رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به کشف ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از سه باند توزیع موادمخدر در استان گفت: ۱۲ نفر دستگیر شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از کشف ۱۱۰ کیلو ۳۰۰ گرم شیشه در بازرسی از یک باب منزل مسکونی خبر داد.
تعیین سن لِتی باتوجه به دندان‌های او صورت گرفته است. دندان‌های یافت شده شامل چهار دندان دائمی بدون ساییدگی و دو دندان شیری سایش‌یافته می‌شود. رشد و ساییدگی دندان‌ها نشان از آن دارد که این کودک در سنی بوده است که نخستین دندان‌های آسیای دائمی او در حال رویش بودند. در یک کودک انسان، این مربوط به چهار تا شش‌سالگی می‌شود.
فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از کشف یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط مرزداران استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
دژکام در ادامه اظهار داشت: بیش از ۳۰۰ هزار شهید داده ایم و خون شهید هدر نمی شود و امروز قانون کشور این است و چیزی خلاف حکم قرآن و اهل بیت نمی تواند قانون شود و این ثمره خون شهداست و باید مورد توجه قرار گیرد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف بیش از ۳۰۰ بسته انواع داروی قاچاق و نایاب در محله گاندی تهران خبر داد.
رئیس کل دادگستری هرمزگان از کشف بیش از ۳۰۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و دستگیری ۱۵۰ نفر از اتباع خارجی غیرمجاز با اجرای طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت در این استان خبر داد.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت و کشف ۵۵۰ عدد انواع مخازن حاوی ۳۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات مشترک انتظامی و دریابانی خبر داد.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت و کشف ۵۵۰ عدد انواع مخازن حاوی ۳۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات مشترک انتظامی و دریابانی خبر داد.
این تبر‌ها به قدری بزرگ هستند که محققان می‌گویند تصور اینکه چگونه به راحتی از آن‌ها استفاده می‌شده دشوار است. این امکان وجود دارد که آن‌ها در واقع نقشی آیینی و نمادین داشته‌اند و برای استفادۀ روزمره ساخته نشده بودند.
رشت -رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آستارا با تاکید بر لزوم برخورد با متخلفان گفت: بیش از ۳۰۰ کیلوگرم مرغ منجمد تاریخ مصرف گذشته از یک رستوران در این شهرستان کشف شد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند قاچاق مواد مخدر در بیارجمند شاهرود خبر داد و گفت: ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر این این باند کشف و ضبط شد.
۳۰۰ هزار بوم سنگی در محدوده‌ای به نام تیمره یک گالری سنگی تاریخی را پیش روی گردشگران می‌گذارد اما برخی این نقوش را نقشه گنج می دانند و در کنارش حفاری غیرمجاز می‌کنند تا به«هیچ» می‌رسند.
یک تیم تحقیقاتی بین‌المللی به رهبری دانشمندان دانشگاه توبینگن و مرکز تکامل انسان و محیط دیرینه‌ی سنکنبرگ، نخستین ردپای شناخته‌شده‌ی انسان از آلمان را کشف کرده‌اند.
سمنان- رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان از کشف محموله گازوئیل قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در محور سمنان - گرمسار خبر داد.
معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از کشف ۳ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم گوشت غیر مجاز و قاچاق در یک واحد صنفی فروش محصولات پروتئینی در شمال تهران، خبر داد.
این چهار کهکشان با نام‌های JADES-GS-z۱۲-۰، JADES-GS-z۱۱-۰، JADES-GS-z۱۰-۰ و JADES-GS-z۱۳-۰ شناخته شده‌اند. دانشمندان می‌گویند قدمت این کهکشان‌های کشف‌شده بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون سال پس از مه‌بانگ در بیش از ۱۳ میلیارد سال پیش است؛ یعنی زمانی که جهان تنها دو درصد از سن کنونی خود را داشت.
فرمانده انتظامی دزفول از کشف محموله هشت هزار و ۳۰۰ فشنگ جنگی و دستگیری فروشنده مهمات در این شهرستان خبر داد.
دزفول- فرمانده انتظامی دزفول از کشف محموله هشت هزار و ۳۰۰ فشنگ جنگی و دستگیری فروشنده مهمات در این شهرستان خبر داد.
سمنان - فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۳۲۹ کیلو تریاک در عملیات مشترک ماموران مبارزه با مواد مخدر سمنان با پلیس سیستان و بلوچستان خبر داد.
یک لاشه‌ی کشتی نزدیک ساحل ایست‌بورن در جنوب انگلستان کشف شد که ظاهراً یک کشتی جنگی قرن هفدهمی هلندی به نام کلاین هولاندیا است. این کشتی سال ۱۶۵۶ ساخته شد و ۱۶ سال در تمام نبرد‌های مهم جنگ انگلستان-هلند دوم (۱۶۶۵-۱۶۶۷) شرکت داشت تا اینکه قبل از آغاز جنگ سوم انگلستان-هلند غرق شد.
سی‌تی‌اسکن‌های جدید مومیایی پسری که حدود دو هزار و ۳۰۰ سال پیش در مصر درگذشته است، نشان می‌دهد که جواهرات کمیابی درون بدن او قرار داده شده است.
سخنگوی فراجا گفت: معماری آینده فراجا یک اقدام تحولی و در راستای انقلاب است.
در آزمون تست سامانه باور ۳۷۳ برد بلند هدف دورایستا در برد بیش از ۴۵۰ کیلومتر توسط رادار بهینه شده سامانه باور ۳۷۳ کشف شد و در برد حدود ۴۰۵ کیلومتر ردگیری و در برد بیش از ۳۰۰ کیلومتر مورد اصابت و انهدام قرار گرفت.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۴۰ هزار قلم کالای قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ