جانشین فرمانده انتظامی خوزستان: در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب ۱۲ واحد صنفی متخلف شناسایی و مهر و موم شدند و همچنین ۱۲۰ ثوب البسه نامتعارف نیز کشف شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده کل انتظامی کشور، از نصب ۲۰ هزار دوربین روی لباس ماموران خبر داد و گفت: ۸ هزار دوربین آنلاین و ۱۲ هزار دوربین آفلاین است.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت:در تصادفات جرحی در سه ماهه سال ۱۴۰۲ حدود ۸۸ درصد آقایان و تنها ۱۲ درصد خانم ها مقصر بوده اند.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت:در تصادفات جرحی در سه ماهه سال ۱۴۰۲ حدود ۸۸ درصد آقایان و تنها ۱۲ درصد از خانم ها مقصر بوده اند.
رسانه‌های فرانسوی می‌گویند نیروهای پلیس این کشور با فعالان محیط زیست و معترضان به احداث خط ریلی بین این کشور و ایتالیا درگیر شده و شماری نیز زخمی شدند.
کارمندان شعب بانک‌ها از شنبه تا چهارشنبه باید تا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه در محل کار خود حاضر باشند. مشتریان نیز می‌توانند از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ برای کار‌های بانکی خود به شعب مراجعه کنند. روز پنجشنبه، ساعت کاری کارمندان بانک‌ها تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه و بازه زمانی حضور مشتریان، ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ تعیین شده است.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان از تصادف بین کامیون و اتوبوس در محور آرادان به سمت سرخه خبر داد و گفت: این حادثه ۱۲ مصدوم بر جای گذاشته است.
هادیانفر گفت: ممکن است انسان خطا کند، اما وسیله نقلیه باید از جان انسان دفاع کند. خودرو‌هایی که تولید می‌شود و ما به آن افتخار می‌کنیم و می‌گوییم ۳۹ درصد هم افزایش تولید دادیم، آیا پیچ ایمنی به آن‌ها اضافه کرده‌ایم. اگر امروز مردم اشتیاق خرید خودرو را دارند به دلیل حفظ ریال و سرمایه‌شان است نه به دلیل ایمنی و کیفیت خودرو. در نوروز تصادفی رخ داد که ۱۲ نفر فوتی داشت که خودروی حامل دو خانواده در محور سیستان رخ به رخ باهم تصادف کردند. اگر عکس دو خودرو را ببینید، تشخیص نمی‌دهید که چه نوع ماشینی است. خودرو باید از جان سرنشین دفاع کند.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه طی دو روز گذشته ۱۲ نفر در جاده‌های استان جان باختند، گفت: بیشتر این حوادث در محورهای فرعی استان رخ داده است.
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس اطلاعات پایتخت از دستگیری اوباش سابقه دار فراری در کمتر از ۱۲ ساعت در جنوب تهران خبر داد.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی گفت: جاده‌های ۱۲ استان با بارش برف و باران همراه است.
دادستان نظامی استان هرمزگان از تشکیل پرونده قضایی برای فوت یک دختر در تعقیب و گریز پلیس در شهرستان بستک خبر داد.
جانشین انتظامی هرمزگان گفت: در ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه روز گذشته یکشنبه ۴ دی ماه مأموران انتظامی پاسگاه جناح از توابع شهرستان بستک با اقدامات اطلاعاتی از حمل و جابجایی یک محموله مواد مخدر توسط یکدستگاه خودرو پژو پارس مطلع و پس از بررسی صحت موضوع بلافاصله با حضور در مسیر تردد قاچاقچیان طرح مهار اجرا کردند. در این تعقیب و گریز و با توجه به پستی و بلندی‌های متعدد مسیر و پنجری خودرو متأسفانه یکی از سرنشینان خودرو مورد اصابت تیر قرار گرفته که با همکاری مأموران و عوامل امدادی به بیمارستان انتقال گردید.
رئیس پلیس راهور با بیان اینکه پلیس مسئول پیشگیری از تصادفات نیست،گفت: دولت توجه‌ای که باید در حوزه تصادفات داشته باشد را ندارد و افزایش ۱۴ درصدی فوتی‌ها در ۱۲ سال گذشته بی‌سابقه بوده است.
منابع امنیتی عراق از شهادت ۱۲ نیروی پلیس این کشور بر اثر انفجار بمب در مسیر دو خودرو گشتی و تیراندازی تروریست های داعش به آنها در جنوب غرب کرکوک خبر دادند.
ماموران پلیس با ورود به خانه زن میانسال واقع در طبقه ۱۲ یک برج؛ با پیکر غرق در خون او مواجه شدند که با اصابت ۷ ضربه چاقو به گردن و دیگر نواحی بدن از پا در آمده و به قتل رسیده بود.
یک سال و نیم است که از مفقود شدن ملیکا می‌گذرد، اما هنوز خانواده‌اش هیچ خبری از او ندارند و نمی‌دانند چه بلایی بر سر دخترشان آمده است. پلیس در همان ابتدای ماجرا تا قبل از دستگیری مظنون به خانواده ملیکا گفته بود که با هیچ رسانه‌ای صحبت نکنند، زیرا امکان دارد متهم دخترشان را به قتل برساند، اما پلیس نمی‌دانست مظنون در زندان به زندگی خود پایان می‌دهد.
پلیس انگلیس با بیان اینکه تاکنون ۱۲ نفر به جرم مضروب کردن افسران پلیس و رفتار خشونت بار دستگیر شدند افزود: ما می‌دانیم افراد دیگری مرتکب تخلفات جدی شده‌اند، اما هنوز دستگیر نشده اند، ما از تمام ابزار‌هایی که در اختیار داریم از جمله دوربین‌های مداربسته و سایر فیلم‌ها، برای شناسایی این افراد و محاکمه آن‌ها استفاده خواهیم کرد.
پلیس انگلیس با بیان اینکه تاکنون ۱۲ نفر به جرم مضروب کردن افسران پلیس و رفتار خشونت بار دستگیر شدند افزود: ما می‌دانیم افراد دیگری مرتکب تخلفات جدی شده‌اند، اما هنوز دستگیر نشده اند، ما از تمام ابزار‌هایی که در اختیار داریم از جمله دوربین‌های مداربسته و سایر فیلم‌ها، برای شناسایی این افراد و محاکمه آن‌ها استفاده خواهیم کرد.
اداره پلیس متروپلیتن از بازداشت ۱۲ عنصر ضدانقلاب مقابل سفارت ایران در لندن خبر داد.
روز یکشنبه ۲۰ شهریورماه سعیده صالح غفاری مدیرعامل انجمن اتیسم ایران از ربایش و آزار و اذیت یک بیمار مبتلا به اتیسم خبر داد و گفت که فردی ۲۱ ساله روز ۱۲ شهریورماه ربوده شده، فردای آن روز با آثار ضرب‌وشتم در بیمارستان پیدا شده است.
پنجاه و نهمین طرح رعد پلیس تهران بزرگ، صبح امروز سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ با حضور سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت، برگزار شد. فرمانده انتظامی تهران بزرگ، از ۲۹۰ حکم به اجرا گذاشته و دستگیری ۸۲۲ نفر از سارقان، زورگیران، مالخران و سارقین مسلح در طرح رعد ۵۹ پلیس پیشگیری خبر داد. در پنجاه و نهمین طرح رعد، تعداد ۶۸ پاتوق سارقین، ۵ پاتوق سارقین و اوباش، ۶۷ پاتوق فروشندگان مواد مخدر و ۱۲ پاتوق اوباش، سطح یک و دو منهدم شدند. ده قبضه سلاح جنگی و ۸۴ قبضه سلاح سرد نیز، در این مرحله از طرح رعد، کشف شد.
رئیس پلیس فتای فراجا اعلام کرد: متهمان از طریق چند رابط در زمینه اجاره حساب‌های بانکی با فریب افراد با بهانه‌هایی نظیر سرمایه‌گذاری در بورس، فرار از مالیات، فعالیت در زمینه ارز‌های دیجیتال و ... اقدام به اجاره حساب و کارت‌های بانکی شهروندان کرده و از آن‌ها برای پولشویی در سایت‌های قمار استفاده کرده بودند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: این بار شامل ۱۲ عدد قلیان برقی قاچاق بود که از مرز‌های جنوبی وارد کشور شده است.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ