همراه مهمات جنگی خبر داد.
رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به کشف ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از سه باند توزیع موادمخدر در استان گفت: ۱۲ نفر دستگیر شدند.
یکی از ماموران یگان ویژه در جریان اغتشاشات با صحبت کردن با دخترانی که کشف حجاب کردند و اغلب ۱۲ ساله هستند آنها را متقاعد می کنند که نباید ابزار دست برخی از افراد شوند.
جانشین فرمانده انتظامی خوزستان: در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب ۱۲ واحد صنفی متخلف شناسایی و مهر و موم شدند و همچنین ۱۲۰ ثوب البسه نامتعارف نیز کشف شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: این بار شامل ۱۲ عدد قلیان برقی قاچاق بود که از مرز‌های جنوبی وارد کشور شده است.
سهام عدالت همچنان بر مسیر نزولی پیش می‌رود. در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۲.۳ درصد کاهش یافت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ